Monday, February 1, 2010

weh awek jangan cuak.rilek.

wa bukan jalang.lu jangan risau lah beb.wa tak rampas punye balak lu.betina lain yang rampas balak wa adalah kan?haha..yang lu nak gelabah bagai siap lari-lari angkat kain terkial-kial sambil nak pimpin tangan balak lu ape jadah?rileks sudah..kalau lu yakin balak lu sayang nak mati kat lu..kalau lu yakin cinta lu ngan balak lu tak kan goyah dek ombak dan ikan todak yang menyerang..lu rilek lah.wa respect ngan lu sebab muke lu comel sampai kadang-kadang wa rasa nak picit-picit.situasi macam ni sabijik lah macam mase wa tengok anak kucing yang comel lotey.rasa nak picit tuh membuak-buak.tapi tuh lah...satu je yang buat wa tak salute ngan lu...lu ni cepat gelabah...

balak lu ngan wa dah bertahun-tahun kenal beb.sebelum lu wujud dalam "cerita ni" lagi kitorang dah main cuit-cuit pipi..dah kongsi macam-macam kisah suka duka.dah sempat tukar-tukar kasih sayang.macam sistem barter tuh.lu belajar kan?ha macam tuh la wa ngan balak lu dulu..so sweet kan?wa suspek sebab tuh lu gelabah semacam je sebab lu tau wa ngan balak lu sweet nak mati dulu...haha..tengok wa dah gelak kan lu.sorry lah awek.

kan wa dah kata.wa tak nak bermusuh ngan sesape.wa ok je nak tegur say hye-hye hello-hello dekat balak lu.wa tak suka lah gaduh-gaduh ni.tapi,wa tau wa tak kan ada kesempatan nak jadi kawan dekat balak lu lagi kan..sebab lu tuh gelabah nak mati.blah lah!pehal lu gelabah lu takut ker?rilekss sudah..wa kenal balak lu tuh macam mana..wa tau balak lu sayang nak mati dekat lu...macam mana die sayang kat wa dulu....
jangan risaulah awek..wa bukan jalang main rampas-rampas..tak adventure langsung.

meh sini wa gertak sikit: lu kalau tak kasi balak lu jumpa wa lagi wa akur je awek..stay cool babe..cukuplah wa jilat ludah wa sekali dulu.tak kan wa nak jilat kahak pulak.TAPI,boleh ke lu atur takdir supaya balak lu tak bertembung lagi dengan wa lepas ni???boleh?wa dah move on lah awek...wa dah lepaskan itu balak untuk lu.sila amik dan dakap erat-erat..jangan cuak-cuak...ape kate lu ngan balak lu jadik member wa.tak nak ker?wa offer neh..=)

p/s: awek,macam mana kalau bakal mak mertua lu ajak wa datang raya umah die 2011 nanti?lu cuak tak??=).wa x rase lu cuak sebab wa bukan cun pon macam lu.sekian=)
[wa tau lah lu selalu datang usha blog wa.ntah ape yang lu carik wa pon tak tau...adooii.annoying.]

80 comments:

oranglidi said...

lama x first.. ok baru nak baca.

oranglidi said...

first la tu

oranglidi said...

walaupun wa tak paham, tapi tolong kim salam kat 'awek' tu. macam comel je beliau.

jane said...

hsha lidi sengal..
tu jer nk komen

haha

deus X machina said...

gua syak lu ni mesti hot
sebab tu awek tu cuak
erk888

oranglidi said...

oklah, chow dulu. nak g bercucuk tanam plak.

Faarihin said...

awek tu tak profesional la beb.. hahaha.. mut ko rilek-rilek aje.. aku tau ko leh handle mender ni sume.. stay cool lumut.. (^__^)

att said...

duh..aku rate post ni 5 star ar..mmg pompuan menggelabah ni slalu tak boleh blah..die igt kite hingin sgt dgn laki die tu.get a life la..

em..baek aku stop sblm aku jd annoying dan comment kt sini pjg2 hehe...

eyes143.. said...

waa mmg stujuk ngan post lu neh.. awek yg gelabah tak tentu pasal.. lau da cnfrm balak lu tak cari laen, lau da sah2 cinta lu kuat la bagai, wat 4 lu nk gelabah cam sengal!

black_mel said...

adoii...dia jeles la tu....takut lumut yg comel dan berhati lembut ambik balik balak dia....haha...lu relax2 suda..balak dia tu pun jgn kena control sblum kawin...haiz...

