Friday, April 2, 2010

akhirnya kata putus tercapai

tahniah buat diri aku sendiri kerana akhirnya aku berjaya memilih pemenang bagi contest esoksemalam kali ke 2...seramai 23 blogger sudi memeriahkan contest dengan penyertaan mereka.terima kasih hamba ucapkan...=).pemenang akan menerima topup celcom RM50 yang pada mulanya aku beli untuk aku tapi...erk dah malas nak cerita..korang bukan nak tau pon....berikut merupakan langkah yang aku rasa paling berkesan dalam mencapai kata putus untuk memilih pemenang..tiada undian,tiada pilih kawan ke lawan ke..argh pape pon suke hati aku lah sebab ni kontes aku kan.haha....

langkah-langkahnya adalah....

1. gua baca balik semua entry dan gua pilih 11 entry yang gua rasa terpikat.kenapa 11?ikut kata hati je...belasah lah kan.
2. dari 11 entry yang terpilih, gua pon buat cabutan bertuah dengan mencabut kertas yang ada tulis nombor entry...6 entry bertuah berjaya dipilih.
3. dari 6 entry yang dicabut..gua baca lagi sekali..lalu gua pilih 4 entry yang gua rasa terpikat memikat kau memang the kebabooommmm..
4. seterusnya.....gua cabut lagi undian kertas yang dilipat dari 4 entry bertuah dengan hanya memilih 2 entry sahaja...
5. akhir sekali....gua amik kertas tuh..gua gumpal-gumpal jadi bola...gua goncang-goncang..lepas tuh.....gua baling ke atas angkasa....kertas yang jatuh belah KANAN gua..gua anggap itu rezeki beliau.....

dan entry yang dapat memikat hati gua pada langkah pertama dan bertuah pada langkah ke 2 seterusnya pikat lagi hati gua pada langkah ke 3 lepas tuh bertuah lagi pada langkah ke 4..dan takdir menentukan topup itu milik beliau ADALAH....................................


tahniah gua ucapkan....topup ini memang ditakdirkan untuk kau.
sila email gua no telefon lu ye yobsumo,gua nak bagi lu no topup...
tak pon gua bagi dekat email nanti...jangan lambat-lambat okeh..hehe....
jadi,terima kasih kepada semua yang telah memeriahkan contest...
yang telah menyumbangkan idea..
buat aku gelak senyum sengih dan seangkatan dengannya..hehe.....
kalau tak puas hati...boleh email gua no telefon lu..
nanti gua call senang lah lu orang nak maki ke hape..hehe...
yang baik itu datang dari Allah.....
yang buruk itu semestinya dari gua yang serba kekurangan.


"sebelum dihalau baiklah undurkan diri,sebelum kelemahan dicaci eloklah pergi perbaiki,sebelum hati disakiti eloklah kau menjauhkan diri,sebelum hidup dipenghujung...ikutlah kata hati.kembali pada Illahi"
SEMOGA KITA BERTEMU LAGI...WASSALAM.

No comments: