Monday, February 8, 2010

nota kecil

masa takkan stick pada satu tahap.memang takkan dan jangan sesekali lah nak berharap masa akan stick.masa berlalu..macam biasa masa akan cipta dan tinggalkan kenangan mahupun kisah silam.nak accept atau tak,nak menangis ke ketawa berdekah..terpulanglah dekat kita...

jangan nak jadi sape-sape kerana kau dan aku itu berbeza,kita berbeza segala suka dan duka.apatah lagi tamparan hebat hidup yang sangatlah membezakan kita.

nota kecil: summer school akan berakhir pada 16 feb.ade paper on 12 and 16...asimen trakhir akan disubmit pada hari jumaat jugak...nothing to be worry..sebab kau boleh lakukan.just percaya yang kau boleh.ohhh...sangat jeles yang "makcik housemate siputihpurple" akan balik ke malaysia selama 10 hari sebelum sem baru bermula..........................................saya nak balik juga tapi tak  mungkin.adeh.

"selamat berjaya untuk diri sendiri..buat yang terbaik.i will"

36 comments:

shazruls said...

yekerr nk balik...harap dpt bertemu

lufias said...

yerp..klw balik jgn risau sape nk fetch.ramai yg ade..klw tak balik, pegi hepikan diri..rock urself..cast the problem aside..jgn bazirkn mase ngn bnde xde pekdah..den sosah kau kang..

Ledeysecret said...

samat bejaya utk awk...
saye pon nk bejaya jugak!

mamai said...

tak balik kg..lumut pie la merayau kat sana...

Atan said...

uncle doa kan lumut berjaya..

sharamli said...

semua 0rg diuji dengan benda berbeza..

all da best dear...

Haris Dot Com said...

kirim kambing satu!!!

oranglidi said...

10 hari x best balik. nanti lagi sedih nak tinggalkan malaysia.

Lifesaver said...

ikutkan hati...nak je balik kan?

cik EPAL said...

semoga berjaya lumut. Ye.. semua orang dugaan lain lain. dan dugaan itu yang buat kita strong later :)

cik EPAL said...

semoga berjaya lumut. Ye.. semua orang dugaan lain lain. dan dugaan itu yang buat kita strong later :)

lumut said...

SHAZRULS,
saya ngak balik pak..

LUFIAS,
adui..jgnlah sosah...sakitlah i...isk..lempang balik.

LEDEYSECRET,
thank u so much babe...kmu pasti boleh.

MAMAI,
yup..6 hari akan betapa dekat pulau dan gua nanti..=)

ATAN,
thanx uncle..terharu nye.

lumut said...

SHARAMLI,
betul..sy setuju tuh..thanx babe..u too k.=)

HARIS,
kambing je?bulu je ok x?

ORANGLIDI,
eh ye ke?best je kot..hee

LIFESAVER,
tau tak pe sis..nasib baik say eikut jantung je x ikut hati.

CIK EPAL,
thanx cik epal..u too..kite same2 string ok?hee

cik helena said...

baliklah mut balik lah..

dugaan sebenanye buat kte jadi kuat!

oranglidi said...

wa baca entri ni sambil dengar lagu nota terakhir by alleycat.

EISENHOUR said...

merayau kt situ ler slagi bleh..nnti dh hbs stdy..kena balik..rindu pulak nk g sn..haha

bukan putihpurple sebenar said...

lu buat pengumuman wa nk blk ni pehal??adododododoiiii~

org lidi>>best ke tak ade aku kesah..aku nk bwk balik "kropok makan selalu" nnt byk2..sbb cik lumut da pesan..siap kasi warning kalo aku xbwk blk..[ok.tipu sket] =p

lumut said...

HELENA,
uissh..jgn cik helena...perjuangan harus diteruskan..hehe

ORANGLIDI,
perrghhhh....boleh tahan gak lu neh.


EISENHOUR,
betul2..hehe..nak ikut g jalan2 pulau dan gua tak?

PUTIHPURPLE AH MALAS AK NAK LAYAN,
hahahhahahaha...puas hati gua.kecur airliur tggu keropok nehhhhhhhhhhhhhhhhhhhh..................

|arieza| said...

all d best dear :)

Mieza vs Rory said...

gud luck n moge sentiasa tabah...ko kan kuat beb...be strong k...muahahahahhahaa

told la hejauw said...

ko balik wat gathering lagi eh..heheh

Aku Beskot™ said...

ingin mungucapkan..
SLAMAT MAJU JAYA!!
sukses sukses..
(skema gle ayat).haha..

siggplus said...

lu balik malaysia next time kite mesti jumpa, gua tak kira

[empty] said...

semoga berjaya,

mohon semua yg terbaik buat kamu

insyallah...

lumut said...

ARIEZA,
thanx sis..=)

TOLD LA HEJAUW,
itu sudah mesti.wajib kot.haha

MIEZA,
em aku x lah kuat mane,kandang2 tersungkur juge.all the best for u too..

BESKOT,
eypp!!!nape skema neh?hehethanx taw org miri!=p

SIGGPLUS,
nape lu nak sgt jumpe gua?gua rse gu ax kacau awek lu.hehe

EMPTY,
terima kasih empty..terharu nye.em actuallt im wondering who u are...hurm..

cik botoX said...

weh encik lumut...
aku rindu hg la plak..
walopun aku x pnh jmpa hg..
hahaha..
tpi da lama aku x jengok hg kat blog...
aku bz tanpa arah...
hahaha..

dtng menjenguk...=)

Lelaki Ini said...

chaiyok2!

maiyah said...

mmg berbeza.. ko bleh jln aku x leh huhuuuu :D

joegrimjow said...

asimen

ku baca

...simen

lalala~

e. indah said...

selamat berjaya utk lumut ..chayo!!

; )

black_mel said...

sana chinese new year meriah x?ada bakar2 mercun x?

Faarihin said...

selamat maju jaya lumut.. chaiyok2.. ganbatte kudasai!!.. (^__^)

hans said...

moga berjaya lumut
tak payah lah balik
save budget
huhu

i'msosupernotcool said...

slamat berjaya..
&
selamat raya cina..
haha..

|arieza| said...

oh btw.. y putih balik n u xleh balik? cuti lain2 ke? subject lain2 ek?

ini blog wirdah said...

cik lumut,godluck ntk test kamu