Saturday, June 5, 2010

tunang aku dah mati

orang suruh aku sambung cerita aku tampar perempuan tuh....baiklah aku try sambung.tapi just sekerat jalan je.sebab ade komen yang dah matikan mood aku nak story mende ni...jangan tanya aku lagi pasal lumut.aku tak tau..tapi insyaAllah die hidup lagi....lepas aku tampar perempuan tuh,aku pon gerak kat kereta...then,
"puas ati aku dapat sakitkan ati kau",jerit sorang pompuan yang dimata aku taraf "a bitch".
"memang kau puas..tapi kau tunggu lah sok-sok turn kau...ha kau balak die ek?jaga baik-baik lah si jalang ni",lancar je mulut aku memang tak boleh nak kawal...sebak gile.memang dah tak tertahan dah.wateva pon aku puas dapat tampar perempuan yang taraf betina kat mata aku...aku terus naik kereta..

belum pape lagi kimi straight tanya aku,"nape kau tampar die??sape pompuan tu?"
aku pandang kimi..aku try nak explain..tapi airmata aku dulu keluar dari suara..damn.terus aku tekup muka....tak boleh nak kawal dah kuantiti airmata yang keluar..aku lepas kan je.kimi macam blur-blur...tak tau nak tolong macam mana agaknya....last last die just hulur tisu...tunggu sampai aku reda..then die tanya balik..."beb,kau ok tak ni??citer ar kat aku....".

kimi macam beriya-iya sangat nak tau...."kimi,kalau kau nak tau...tu la die pompuan yang kantoi tidur dengan tunang aku tuh.....lagi beberapa hari je kimi kitorang nak nikah...aku dapat tau yang tunang aku kecundang dengan godaan si jalang tuh...ntah lah kimi.....",aku terus nangis.

"tapi kau cakap tunang kau dah mati?",lagi soalan mamat tuh tanya aku.
"semua orang dah tau aku akan menikah ngan die..sume orang tau kitorang bercinta bagai nak rak....dan kau bayangkan lah..macam mana bila sume tuh tak jadi..dan orang tanya aku....aku tak reti nak explain...aku tak tau nak cakap ape....sebab tu aku cakap dengan sume orang..tunang aku dah mati....habis cerita."
"sial punye lelaki....",kimi plak terikut beremosi.
"tak ape lah kimi..mende dah nak jadi....dan sampai sekarang...kalau aku teringat kan tunang aku..teringatkat kisah-kisah dulu....aku selalu cakap....yang lelaki tu dah mati..dan tak mungkin akan ada lagi....."

[sedar-sedar bantal aku basah.nangis dalam tidur??lah....mimpi upenye....damn.tapi puas hati gak dapat tampar betina dalam mimpi...amacam?]
tahniah sapa yang komen tepat aku mimpi tuh...hampeh.rosak mood nak cerita.haha.
.

No comments: