Saturday, April 17, 2010

bersama si bulu lentik.

takziah buat seluruh keluarga arwah acik spin atas pemergian arwah ke rahmatullah.KLIK SINI untuk berita lanjut.kita doakan rohnya dicucuri rahmat.Amin...

baiklah.nak cakap sikit yang saya tak hairan pon bagi para blogger yang pergi ke festival ubat ketiak tu (Gatsby street fair) walaupun saya juge dapat jemputan tu tapi confirm dan sangat confirmlah lah saya tak dapat nak join kan??its ok.fine fine fine.(nampak sangat jeles).sapa tak tau pasal ubat ketiak tu carik sendiri.silap lah nak suruh saya update.tak kuase.

dan hari ni saya rasa macam tak best pula rasa.sebab esok dah mula class setelah 2 minggu cuti easter..alahai saya memang suka mengeluh bila nak belajar...uhuk.ok disebabkan esok pon dah mula class dan pastinya akan mula busy (kononye,poyo gilelah)..meh le saya bagi gambar sikit sempena trip ke south island arituh...memang banyak aktiviti yang kami buat..so slow-slow lah saya update yeee....

lokasi kejadian : Queenstown.New Zealand.
tarikh kejadian : 11 April 2010.
Aktiviti pertama : paraflight (NZD 75-90)
aktiviti kedua : shotover jet (NZD 109)
best kan habiskan duit rakyat??sebab tuh lah saya kongsi dekat sini..so,tak de lah rasa bersalah sangat.haha...and no wonder lah sekrang kami macam sedang belajar makan pasir..duit oh duit..

PARAFLIGHT..(ok sekarang dah boleh ada kaitan dengan tajuk,hehe).














pakai dulu apa yang patot..safety first.
















berlepas ke udara....yehha..





















































mari zoom muke di udara...cacat gile kan?haha....
 ok cukuplah tuh kan tunjuk aksi-aksi cacat tuh kan.hehe

SHOTOVER JET

ok cukuplah..lain kali saya update lagi pasal trip ye.................saya lapar lah...tapi malas nak masak..erk,tak ada kaitan dengan entry....

No comments: