Sunday, February 28, 2010

matikan mood betul lah!

agak lama menghilang.uhhhhhhhhh..terlalu banyak benda nak cerita sampai tak tercerita.tak tau nak start dari mana.tak tau mana pangkalnye...susah jugak neh.oh ye esok 1 march bermula kisah seorang pelajar malas di bumi asing...

mood nak cerita terus mati apabila...

esok mula class.dan lupa pulak nak tengok jadual class pukul berapa.yang aku pasti aku dah enrol 4 subjects untuk sem ni.so bukak website uni nak cek schedule je lah kalau ikut niat asal hati ni.pergi cek.......lepas tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu....ha buat aku naik angin lah ni...boleh pulak satu subject ni hantar email cakap aku telah ditendang keluar berambus tergolek-golek disebabkan aku student last yang enrol.jadi,aku tak boleh enrol subject tuh sebab dah exceed limit.diorang cakap lupa nak tutup enrollment tuh time aku enrol haritu...so,apa hal?ini bukan salah gua beb!!!!!!!!!!!!!!jadik sekarang ada 3 subject je...1 lagi subject ape gua nak amik?banyak dah penuh..lain kali janganlah lupe-lupe pulak nak tutup class enrollment tuh.kalau dah penuh cakap sengsiang lah..."class dah penuh.sila jangan enrol kalau tak nak kene pelempang lecturer"...kan senang???iskkk..nyusah kan betul..sekarang dah pukul 2 pagi...jup lagi nak pergi class..subject tak habis enrol...

kalau ade class andaman tak pon menganyam ketupat lainlahhhhhhhhhhhhhhh........................

No comments: