Thursday, June 3, 2010

aku tampar dia...

masa tu dekat R&R...aku nak pergi toilet...aku gerak dengan kimi..ntah macam mana boleh baik dengan kimi aku pon tak tau....tapi aku baik sebagai kawan..ramai orang cakap kimi suka aku...tapi ntah nape aku tak de perasaan sikit pon dekat dia.rasa biasa je..tapi seronok kawan dengan kimi...enough part kimi...aku pon keluar toilet nak pergi dekat kereta...lagi dalam beberapa langkah je nak sampai kereta.....

tiba-tiba takdir Allah temukan aku dengan seorang perempuan...

dendam??ntah...aku tak pasti..aku tak tau...yang aku pasti..aku langsung tak dapat kawal langkah aku menuju kearah pompuan tuh......dia time tuh tengah jalan berpegangan tangan dengan balak die kot....pompuan tuh free hair,specy,bagi aku tak cun.ok enough lah aku just describe die macam tu...saje nak describe sebab tak nak orang lain yang takk berkenaan terasa....ok aku pegi dekat die...dan time tuh aku rasa macam...dah tak fikir lain dah...satu je aku fikir......

"paaannngggg"......aku tampar die.
"kau pehal ni?",jerit balak die kat aku.langsung tak kecut.
"sial...",pompuan yang aku tampar tuh sialkan aku.....

aku tros pandang balak die..."kau senyap.sebab kau tak tau pape".
aku tros gerak nak pergi dekat kereta....then................nanti ah aku sambuung..

[best gak gune account lumut ni..ada gaya macam penulisan lumut tak??]
.

No comments: