Saturday, June 26, 2010

betul-betul susah ni...

aku dalam delema....delema ke delima?ntah tak kesah lah ek...ulang balik dari starting..aku macam dalam delema..tak tau lah kenapa wujud perkataan "macam" ditengah-tengah ayat.mungkin sebab aku rasa delema aku ni boleh diselesaikan......tapi.........sekiranya...aku berkorban.....(sigh)<<<<< aku tau tak elok mengeluh..aku tau..tapi aku buat....kenapa?kenapa?kenapa?????????????

aku kadang-kadang buntu...dan lepas tuh aku paksa diri buat macam tak ada apa-apa yang berlaku....buat macam "everything gonna be fine"..aku tau aku tipu..sebab  NOT everything gonna be fine....tipu tipu tipu....tapi tak pelah....aku buat je macam tak de ape ape yang berlaku....aku akan minimize kan untuk tak menyusahkan orang sekeliling..aku cuba,bukan aku tak cuba...tapi sekarang ni aku betul-betul dalam delema...aku terpaksa lepas kan sesuatu demi sesuatu yang lain..kali ni aku kena berkorban salah satu..aku tak mampu grab kedua-duanya itu........sedang aku berfikir untuk berkorban salah satu...datang pula yang ketiga...dan kali ini...aku perlu korbankan 2 perkara demi satu yang sesuatu...ishh ayat pon dah macam pening..mungkin kesan dari otak yang maha serabut....

aku macam kecil hati dengan diri sendiri..tak ada orang lain yang salah pon..tapi diri sendiri...pelik kan kecik hati dengan diri sendiri??.....erm..mampu ke aku berkorban...aku sendiri tak tau.......................dan aku tau aku terpaksa lepaskan 2 perkara demi satu perkara...aku terpaksa.sangat terpaksa...............

No comments: