Friday, February 19, 2010

jika saya tiada nanti...

apa yang tertulis dalam entry kali ni bukan dari hati saya taw.bukan sama sekali.jadi jangan lah percaya.saya hanya menaip mangikut suruhan....

katanya...

"jika saya tiada nanti,tiba-tiba hilang pergi menjadi sepi....bukan bermakna saya lupa asal saya.bukan bermakna saya lupa orang yang saya sayang mahupun orang yang sayang saya..saya pergi hanya kerana saya saja yang tahu.saya tak minta sapesape memberi perhatian pada saya.tidak.hati saya dah lama mati untuk pujian dan perhatian..."

kenapa kadang-kadang ruang hidup itu kejam.kejam sekali.
saya amik tisu..saya beri pada dia.saya kata."kesatlah airmata itu".

p/s: saya mahu lantik 2 orang lagi owner baru esoksemalam.kalau boleh sorang lelaki..sorang perempuan.berminat tak nak handle???

52 comments:

Jalak lenteng said...

aku 1st...kompem...!!!!!!!akaka..lanun2!!

LORD ZARA 札拉 said...

aku vote utk diri aku juga boleh?

ahh, aku lagi suka kalau kamu yg menulis seorang sayang~

mahu kongsi segalanya dgn kamu~

LORD ZARA 札拉 said...

lumut!

Fhad said...

ni pe kes ni mutt? adess.. relax je... xyah ngade2 nak suh org lain handle blog ni...

Lelaki Ini said...

alalala..
jgn sedeyh!

ala..
ko handle sowg2 je lew blog inieyh okeyh!@

kasih said...

bru berangan nk jd 1st..

Jalak lenteng said...

wahhh...sayang nye aku tak pandai berkolaborasi dengan orang..pasti hancur esok semalam ..


buat ujibakat la..ekeke

BuDakHutaN said...

macam sa mau cuba try tau... ~_^

PenuliS said...

sy sy sy!!

maiyah said...

jika aku plak xde.. jgn lupa kat aku yek huhuuuu

imHepPie said...

eh jgnla kongsi2 owner huhu

Koyuki said...

lumut
chillax
tak apa lah kalau kau nak pergi..jika itu kata hati

Jalak lenteng said...

betul la imheppie tu mut..esoksemalam tak perlukan sesape..just lumut sahaja..

Mieza vs Rory said...

jika saya tiada nanti, kenang lah selalu..ingtlah sy penah wujud dlm dunia awk...huhu

seroja jingga said...

tak perlu carik orang lain handle..buruk ke baik ke..best ke tak best ke..esok semalam tetap kamu punye..kalo orang len tulih..akak malas nak baca dah..nak bakarlah laptop nih

agaggaggagaggaa

chotz said...

meh sni aku handel...comfirm sunyi sepi for 13bulan...baru nampak satu entry...hahahha

maira said...

u gedikla syg..
ai nk lempang u boleh?


mut..mmuahx

Manager Tandas KLCC, Takamine Kiyomaro said...

waqh sedey nya,tp xpe tandas sedia menerima kunjungan anda haha,gua pun mahu juga jadi owner haha

beautiful_rose said...

aku masuk ke sini kerane kau penulisnye.
kalau suda bertukar org,rsenya x kan sme dgn y dulu...

"TOLONG JANGAN HILANG SAYANG!"

-li.zue- said...

cik mutt mutt.
tayahler cari owner laen! =]

pls pls pls..kamu jgn nakal.
ahaha

ber_u_wang said...

andai ketiadaan Lumut itu sesuatu yang boleh mengembirakan Lumut pergi la.. tapi uncle tetap suka pada coretan lumut juga..

InsanBiasa said...

erm..ko nak blog pasal komik sinchan lak ea..xyah la..xbest..pe kate komik det.conan..hihi..melawak yang xlawak je..ko nak gelak2..xnk sudah..haha..

p/s jugak::ko tulis snediri la mut..

joegrimjow said...

alahai
lumut nak pindah jadi eton ke srg ni>?
aigooo

Wawan Saini said...

salam singgah...
salam blogger..
entri ni bisa mmbuat hati yang mmbaca tersentuh.
sob sob sob..
:)

.rafiq. said...

mana boleh owner banyak2. tak ori.

black_mel said...

oit..jgn la..x best la nak baca orang lain tulis...

x update slalu pun xpe..janji ko yang tulis...

ini blog wirdah said...

tak best la owner byk2. nak baca entri kamu je.

AJ Nismihan said...

semua orang pun menghargai wujudnya hang dalam kehidupan ini. maya atau nyata; yang penting susun kata-kata dalam esoksemalam dah jadi sebahagian dalam rutin-rutin harian kami.
berkolobrasi tidak salah, cuma keenakan bacaan-nya akan sedikit teralih. mungkin esok lusa kata-kata bisa jadi lebih masin, lebih gula dan garamnya, lebih kurang, lebih ceria mahupun lebih duka.
mencari teman sehati itu bukan senang. ibarat mencari pasangan diri. jadi, sebolehnya biarlah laman ini milik satu jiwa. takut esoksemalam jadi esoklusa kalau bertiga.
tapi...
hakikatnya laman ini tentu saja milik hang;
andai hang terdetik bahawa 3 itu lebih baik, terpulanglah.
kami akan tetap menjengah ke sini selagi ada kemahuan diri.

Faarihin said...

la.. nape pula ni?

lumut pas ni.. den rindu nak terjah sini agi..

nape nak bagi orang lain handle?

hang dah tak nak blog ni agi ker?

e. indah said...

kalu aku hilang, aku sebenarnya nak tengok saper yg cari akue ...

Sharif John said...

Erm.... nk berenti menulis dh ke sayang? or u can write for me? what say u?

Rowena Chasez said...

aikk mut..
nape nk suwuh org lain handle ur blog??
nape sedih2 nie??
ade prob ke??
meh share2 dgn ak syg..

Jard The Great said...

hehehe.. ke mana ko menghilang ku pasti nk carik..

yoro okino said...

esk n semlm kn kisah ko..
klu share owner xjdi kisah ko laa..

eNaSaN said...

x sTuju sok n smLm ade owNer bru...x stju..x stuju...hehehhe



bila ko xde aku nnti kaNgen lg mau baca blog kamu....{wlaupun kkdg trlps baca en3} ehehheh

hisham said...

fika...knp jd cmni?

Bulan Di Langit Osaka Biru said...

mut.. nape ni.. kau ok???
esoksemalam hanya milik kau

hans said...

kenapa sedih2 ni lumut?

alvin takda umah harga 8juta said...

bila lu pergi nanti..jangan lupa bawa pulang gua mcflurry ya..

aloy_paradoks said...

uii sedih ni...

rimieilya said...

saya nak LUMUT je yang tulis sebab ini blog LUMUT..(^_^)

Huda Luna said...

mut..
klu ko sepi..
aku pun nk sepi jugak..

so jgn sepi..
please!

Ismi F. Chya said...

sy xleh memberikan komitmen yg baeik. hehe ;)

lumut said...

JALAK,
tahniah anda menang tiket ke toilet.haha..hampeh panggil gua lanun.

ZARA,
ye zara!!!hehe

FHAD,
ye fhad....ntahlah..

KASIH,
adeh..ke 5 pon ok kan?=)

GHOSTONE,
ye..akan ku handle k slagi mampu.hehe

JALAK lagi,
uji bakat?tp aku rse kau mmpu balance kan esoksemalam.aku buat crite sedih,kau crite lawak.ok?hehe

lumut said...

PENULIS,
serious kamu mahu?

BUDAKHUTAN,
kam mahu?serious ke x?

MAIYAH,
aku xkan lupe pd kamu..=)

KOYUKI,
kau pon chill jugK K.truskn berjuang..

IMHEPPIE,
xnak ker kongsi?

JALAK adoi ko lagi,
just aku jer?admire ek?haha

SEROJA,
hmmm...memang x perlu ek org lain?baik2...

lumut said...

MIEZA,
saye akan igt blogger yg bg sy smgt..mane bleh lupe k.

CHOTZ,
kau mmg..suke tindas aku.haha

MAIRA,
lempang xleh..cium je dibenarkan.awww

MANAGER TANDAS,
kau nak jd owner sini?serius?

BEAUTIFUL_ROSE,
uisshh....tersentuh lah komen kau neh..seyes.

lumut said...

LI.ZUE,
saye x nakal.degil je.hee..baiklah2.saye ownernye.adeh.kene warning neh.

BERUWANG,
thanks uncle..kamu tahu tak..saye rindu nak borak ngan kamu..hmmm

INSANBIASA,
komik mendenye..adeh..hmmmm

JOEGRIMJOW,
adeh..senyap kamu joeeee

WAWAN SANI,
salam wawan.......entry ni sekadar menulis.hee

RAFIQ,
erk..x leh ek?ori tuh ape?=p

WIRDAH,
xbest ke..hmmm...ok2.

lumut said...

BLACK_MEL,
mane tau org len tuh x best??hehe

AJ,
thanx AJ..kata2 kau selalu bagi aku smgt utk terus menulis.=).terharulah.

FAARIHIN,
kau nak x blog ni?aku bukan xnak...tp aku rse aku...ntahlah.

E.INDAH,
ha tau pon..haha

SHARIF,
jangan panggil syg boleh x?berdebar...haha...em write for u..of course i can.=)

lumut said...

ROWENA,
hmmm..ntah lah wena..kadang2 aku tersentuh dek kngn lalu.adoi.

JARD,
pandai eh kau trace aku.hehe

YORO,
betul jugak....aku tepk gak.tp kisah orglen pon ok.sbb aku nye kisah xbest dah.haha


ENASAN,
betul2 x stuju neh........cuak i.

HISHAM,
jadi....jadi ntah.complicated.

MOON,
aku ok....kdg2 sedih....dulu ia milik aku.tp skrg esoksemalam mcm dah lain.

HANS,
ujian hati.=(

lumut said...

ALVIN,
ha?

ALOY,
x sedih mane pon....

RIMIEILYA,
insyaALlah..thanx krn menyokong...

HUDA,
kau mane leh tiru aku..nnt aku rindu aku nk crik kau kt menr?issshhh....

ABCDEFTYHHAH,
mesti boleh..mane tau?hee

zul efron said...

gua xnak..
gua pon da byk benda nk hendle..
hehehe..

Lifesaver said...

blog sendiri pon tak terhandle