Thursday, May 6, 2010

semua dah hilang....dahlah stop blogging...sedih.

kalau kalian perasaan...blog ni dah guna domain sendiri...www.esoksemalam.com.... dan sekarang saya langsung tak happy..malah rasa macam nak menjerit sekuat kuat hati..nak tarik rambut sendiri...nak......ntah saya tak tau......semua blog list di bahagian penulis mahalan dan penulis termahal semua dah lesap...kosong..hilang dari pandangan....dan yang paling buat saya rasa..................................................tukar domain itu satu tindakan yang saya rasa patot lempang pipi sendiri bertubi-tubi bila semua komen saya hilang.................................SEMUA..........kawan saya cakap komen tak akan hilang....tapi saya punye komen sume dah hilang.....

komen-komen terdahulu sangat bermakna untuk saya..sangat......kalau saya sedih nanti...down....give up... or pape je lah yang mengganggu jiwa saya... saya selalu akan baca balik komen komen mereka dienrty-entry lama....sekarang semua komen tuh dah tak ada..satu pon dah tak ada tinggal untuk saya........... semua tuh pembakar semangat saya....dan saya tak rasa saya akan dapat sesuatu yang berharga itu dalam dunia blogging lagi...saya tak kesah kalau hilang follower or sume orang tak dapat search blog saya ke ape... tapi saya kisah komen-komen saya.... esoksemalam banyak membangunkan saya dari mimpi..banyak sedarkan saya....dan sekarang.................................... semua dah hilang... dan baik tutup saja esoksemalam ni..dah jadi sangat useless dari sampah tepi jalan... sorry to say.saya sangat sedih.dan mungkin ayat-ayat yang keluar pon macam ikut emosi..lantak lah................................. dah lah..nak stop blogging....  saya tak kan dapat lagi komen-komen yang lalu...TAKKAN.... mana saya nak cari komen untuk blogger terdahulu yang sekarang sudah tiada... blogger yang dah tutup blog... blogger yang bagi semangat dekat saya.... manee???airmata dah bergenang..Tuhan....ini ujian kecil bukan?pembakar semangat saya sudah hilang........................ saya hanya mahukan komen-komen yang lalu..mula dari ogos 2009..................................='(
pakar it dan teknologi...sila tampil kehadapan...huhu
.

No comments: