Sunday, April 4, 2010

i hope this is not....

........the end of the story.........

manusia itu datang dan pergi.akhirnya saya belajar untuk terima bahawa bertemu pasangan nya berpisah...dan saya juga berharap anda semua juga belajar terima perpisahan...memang pada mulanya perpisahan itu menyakitkan..tapi nak tak nak..kita tak terdaya untuk lawan takdir..apalah sangat kudrat manusia..

terima kasih kepada semua...terima kasih kepada si pengkongsi-pengkongsi idea,kata-kata,cerita,lawak jenaka,teguran segala..................

insyaAllah.....iaitu dengan keizinan Allah...kita akan bertemu lagi..cuma bila dan dimana saja tiada siapa tahu...semua orang inginkan yang baik-baik disetiap langkah mereka....semua orang memang tidak mahu rasa kekosongan.....begitu juga saya...........terima kasih....kalau rindu tengoklah langit kerana kita berkongsi langit yang sama..........janganlah kita berharap kepada pengharapan yang nyata kosong..janganlah kita tangisi dengan kehilangan abadi...janganlah kita mengungkit detik silam.........kalau rindu tengoklah langit....jauh mana pon kita,selama mana pon kita tak berjumpa..kita tetap berlindung dibawah langit yang sama..warna biru cantik kan?

jika ini yang terakhir...saya teringin sangat mengucapkan ribuan terima kasih.tolong doakan langkah hidup saya seperti apa yang saya idamkan 15 tahun dahulu.......tiada siapa yang ingin hidup dalam tangisan....Allah sayangkan saya..pujuk saya lagi.Allah juga sayangkan kamu semua.sayangkan kita...terima kasih.

i hope this is not the end of the story......jumpa lagi wahai pemegang watak dunia.

No comments: