Tuesday, June 8, 2010

lucah sikit lah...tapi ni pengalaman.

ini cerita macam malu saja  nak cerita.tapi tak pe..saja nak berkongsi niat suci aku ni....agaklah......mungkin mende yang aku nak cerita ni tak pernah berlaku dekat malaysia..kalau ada pon..jarang kot..tapi aku rasa tak ada...kalau ada pon...eh tak de kot...erk.

dijadikan cerita,tiap kali lepas abes match basketball..aku mesti kene rushing untuk pergi lab....so mesti kene pergi toilet dulu untuk kemaskan diri...aku cam biasa tak suke langsung masuk changing room dekat gym ni....sebab banyak sangat mimpi ngeri yang before ni aku dah alami......memang lah tak ada orang bagitau tempat tuh berhantu ke ape...tapi serious beb....boleh dapat pening kepala tahap teratas bila masuk.....

toilet busuk??TIDAK.
ada binatang buas??LAGILAH TIDAK.
berhantu???LANGSUNG TIDAK.

ape yang aku tak tahan...FREE SHOW.haha....mane tak pening kepala bila makcik montel montel bogel depan kauuuu..aduh....orang kata pandangan pertama tuh rezeki...urgghh...rezeki jadahnya......naik pening kepala aku tengok adalah.....tu yang aku malas nak masuk toilet kat gym tuh....dah lah bogel..leh plak die jalan dari shower nak ke sinki.........................ape die ingat aku ni invisible ker??aku pon macam...OMG..................die pandang aku..then senyum...fuuuhhhhhh....seminggu ilmu dalam otak lesap camtuh je kan....bukan tu je.....ade part yang sampai aku nak termuntah...citer ni aku adelah story kat housemate aku....housemate aku yang dengar ni pon menjerit histeria tak sanggup nak bayangkan.....amik kau...punye lah hebat penangan free show yang satu ni....aku macam nak bagi hadiah lah kat minah minah ni..mana tau hadiah aku bagi tu nanti mengubah seluruh cara hidup die ke kan....fullamak.

Dear kakak,adik dan makcik,
agak-agak kalau nak berbogel tuh...consider sikit ler...habis lesap ilmu saya didada ni ha......dengan niat suci dan murni...ambil lah hadiah dari saya ni......saya ade belikan "shaver" sorang satu untuk kalian.....shave le mane yang patut tu...gunalah sebaiknya.....gulp.

[jangan bayangkan,nanti boleh muntah]
.

No comments: