Sunday, June 20, 2010

jemputan dari saya buat anda semua ke majlis ini.....

berdebar untuk post entry ni sebenarnya...beberapa kali berfikir untuk buat keputusan ini agar tidak menyesal kelak.....sedikit latar belakang mengenai saya...selain pernah menyimpan hasrat sejak dari kecil untuk menceburi bidang lakonan...saya juga minat menulis..imiginasi yang tidak terlalu tinggi membuat kan saya seorang yang suka berangan...tapi tak de lah berpandangan jauh mana pon...haha...eh ok serious balik.

setelah impian dari kecil untuk menjadi seorang pelakon sama sekali tersasar jauh dipersimpangan jalan....(wakakaka..sadis),saya mula mengakui bahawa saya bukan dilahirkan untuk menjadi seorang pelakon walaupun saya rasa bakat saya lagi hebat dari lisa surihani..haha...tapi part comel tuh dah kompem le lisa menang (wakakaka)....jadi hanya satu lagi minat yang saya teruskan walaupun minat untuk belajar main gitar telah tersadai kerana terlalu busy..(oh poyo gile)...ok ni betul-betul serious ek kali ni.

sebuah cerita rekaan yang ditokok tambah dengan imiginasi sendiri akan saya hasilkan sekadar meneruskan minat menulis...cerita hanya sebuah rekaan...watak juga direka..jika ada nama mahupun tempat yang disebutkan didalam cerita terdapat persamaan dengan kehidupan peribadi anda...jangan ambil terlalu serious.dan cerita ini ditulis dengan sedikit emosi dari hati milik penulis..jadi tak ada kaitan dengan sesiapa jika ada rasa tak puas hati....jangan terlalu emosional dengan jalan cerita..sebab saya bukan lah penulis novel lagenda budak setan...dan lagi sekali..jangan menghina karya ini..kerana karya ini seolah olah punya nadi (walaupun dah mati)..haha...ape pon..selamat membaca....dan ingat..ini sebuah cerita gabungan kesemua cerita rekaan milik saya diesoksemalam.....jangan terlalu emosional.=)

selamat datang.KLIK SINI untuk ke majlis.
.

No comments: