Monday, July 26, 2010

alahai abang momok....

tadi tengah buat lab report sambil dengar lagu tibe-tibe aku gelak sorang-sorang...ntah macam mana lagu abang momok kesayangan ramai (korang sayang ke?aku tak eh..kahkah) berkumandang menyapa tahi telinga...maka cairlah tahi telinga aku lepas dengar lagu tuh....lebeh kurang cam ni lah lirik dia....taip chorus je lah ek....

"ke mana arah  hendak ku tuju..
bila hati ku rindu padamu..
hendak ku cari tapi tak guna..
kau bahagia dengan si dia....
dikamar sepi aku termenung..
terbayang-bayang kenangan kita....
tidak kusangka kau tergamak pergi..
saat ku masih perlu kan mu.." (eh eh bleh tahan sedih lagu ni..kahkah)
try le carik lagu tajuk "meraung" kat youtube...mesti cair taik telinga.

teringat plak dulu akak aku pernah beli kaset abang momok ni..kaset ye...punyelah semangat akak aku beli..aku rasa bukan terpikat dengar suara abang momok ni..tapi mungkin sebab bibir merah jambunya siap dengan lip gloss tu???yiieeeuuuwwww....kahkah....maaflah bukan nak mengeji abang momok..tapi lagu tuh dah lama..zaman saya sekolah rendah kot lagu yang berkumandang tu...ntah macam mana lagu tu boleh ade dalam ipod saya pon saya tak tau....mesti tercopy dari folder yang akak saya bagi dulu tu..kahkah....

bila dengar suara abang momok yang dah bertahun lamanya tuh....sumpah tergelak sorang-sorang...mana tak nya....saya hairanlah takkan lah dulu semua orang tak perasan suara abang momok ni sengau gila..macam manalah boleh buat lagu......adoiiii.....dan sekarang abang momok dah bergerak secara solo...ade ke antara korang yang minat abang momok ni??alahai abang momok..ape pon anda sudah improve lah sikit kalau dibandingkan dengan suara dulu yang pecah speaker tuh....=p

tak tipu dulu akak saya beli ni!!
sia-sia betul...36.90 tu makan ayam goreng lagi sodap.

alahai si jambu......

"telah aku korbankan...cuma hanya untuk mu sorang....
kesetiaan ku.....tidak kau hargakan...sedihnya....." (lagu abang momok,kahkah)

-awak,lagi bagus kalau awak bersedih atas dosa-dosa awak...{^_^}-

khas buat hati,
sedarlah bahawa cinta yang hina itu adalah cinta yang dikuasai hawa,nafsu dan kepentingan diri tanpa memikirkan perasaan orang lain. dan ketahuilah wahai hati...hawa terbahagi kepada 3 iaitu keegoan,seks dan perut...dan nafsu itu adalah kehendak kepada perkara-perkara duniawi...apalah yang tinggal jika cinta yang suci yang diberikan oleh Allah kepada hambaNya untuk berkasih sayang dicemari lalu dikhianati...bersyukurlah jika ditinggalkan oleh cinta yang hina...awak jangan sedih hati...segalanya sudah tersedia terbaik buat awak....redhalah...

"Sesungguhnya orang-orang yang beriman adalah mereka yang apabila disebut nama Allah gementar hatinya, dan apabila dibacakan ayat-ayatNya kepada mereka, bertambah (kuat) imannya, dan hanya kepada Tuhan mereka bertawakal.."
(Al-Anfal:2)
.

3 comments:

Unknown said...

hahaha..yong pon beli jugak weh! hahahhaa

HAN said...

hahahaha..sampai skrg aku tak minat momok tu..aiyoo

Nerzhul said...

pesen rambut dari dulu sampai skarang ntahapantah