Lifesaver said...

adakah ko lebih cun dari awek itu?hehehe ;)

Nur -al- Ain said...

lol.masih xsettle lg ppuan gelabah ni..bahahaha.. Kalut tul

mendatak hijau said...

hahhaaa....kasik cuak lagi itu awekkk.."kalu balak lu thegeh2 kat gua lagi,jgn salahkan gua ekkk"

Frodo Baggins said...

>>__<<

bley mintak tolong suh angkat tinggi sikit lagi x kain beliau tu ... x cukup wat wa ghairah lagi


bye

Haris Dot Com said...

ni kategori seday ke?? cuak2 gumbira entri ko ni????

kompius + wat muka ciut skit....

atreyu strange said...

eh, lu cakap pasal wa ke? sori la, wa jenguk2 blog ni sbb wa takut, risau, cuak, gelabah, gundah, the bf komen je. haha. ok now, stay awak from my bf. erk~

piNky LuCiA said...

hahahaha.. giler jeles tahap gaban.. wat malu kaum aweks je.. huhu

ct odah said...

weh lumut aku ade pngalamn mcm ni...smpi skang woo si awek tu pk pkwe die gtal2 ngn aku..padahal pkwe die mngatal ngn pmpuan len...sian tol la awek tuh...kan lumut...

Sharif John said...

Wakaka... Macho la lumut.... Wa respek!!!

CikMelur said...

kompemlah awek tu cari kot-kot ada lu tulis pasal balak dia.

"Oh, masih teringat kenangan lama"

haha~

Lumut harus cool, macam lumut pada kerang. eh, tade kena mengena

cik GULA-gULA said...

owh sayang ku lumut...
anda pasti tau.dalam dunia nie ade macam2 spesis manusia kertu:)
dan yang paling sangap...

biarkan kita jadi pempuan..
biar mereka terus jadi betina...

orang baik takkan ngaku dan cakap dia baik..
so.,miez sokong kamu dik!

aza aza fighting!

p/s:betina mana dah naikkan darah adik ai nie..siap la!lumut..mut, mesti betina tu jadi silent reader kat blog ni kan?? pe lagi la yg dia nak jeleskan kamu dik..barangkali:)

intanurulfateha said...

.huuu panas3 ;p

Adeqq said...

mut sayang,

rilek je oke. lantak la pempuan tu macam ape pon. ko stay cool aje ye! mak die jemput, ko dtg je!

Pensel Kontot said...

Mut aku pn tlg bengang tuk...
pesal ek minah tu kecoh sgt...

Razman said...

komen frodo bengong gle...haha

lek r mut..klu awek tu cuak sgt ko kaco balak die, ko kaco la bapak die. bapak die byk duet aku rasa...

[empty] said...

jgn layan sgt awekprasancun tu...

kalo dia slalu usha umah lu...

lu bagi je berdas-das ..

biar dia pedih sdiri

Ledeysecret said...

tabik lumut!

maiyah said...

dia jeles bebenor le tu

kari said...

hmm..
da la tu..mende tu kn da lepas lame da..
mmg die x bg aku jmpe ko..
org len pn akn wt mende yg same..
beside..aku yg tgglkn ko..
bkn die rampas aku from ko..
so die x slh pape..
we can be fren..always b..
so x yh nk kutuk sane sini..
kite sesame kurang..

cik botoX said...

relax weh...hg ada sumtng la tu yg bwt awek tu glabah..haha...

cool ja weh..aku pnh rasa..haha

aKuLaLaLa~~ said...

wahhh...

i respect u la lumut...

=)

lufias said...

ade komen yg menarik minat aku..

Sharif John said...

Fuck la lu kari...

Haris Dot Com said...

komen razman lagi xley blah...wakakka

datuk die lagi laa kaye...btol x???

joegrimjow said...

hi kari
;-)



awek xyah takot, lumut da ada joe skrg

hakhak


jilat ludah lepastu xmo dah jilat kahak
interesting

.:puRpLE butTerFLy:. said...

ek eleh,,
malu lak ramarama rse de awek gtuh..
adeiii~

erk,,
sape gerangn kari tuh??
smcm jerk..
huhu~

oranglidi said...

rilek2 sudah weh pengkomen.. jgn emo.

Frodo Baggins said...

haris komen ko lagi x leh blah .. err, moyang beliau idop lagi x rasanya? itu lagi banyak harta!!!

bye

♠☠♠ayudeadwish♠☠♠ said...

berdarah idung waa~

kwnlumut said...

heh kari lu dtg gak bace blog ni ekkk dooollll....blah lah.semak je lu.komen nak gempak je..

"beside..aku yg tgglkn ko..
bkn die rampas aku from ko.."

jg la awek lu ye.jangan makan awal2 sudah.gigolo!
mut lu lepak je...papehal carik aku.

Frodo Baggins said...

panas panas ...

lumut said...

tgk??saya jugak yang kene hentam..
sy dah agak dah..awk ngan awek awk mesti nak datang lg bace blog ni kan?

eh xkan awk je yang komen?
awek awk tak komen??
wow..dah ade awek cakap pon main "aku kau"..sangat ganaz...

terima kasih sbb luangkan masa komen.awek awk tak mrh ke awk komen dekat sini?hoh

lumut said...

woowwww kari....
lupe nak tambah...awk tinggalkan saye ye..wowwww..

statement awk tuh sungguh maskulin.sekian....

Kniedaz said...

napa nak takut kalau balak dia betul2 syg??

Frodo Baggins said...

shu shu shu kari santan kelapa!!

lumut yg tinggalkan lu. x kan lupa kowt!

bye

lumut said...

blog gua kan BESSSSSSSTTTTTTT tu pasal diorang sangap sangat nak datang...

tak sangka.

zul efron said...

gua da tgok cite jalang..
xbest lu tau..

sape ckp x adventure berebut awek?
bagitau gua..

cinta hati lumut =) said...

hoh kari alpagas..

ko blah la..
lumut org baik2..

ko jg awek ko baik2 la ye.
kawan yg tbaik ah ko kan..
sakit kan hati kwn..

lumut ko bkn jalang..
tapi aku kenal sape jalang..
backstabber thebat ohh..

lumut take care..

lumut said...

sape yang jadik anonymous or gune nickname sila reveal..gua nak berkenalan...nak ajak teman gua pegi raya umah mak kari nanti...
=)

cinta hati lumut,kawan lumut,empty..siapakah gerangan anda?

kari x payah kenalkan diri gua dah kenal dah..hehe

Natasha said...

lumut>>>>>> aweks tuh tergugat beb dgn lu..... kak tash rasa mesti dia sedar diri dia x sebagus lu beb

lumut said...

kak tasha,

bukan camtuh..biase lah pompaun mesti rse cuak..cume wa kesal je..pehal cam bagus nak halang2 persahabatan..sebab wa balik pon setahun sekali..

takkan nak jumpe balak die kejap pon cuak cam haram..lempang kang mereng tros..ok gua emo.haha

KEPADA SEMUA,
ye wa rilek je....cume wa kesal je sikap pompuan tuh mcm tuh..wa baru nak salute pompuan tuh..tp makin lame cam haram.blah ah.

lengkuk~ said...

salam..
mak aih.. lame tak jenguk2 blog nih, tau panas je da.. hoho~
neway, very bold of you..
rase2 cam byk sgt bnda berubah kat sini..
agak2 jadi makin baik k?
siyes cam cerekarama.. huhu~
take care!

Anonymous said...

kari bodowlaaaaaaaaaaaa...semak.

pembaca setia said...

cik lumut..saye sedih dgn entry cik lumut yg ini..
xtau la knape...
saye ingt cik lumut dah move on..
tp cik lumut ckp cik lumut dah move on..setakat cakap leh la cik lumut..
org yg da move on..xkan amek pusing dah pasal bende2 yang jatuhkan die dulu..
cik lumut ingt ye...saye tau cik lumut da ramai peminat...da ramai pro cik lumut..tgok je la brape ramai yg kutuk en.kari..
tp cik lumut..grow up please...
kalu cik lumut nak tau...
saye respect gile kat cik lumut..
tp lepas bace entry lemah dan berlagak bagus nih..saye sedih...
cik lumut mcm pikir perasaan cik lumut sorg je...'awek' tu cner? ape perasaan die? die manusia gak cik lumut...mcm mne kalu mmg bukan die yg rampas bf cik lumut tu dr cik lumut? cik lumut xde salah langsung ke dlm hal ni? pikir2 la cik lumut..
cakap mmg senang...move on...move on..tp hakikatnye???

p/s: saye bukan 'awek' yg dimaksudkan ye...xknal pn 'awek' tu sape..cuma pambaca setia esoksemalam...TQ..

piNky LuCiA said...

hmmm.. semua orang pans ni.. asal aku selalu je sejuk.. huhu.. jangan laa gaduh2 weyh.. sedey aku.. huhu

kenapa bila orang gaduh, aku selalu je rasa sedey.. huhu =(

lumut said...

PEMBACA SETIA,

thanx selalu dtg esoksemalam..
mungkin awak kesal dengan entry ni.memang patot pon...saya tau entry ni pasti akan ramai yg cakap saya tak move on ke ape..tak fikir pasal awek tuh..its ok..just put those words here..saye akan bace.sikit pon tak kesah orang nak tulis ape.

apa yang saye tulis dekat sini ape yg saye rase.bukan nak pancing peminat ke or pape je.mungkin awak selalu je datang blog ni baca..saya tak pernah nak halang orang baca..

dan awak mungkin tengok sebelah pihak je.mane boleh kalau orang pijak kite..perlekehkan kite.kite nak accept macam tuh je.sekali due maybe boleh.but not all time.

im sorry for this.

saye cume kesal je bile dat "awek" act smp mcm tuh sekali.dulu ye2 ckp we can be friend and so on lah...tp takkan nak jumpe for the last time tros nak rse cuak?fikir rasional sikit lah....

lepas tuh siap nak buat entry siap link kan ke esoksemalam.nak suruh kawan2 die bace.nak suh kawan2 die ckp.."oohh sile pergi tgk itu loser"..cmtuh??

pernah ke saye tulis letak link ke blog itu awek suh manusia sume pergi sane?saye cume nak luah kan ape yg saye rse disini..

org mungkin kecewa bile bace ape yg saye tulis....tp sy x mintak pon kalian dtg bace...maaf.ayat mungkin kasar....

one morething...ape slhnye saye berlagak bagus dan berlagak kuat sbb lame2 nnt saye pasti akan jd kuat dan bagus kan?dari orang yang berlagak bagus tp sebenarnye idup dalam ketakutan..

im sori......entry ni just kesal je bile dat gurl yang i rse bukan seornag yang salah dalam ape yg berlaku buat mcm ni..lepas tuh sibuk nak usha2 dekat sini bace my entry lepas tuh sibuk nak bahan dekat sane..

heh.annoying lah beb.
sori kalau sume diatas kasar.
dan jangan perlekehkan saye bile saye kate saye dah move on...
i mean it!

cj'alhafiz said...

uih!!!! cuak....cuak......

lumut said...

1 morething..memang bukan awek tuh yang rampas dat lelaki dr saye...dat awek x salah dlm ape yg berlaku antara kami...

malah die pernah support saye utk tros move on..ckp nak jadik kawan lah..apelah..

tp ble smp part die kene hulur sumtin..i mean bg pluang saya nak jumpe for the last time mase saye balik malaysia haritu..nape mesti nak act like....em malas nak sambung..ini ke cara support..cara ckp nak jdik kawan bagai?

ckp je la glabah kan sng...

sori..please jgn respeck LUMUT lagi...please.jangan respect LUMUT.im sori for this...

aku tau ramai suke bace blog annoying aku ni..musuh ramai betul nak bace supaya nak hentam aku nanti..fine.

aku sikit pon tak goyah..just get a life..jgn nak glabah x tentu pasal...aku bukan jalang.

Frodo Baggins said...

>>___<<

... dan apakah link "loser" itu, meh kitaorg ziarah secara beramai2. agagga

lumut lu ttp lumut ...
wa ske jer ..

[empty] said...

haha..kari pun leyh komen?

kari ngan awek die same je glabah...

"beside..aku yg tgglkn ko.."

thanks sbb tinggalkan lumut

org laen lagi layak utk dia banding ngan ko..

haha..wa nk gelak beb

[empty] said...

alah..wa terlambat nk join kutuk2...haha

pasni wa lak kena kutuk...erk

lumut,

take care beb,

wa tau lu kuat

lumut said...

EMPTY,

wa TAK KUAT.
jangan RESPECT wa beb...
wa TAK BAGUS..
wa TAK DE PAPE..

jadi semua,
silalah jangan baca blog wa lagi..

[empty] said...

wa juz syg lu je beb

lu study leklok

study lu lagi penting dari awek or balak tu

maaf,wa xlayak nk komen pape..tp terkomen..lu abaikan jela

lumut said...

x pe empty..
wa saje nak reply komen lu..
sbb kang org kate wa makan pujian je plak.hakhak

thanx empty...
tp...
lu sape?wa nak tau..=p
wa tgh study ni empty...
rse berkobar2 sbb lu suh wa study..hehe

[empty] said...

lu study jelah...

wa bukan sape2...

wa hanya bace senyap2 je blog lu...

okeh,slamat study

triple x malaya said...

erm..ape boleh buat sudah suratan..

-li.zue- said...

ehehehehee.
sumpah.klaka awek tu...
xtahan adventure langsung.ngeeee.

alaa.bar jadi awek.belum jadi suami.
lagipun bukan cik lumut nk ngurat awek dia pun.

wa pun pena kena gak cmni skali.
wa baru balas2 comment kat fb.
ttbe awek member wa tu dtg sound.

-_______-"

baru dekat fb.belum tgk kitorang beramah mesra berdondang sayang lagi. HEHE

-li.zue- said...

pembetulan untuk ayat yang serabut ini.

"alaa.bar jadi awek.belum jadi suami.
lagipun bukan cik lumut nk ngurat awek dia pun."

alaa.baru jadi pakwe, belum jadi suami.
......nak ngurat pakwe dia pun.


HOHO

oranglidi said...

tutup je la komen untuk anonemes.

Frodo Baggins said...

setuju dgn org lidi

Mieza vs Rory said...

wa pun alami keadaan sama cam lu...awek tuh gelabah giler..wa x kaco dier tapi dier kaco wa...wa phm perasaan lu beb...klu btul balak dier syg dier, dier x perlu nk kecoh2...xkn tergugat kot...ishh menci ngn gurl yg blagak bagus nih...

Anonymous said...

check ur email.

Sharif John said...

Yo pembaca setia... Fuck you too

ct odah said...

eh2 mkin mcm2 plak...sapekah anymous yg anta emel kat ko tuh lumut...awek tu ke...aku mmg pntang la bnde mcm ni....ati aku mluap2 lak....

lumut said...

ct odah,

yup..awek la....aku kan maskulin...hahaa

milay said...

akk lumut.. cube dengar lagu sang mantan,nidji..

lirik die sama macam laki tu buat kt akk lumut..

xpe akk..akk kn kuat..

julu said...

lumut..
biar aku tackle awek tu la..
keh2..

lumut said...

than xutk semua komen dan kondem dan emaillllllll yang panjjjnnnnggg...

thanks semua..
tak larat nak reply komen kat sini.

atreyu strange said...

lol. mcm byk plak org nk bg komen kat sini. anyway lumut, selama ni aku silent reader blog ko, tapi aku terdetik nak bg komen sbb ko ckp org tu sibuk jd kan penulisan blog ko sbg bahan nak buat ketawa. honestly, i know someone like that. in fact, aku baru je lepas geram kat blog pasal dia. haha. itupun lepas aku pendam perasaan sejak sekian lama. people like this, they just can't accept some very SIMPLE facts. yg buat aku lg tak menahannya, aku bukannya rampas bf dia pun. dia tu KAWAN kpd ex-gf bf aku. WTF kan macam takde life nak jenguk2 blog kita. mulut kata benci, tapi hati berkobar2 nak jenguk blog. HAHAHAHA.

ain said...

ni klaka weh.aku pon same kn mcm ni.dok nak usha2 aku wat ape.sebab nak cari bahan kutuk aku.ade aku kesah.ayat ko pasal mak ajak raye tu pon aku suke.chantek ar weh!