Wednesday, May 19, 2010

tak setanding langsung!!

sekarang memang susah nak online sejak laptop saya rosak.tahniah lah ye sape yang emo-emo terkena dengan entry saya yang lepas..eceh...walaupun saya jenis separuh ketagih dengan internet...tapi nasib baik air liur saya tak meleleh mendambakan nya...erk..geli gile ayat....masa time entry ni badan busuk lagi...ewwww...gadis pengotor kah saya???ha saya baru je lepas game basketball tadi..dan sekarang straight ada lab.dan sekarang kene siapkan report..dan sekarang..kenapa saya taip entry??nak kene cubit ker?

ok pendek kan cerita kalau boleh lah....game tadi menang...SCI vs COM...my team menang 61-39...tapi dan tapi dan tapi..bad performance of mine...ntah macam rasa taik gile main tadi...tapi tak pe..saya memang admit saya tak sehebat diorang..diorang hebat gile..ada sorang player ni badan gempal fullamak lah kan..saya budget dia tak laju..tapi die lari lagi laju dari saya dan rajin lompat dan......lemak dia langsung tak menjejaskan die..dan saya sangat rasa "fullamak minah ni.....",kata saya dalam hati....jadi kesimpulannya jangan pandang rendah pada orang..tapi tak pe..saya sedar saya dah tak boleh lari laju macam dulu..saya sedar sejak april 2007 tu..saya dah ditarik satu nikmat....sejak operation tuh saya dah tak laju.saya tak sehebat diorang..saya tau..saya main ni pon sebab saya nak rasa macam mana main dengan perempuan perempuan kiwi itu...yup..mereka memang hebat....jauh berbeza nak bandingkan main dengan rakan rakan dimalaysia..dan natijahnya...saya lah yang paling sayur tadi...saya cuma skor 14 points je out of 61...rasa macam...ah macam macam lah...ye tak setanding langsung dengan mereka kan???tak apa..tak apa..

tapi mereka memang hebat..sekali mereka siku saya...terumbang ambing bak sampan di tepi lautan....ohhhh 1 more game sebelum final.....mampu ker saya nak main final??erk..saya rasa kene retire dah...dah tua.

nextweek adalah minggu teruk saya...
.

No comments: