Tuesday, June 15, 2010

kau carik la pakwe mat salleh.

assalammualaikum..eceh bagi salam siap aku ni...macam pelik je?dah nak mati ker?hurm..ha sebelum tu pelik kan orang kita kalau cakap pasal mati mesti macam satu benda yang tak baik...contoh cam "issshhh kau ni..ape sebut sebut mati pulak.."....sedangkan mati tuh memang dah pasti..sesuatu yang dah ditetapkan..bukan cakap benda tak elok pon....aku teringin nak mengubah persepsi orang terhadap kematian..kira kalau kita sebut mati je..orang tak kan menghalang sebaliknya terus bercerita seterusnya bermuhasabah sambil menangis nangis terkenang kan dosa..bukan bila sebut mati je..terus rasa cam "eh kau ni buang tebiat ker?"..then contoh kalau esok orang tuh temui ajal..mesti cakap.."patotlah semalam die cakap pasal mati...rupanya dah sampai ajal....bla bla bla.."..argh banyaklah tokok tambah nanti.......

ok ok merujuk pada tajuk....aku meluat betul lah orang cakap kat aku kau carik lah lelaki mat salleh kat sana...mesti hensem hensem..isk..meluat betul lah....sebabnye aku rasa lelaki melayu lagi menawan..eceh.....bukan bukan aku rasa cam..apelah korang ni...lelaki melayu pon tak pandang aku...inikan pulak lelaki omputeh tuh nak pandang..dah lah pakai tudung..ntah ntah mesti die ingat aku ni botak ke..kepala aku banyak kutu ke..sebab pakai tudung.......hehe...

kesimpulannya,kalau aku free hair mungkin ade lah chance kan nak dapat lelaki omputeh ke hape..tapikan..aku tak nak lah...susah plak nanti aku nak pujuk die nanti nak kate yang bersunat tuh tak sakit...wakakakaka..gile ape..eeiiiuuuwwww...dari amik mat salleh..baik salleh yaakob je...oi laki orang lah!!haha.....maap makcikkk..termelalut plak malam malam ni.ok tido dulu yer...
.

No comments: