Wednesday, May 5, 2010

saya tau saya degil.

kalau abah tau apa yang anak abah buat hari ni,mesti abah susah hati kan???kata abah.."dah lah tuh.....stop main bola keranjang...".sejak dari operation 2007 tuh,abah makin risau..abah kalau boleh tak nak dah anak die main sukan yang satu ini....lagi lagi berjauhan..aku tau abah akan risau risau dan risau...tapi aku degil..aku pernah menjawab jugak..kata aku...musibah boleh menimpa kita dimana-mana...jadi aku tak rasa main basketball tu macam menempah musibah..yup.aku selalu pertahankan...contoh kalau macam uwan aku takut nak naik flight sebab takut terhempas..see???uwan tak faham..musibah ada dimana-mana dan Allah dah tetapkan ajal kita disuatu masa yang kita tak tau...yang penting..tingkatkan amal ibadah dari masa ke masa..tapi tuh lah yang aku liat nak buat...susah nak istiqamah.susah nak serahkan hati pada Allah..kenapa?sebab manusia tu riak....

hari ni aku join interfaculty basketball tournament....and good job SCI team!!!!finally we made it!!kami menang dengan points 38-25....SCI vs PROP...such an awesome game.. my  team just ada 6 players je arini...and PROP team turun dengan 10 players...pergghh..agak pancit jugak la team kami bila just ade 1 reserve player......tapi tak pe..finally kami menang jugak....hehe....tadi kit dan shane datang sokong dari atas.mereka tuh chinese malaysian..basketballer jugak...kit awal-awal lagi dah lambai dari atas..dan shane...........................haha...sengal mamat sorang neh...ade ke  time aku shoot die pergi jerit "GO malaysia GO!!malaysian on action!!!"...haha...sengal...and i just score 10 points out of 38 for my team..such a bad performance uh...


                   jersey team..ye saye tau saya nampak pelik atas court tadi kan???
main dengan siap bungkus kepala tak panas ker??its ok..=)




adduuuhh......panjang gile kuku minah tuh tadi.....lumrah permainan le ni.

pesanan untuk kawan saya...nursyafiqah,please jangan malas.....please.
.

No comments: