Friday, April 23, 2010

mintak dijauhkan.

entah kenapa lately ni badan-badan saya semakin rasa sakit-sakit...sakit yang teramat sampai kadang-kadang tak tahan sangat dah sampai meleleh airmata nak lawan rasa sakit tu....saya fikir mungkin ini effect sebab active sangat bersukan..tapi saya bersukan bukan baru sebulan dua..dari dulu saya main sukan..tak ada rasa macam ni sangat...dan rasa sakit tuh pelik...

pinggang yang rasa tersakit yang amat...dua-dua tangan..kaki saya.sampai dalam kelas tadi pon saya urut-urut kaki saya dek tak tahan rasa sakit tuh......pergelangan tangan saya...sakit bila gerak..tapi kena tahan demi test,assignment,memasak dan kerja-kerja rumah saya....nak menaip pon rasa sakit....=(

tadi saya cakap dengan kawan saya "aku nak upah orang urut aku lah..nak tanya sesape sudi dekat facebook..20 dollar ok kot...".mane lah tau ade sesape perempuan budak auckland ni sudi nak urut..rasa sakit lah badan ni................makan panadol extend pon x jalan dah..ape yg leh saya buat hanya urut diri sendiri.........dan saya macam biasa otak mesti nak "drama" je bak kata housemate saye..saya cakap...."ntah-ntah buatan orang kot...."..erk..kawan saya cakap..eh kau ni macam drama pulak..sape plak yang nak buat kau.....hurm,mintak dijauhkan.

aduh sakit.tak larat nak taip dah ni...mungkin akan stop blogging seketika..doakan saya cepat sihat...cukup 40 orang insyaAllah termakbul..esoksemalam tempat mengadu...mustahil akan mengadu pada keluarga...tak apa..saya boleh simpan seorang diri disini....hey,Allah kan ada...menangislah ketika berdoa....
.

No comments: