Wednesday, May 26, 2010

akhirnya.....dan ini surat untuk korang.........harap baca.

AKHIRNYA.........kami tak dapat pergi final...=(..ini surat untuk team mate.harap baca..google translator kan ada.

""""dear team mate yang tough tough..jangan lah terlalu bersedih atas kekalahan tadi...meh saya perkenalkan ayat tipikal melayu meh..."adat permainan le tuh..."...bukan apa..nanti saya suruh korang redha atas kekalahan..korang tanya pulak redha tuh apa...panjang plak citer nanti....saya tau sume pasti kecewa dengan kekalahan yang agak besar tadi....kita disayurkan masak lemak cili api tadi oleh law team dengan kekalahan 46-25...fine fine fine...tapi kan kenangan kita bersama kan lagi berharga?(ok geli)....saya mintak maaf ye team mate,sebab saya main tak sehebat korang...ye lah dulu masa saya kecik kecik selalu mak abah saya bagi main congkak,ketengteng,batu seremban....jadi tak setaraf lah corak permainan saya dengan korang.....apa pon....saya akui kekurangan saya....dan tadi untuk kamu si indonesian..kenapa hari ni baru anda cakap malay dengan saya???terkejut beruk saya bila kita tengah speaking speakong anda tanya saya "kamu dari malaysia ya???"..haha....saya terkejut sampai terketar ketar tangan saya dalam permainan sayur masak lemak cili padi tadi....rupanya kita berjiran..ohhh terharu saya......dan untuk si awak yang pajang..dan si comel,si sepet,dan si ah pape je la.. jangan sedih sedih ok...kita memang nampak kurang hebat dari mereka tadi sebab shooting kita sangatlah sampah...sangat... jika dibanding kan dengan mereka.......jadi semoga kita cuba lagi ditahun hadapan.......majulah sukan untuk negara....""""

nah saya translatekan untuk team mate...baik tak saya??bacalah...tapi kalau tumbesaran otak terbantut,,jangan salah kan saya......

dear team mate a tough tough .. do not be too heartbroken over losing earlier ... lets me introduce typical Malay words, lets ... "custom game ..."... le tuh .. not what I will be pleased with the order still place defeat .. still place to ask pulak tuh pleased that ... the long wait .... plaque Prayojana I know Myspace is certainly disappointed with the defeat us .... just a bit of fat chili cook disayurkan fire just by law team with 46-25 defeat ... fine fine fine ... But, our memories with the state worth it? (ok ).... I've ticklish team mate Im sorry, I can not play as good ... Im still place is the first time I used Human Human mak my father to play the cavalier, ketengteng, Seremban stone .... so it is equivalent to pattern my game CD ..... what a pound .... I admit my lack of .... and just for you, the Indian. . why today you just talk with my Malay? surprised me when we ape the middle Speaking speakong you ask me "you from the philippines so ???".. haha .... I was surprised to terketar Jitter my hands in the vegetable game fat chili cook rice just now .... apparently we are neighbors .. ohhh ...... and I moved to the pajang .. and you are sweet, the sepet, and Pape ah si je la .. not sad sad ok ... we do see less of them just great for shooting our garbage ... very ... very compared with their state ....... so I hope we try again In the years before the sport ....... go ahead for the country ....ape kejadah nye translator macam ni????berguna ke?haha

sekian ye team mate...tengok ni team mate...
even kita tak dapat masuk final...muka kita masuk dalam ni....sila lah ceria balik!!!
.

No comments: