Friday, May 7, 2010

ntah pape lah weh...

blogging sebab nak femes???kalau famous better humble je...tak payah nak kecoh-kecoh...aku baru je usha GENG BLOGGER yang aku tengok berjuta orang join tuh....not bad website tuh....dan aku just nak tau je..siapa owner website geng blogger tuh...sebab rasa kagum jugak dengan management website tuh...good job!!!dan utk blogger...masih kejar populariti?? lu fikir lah sendiri.....aku tak nak fikir..sebab tengah fikir nak buat lab report ni..tengah fikir,oral german rabu nanti..tengah fikir training netball esok pagi...tengah fikir basketball match kamis nanti..tengah fikir asimen jumaat nanti...dan tengah fikir...Allah sayang kat aku tak agak-agaknya...kadang-kadang rasa nak menitis air mata ni bila fikir siapa aku disisi Allah kalau nak bandingkan dengan Rasullullah....kenapa aku selalu kejar cinta dan manisnya duniawi..tapi bukan akhirat yang hakiki...mungkin kita semua terlepas pandang.....bekerja keras untuk kerja yang best nanti...sedaya upaya carik kekasih hati.....kumpul harta untuk beli itu ini....study menggila nak lepas exam nanti....tapi kenapa tak buat macam tuh untuk kumpul harta akhirat nanti?untuk lepas exam kubur nanti?untuk dapat bidadari syurga nanti?untuk makan best-best akhirat nanti???hurmmmmm.....=(

jadi fikir lah.....stakat kejar populariti dekat alam maya neh....nenek aku pon boleh....oh ye....kerana sebuah janji...saya nak ucapkan ribuan terima kasih kepada MR.ARC...jadi pada sape yang tanya saya..macam mana nak buat domain sendiri tuh..saya tak buat...yang buat ni 100% oleh MR.ARC..saya busy lah..tak ada masa nak godek benda ni.....jadi pergilah terjah blog beliau.....

ha hensem tak?kalau hensem pergi ah ngurat die.haha
apa-apa yang berlaku aku tak betanggungjawab...
 .

No comments: