Thursday, June 10, 2010

tolong blah setan...

dah 2 malam aku menangis sebelum tidur...lepas lap airmata..lepas kesat hingus segala...bermonolog pula aku sendiri..."celaka,jahanam kau kenangan silam..tolong blah setan"......ntah pada siapa aku mahu lepaskan amarah dalam diri.aku sendiri tak tau....lalu aku lepaskan secara rawak bertubi tubi..dan tak mustahil sumpah seranah itu kembali tuju buat diri sendiri...........

kejap sedih,kejap ok,kejap nangis,kejap ketawa?

bodoh ke kalau ada manusia macam tuh?sape kate bodoh??ke kau yang tengok manusia macam tuh yang bodoh...ape kau ingat manusia tu robot?biasalah hidup mesti kena pandai "buat-buat"..bukan kena bayar pon kalau kau senyum.....buat-buat hepi tatkala kau sedih..buat-buat ok tatkala kau pedih..tu normal lah beb.............i'm ok ,i'm ok,i'm ok....cuma......aku tak tau macam mana nak buang celakanya kenangan silam...................

1 minggu lagi nak tempuhi final sebelum tamatkan semester ni secara rasmi...aku harap diri aku sendiri tak jadi bodoh lagi kecundang dek kenangan silam yang setan.....time time macam ni lah syaitan suka ganggu...time nak exam..tambah pulak tak boleh solat...memang celaka....susah jugak nak tahan  hentakan bertubi tubi kenangan silam..............................please please please...hati kuat lagi.....jangan kecundang......

aku stop kan media player aku..tak guna dengar lagu lagu macam ni......lalu aku gantikan dengan "alunan zikir munajat Ustaz Dr.Badrul Amin Bahron"....berikan aku ketenagan ya Allah...........enough.stop playing around.all the best nursyafiqah...

[mesti study macam main basketball ok?mesti menang]
.

No comments: