Monday, April 19, 2010

kami mendaki jalan tercuram di dunia.

"over the 161.2 metre length of the top section,it climbs a vertical height 47.22 metre which is an average gradient of 1 in 3.41.On its steepest section the gradient is 1 in 2.86."

tempat kejadian: Baldwin street,Dunedin,NZ.
Tarikh kejadian: 9 April 2010.

bertemu lagi dalam sesi "jalan-jalan tabur duit"...erk...ok ni diantara tempat yang kami singgah semasa south island trip hari tuh.....lagi sekali gua nak cakap dan menegaskannnnnnnnnnn..yang gua tak hairan lah pasal gatsby fest tuuuhhhh...geram btol bile ramai sungguh nak buat gua jeles neh...its ok..tak pe lumut tak pe..lagi satuuuuu..kepada para blogger yang nak pergi I-CITY tuh...pegilahhh....jangan harap nak buat saya jeles..walaupun rindu nak balik makin menebal..tapi tak pe.sabar.

kembali pada tajuk....jalan ini adalah jalan yang tercuram didunia...baca lagi sekali..didunia taw..bukan dimalaysia ye...(kes balas balik kat bebudak gatsby yg buat record malaysia tuh,=p)...oh ye,kami pon ade dapat certificate lagi sebab mendaki jalan ini..amacam,cool tak??hehe..sekian terima kasih....(tipu saya tak jeles..saya rindu lah nak balik malaysia...tapi tahun ni saya tak balik....boleh tahan kerrrrrrrrrrrr....) =(








































berjaya tiba di puncak pendakian~~~

No comments: