Thursday, June 24, 2010

buah ape ni??pelik...

ye pelik tapi benar...selamat datang kerancangan...erk...rancangan ape ek??ntah ler...erm,awak semua jangan risau.kalau hari ni saya sedih dan macam tak ok...esok esok saya ok lah...mana ada orang gembira sepanjang hayat..dan mana ada orang bersedih sepanjang hayat juga....begitu juga saya......tentang kotak komen saya...entah..mungkin sudah hanyut ditelan ombak besar...mahupun dimamah usia??

masa saya sedih 2 hari lepas..ye..sedih yang teramat..hati saya kata saya akan gagal lawan kesedihan tu..tapi otak saya kata...saya mampu...jadi kaki saya melangkah lah ke supermarket tanpa tujuan sebenar...terumbang ambing memegang troli....erk..ape ni??tolong jangan merepek boleh tak??grrr...sebenarnya masa saya pergi market tuh,saya langsung tak de mood..tapi saya tak tau nak buat ape..jadi saya pergi juge...pendek kan cerita....saya jumpa sesuatu....ye..sesuatu yang saya harapkan dapat mengubat jiwa yang parah mungkin...saya ambil..saya belek-belek...saya tak de lah letak kan harapan yang tinggi dekat dia...tapi saya mengharapkan.....dalamnya serupa macam durian belanda...sebab luar die pon dah mirip durian belanda.......tapi sebenarnya tidak..buah ini cuma mempermainkan perasaan saya je.....issshhh....jadi memperkenalkan..buah pelik.....cube teke isi die macam mana.....adakah macam nanas?ke macam betik?ke jambu batu??hoho...ok teke dalam hati je la ek..sebab tak ade adiah pon...ruangan komen pon tak ade kan....ok lah..take care semua...

.

No comments: