Friday, June 18, 2010

slow sikitlah...syaitonnirrajim betul.

ikut waktu NZ sekarang dah pukul 1 pagi...esok pukul 9 aku ade exam..paper paling penting ni..tapi sekarang aku tak tidur lagi...kerana syaitan disebelah rumah memekak dengan memasang lagu sampai volume teratas..ye gua tau malam ni friday nite..dan gua tau lu orang tak tau yang gua ada exam besok...lalu gua mengambil satu tindakan setelah kepala hotak gua tak boleh arah kan mata untuk tidur....

Gua sarung selipar...terus gerak kua umah....agak cuak2 jugaklah nak pegi sound makhluk syaitan ni...gua ketuk pintu sekuat yang tangan gua mampu...2,3 kali tak de effect....kali ke456748392 pintu dibukak setelah gua berselawat didepan pintu umah serta memohon keampunan dari Allah..sebab hati gua rasa sakit je ni.......

pintu dibukak...."can u slow down the music...i have...."
tak sempat gua nak abeskan ayat pintu umah ditutup....separuh langkah gua dengar music da slow...syukur...gua pon naik atas katil...baru je nak lelap...............


AGAIN....kali ni siap dengan bunyi bunyi hentakan.....dan pelbagai lagi bunyi
yang maha menyakitkan hati gua skrg ni......

Celaka org sebelah!

No comments: