Monday, April 5, 2010

aten awek aku...

dulu masa kecik-kecik...akak aku selalu lah pakai baju gown kembang-kembang siap stokin bereben-reben.kadang-kadang aku tengok dah macam hantaran untuk pengantin pulak dah kan..ntah kenapa aku more pada casual attire..fullamak.aku tak ada pulak nafsu nak pakai baju gown..senang citer aku simple.cukup la seluar slack dengan t-shirt kiko belang-belang....rambut tak ikat tokcang pon macam akak aku..bukan ape..saje aku nak senangkan mak aku...save masa sikit kan??

dah lari tajuk ni.

ok dulu masa kecik-kecik aku suka ejek akak aku amoi.sebab die putih macma cina..tapi tah nape akak aku tak suka.padahal aku tengok sekarang ni semua orang kejar amoi kulit putih gebu...lain lah kalau aku ejek die tambi.ha ape pon akak aku tak suka kene panggil amoi.lantak lah die kan...abang aku pulak kalau aku bengang aku ejek dibah...dibah tuh gemok pompuan duduk sebelah umah wan aku...aku tak tau lah kan nape aku ejek die ngan abang aku...tapi yang pasti nya dapat naik kan amarah jantan tuh.puas hati aku.haha...

tapi yang pelik nyer,
abang dengan akak aku...ejek aku dengan nama sorang budak ni.aten namenye...sampai sekarang aku tak faham kenapa diorang ejek aku dengan aten sedangkan aten tuh perempuan....tapi lagi lah aku tak faham kenapa time ejek tuh..aku marah gile......padahal aten tuh pompuan......adakah aten tu dulu awek aku??haha..

itu semua kenangan lalu kan...sekarang dah tak macam dulu dah....masa 15 tahun yang lalu...aku ade sesuatu yang aku wish...sampai sekarang aku ingat..dan.....aku doa untuk diri sendiri..aku dapat apa yang aku idamkan tu......nursyafiqah mana boleh putus asa lah...pujuk diri lagi.

No comments: