Thursday, April 15, 2010

saya jumpa ini.awesome!!!

memang dah janji kan nak upload gambar trip ke south island...banyak sangat sampai tak terpilih...dan sekarang saya macam kurang sihat.....sakit tekak,selesema.mungkin nak demam kot...my parent call tadi pon tegur kenapa suara macam serak....sakit tekak lah....boleh post kan ubat batuk cap kelapa laut afrika tak?hehe..gurau jer...

masa saya pergi south island ari tuh..saya tinggal kan tapak kaki dan campakkan duit melayang-layang..dekat tempat-tempat dibawah...hehe.sekarang macam dah kering poket jugak lah...nasib baik oksigen free kan??syukur lah..

1. christchurch city
2. punting,christchurch
3. omaru beach.
4. nugget point.
5. chinese garden,dunedin
6. zirka circus,dunedin
7. cadburry world, dunedin.
8. the most steepest road in the world,dunedin.
9. University of Otago.dunedin.
10. invercargill.
11. skyline and ludge,queenstown.
12 paraflight,queenstown.
13. shotover jet, queenstown.
14. cromwell
15. arrowtown
16. puzzle world,wanaka.
17. akaroa.
18. University of canteburry,chirstchurch.

taapppiiiiii............................

saya tak tau nak upload gambar mane...banyak gilleeeeeee...jadi.sebelum pape..saye nak tunjuk ni..saje nak share..nampak macam awesome gile kan???hehe.....nak berak pon macam sedap je....kalau sembelit mesti tak kesah duduk dalam tuh lama-lama.....haha


amacam??ade rasa nak terberak tak tiba-tiba??=p.....
JAGALAH KEBERSIHAN TANDAS KITA.iklan untuk masyarakat.tapi gua bukan duta jamban eh.lempang kang!haha.

No comments: