Sunday, April 25, 2010

AMACAM??

SEBELUM....
 

arituh kawan aku pergi interview nak jadi cleaner keje part time lah kan..so die lah citer ni...lepas tuh orang tuh tanya ape yang kamu bleh praktik kan nanti kalau kerja cleaner ni..lebeh kurang cmtuh lah kan...member aku pon jawab camni....
"nenek saya kata....banyak-banyak benda dalam rumahtangga...part katil ni paling penting..kene pandai jaga katil...."
"kenapa??",tanya manager tuh...
"sebab nanti kalau suami balik kerja penat-penat...bukan makanan yang buat die happy ke ape...tapi kekemasan katil....sebab suami balik kerja mesti nak rehat atas katil yang kemas...".chewah..=)

AMACAM??kalau baling duit syiling atas cadar aku ni..
aku rasa melantun balik ni...haha
heh..sesedap rasa je kan sume kutuk aku kat entry lepas..porrahhhh...hehe.katil kene jaga untuk kesejahteraan rumah tangga..sekian pesanan khidmat masyarakat..=p
.

No comments: