Thursday, May 27, 2010

pertama kalinya saya bawakan...

.......makanan didalam blog saya....pheeewww..ini entry pertama kot ada pasal makanan..pasal masakan..dan yang paling penting...pasal "air tangan"..ecececeyyy...ok enough.

beberapa hari ni housemate macam ada sebut-sebut nak nasik lemak..mula mula sorang sebut nasi lemak..lepas tuh sorang lagi..dan akhirnya berjangkit dekat saya..masa turn member masak itu hari ..dia bukan masak nasik lemak..tapi saya bau nasik lemak..dah tuh saya dari dalam bilik dah berangan rangan nak dinner nasik lemak...keluar keluar bilik tanya...."mana nasik lemak???"...hampa.....rupanya housemate masak lain tapi saya bau nasik lemak.apakah????

jadi disebabkan masing-masing macam kena hasutan makhluk ghaib nasik lemak..dengan rasminya bila turn saya masak 2 hari lepas saya pon buatlah nasik lemak.........eceh....apa ingat saya boleh main basketball je ker??
no babeh no.....erk...over.

ayam goreng kampung....

sambal ikan bilis....pheeeewww...

TADAA!!!eh apesal macam gedik?
NASI LEMAK......
 .

No comments: