Tuesday, June 29, 2010

saya bayar hutang ni

 semua orang dah teke ker macam mana isi buah pelik dekat entry NI??

baiklah meh saya nak reveal pasal buah kononnye "durian belanda" made in new zealand ni....menghancurkan hati dan mempermainkan perasaan betul...haha..nama buah ni ialah...KIWANO..mungkin datok nenek kepada buah kiwi??eh eh jangan pecaye la.google sendiri la ek..saya malas lah.=p.so,dijadikan cerita..sampai rumah saya pon belah lah buah tuh..konon mengharapkan nak makan durian belanda lah kan..(harapan palsu btol)...lepas je belah saya cam....erk???nak makan macam mane ni..last-last tak makan sebab ntah...cam tak bernafsu...haha..saya siap google lagi "how to eat kiwano".....rasa cam gile loser nak makan pon kene google..tap pernah saya buat macam ni before...=p

ok tengok lah isi dia...
ni lah hasilnye lepas aku dah belah

ni gambar pakcik gugel

amacam tepat tak dengan tekaan anda??jawab dalam hati ok..hehe...ok got to go..eh airini update sampai 2 entry???apehal?
.

No comments: