Saturday, September 12, 2009

mesti anda ini HENSEM orangnya..


time tu aku baru baca sikit.aku sengih.aku sengih lagi.
semakin lama aku baca semakin lebar aku sengih.
sampai ayat last..aku dah tak leh tahan dah.
serious beb,menggeletek perut aku baca.
time aku taip entry ni pon aku still lagi tersengih-sengih kecil.
bukan tanda aku bahagia dapat kekasih baru ke ape [ade ke yang nak?]..tapi aku geli hati..
hahahaha..aku nak gelak lagi.izinkan.

bagi siapa yang masih confius.aku adalah gadis.ye saya gadis.
tolonglah akui aku ni gadis..awak,saya gadis,saya perlukan jejaka.erk.
bukan-bukan!!!bukan tu point aku beb.
aku ni tak ada lah sangap sangat nak cari jejaka.

adakah kerana aku ini terlalu macho disini[merujuk blog aku] sehingga aku menerima komen yang membuat aku tersenyum indah hari ini.
thanks pemberi komen.anda menceriakan hari saya.terharu weh.

komen berbunyi,

""mungkin kan...dia cuma nak perhatian anda, en.lumut.kadang ada pompuan mmg macam tuh...dgn org lain dia kuat, tp dgn anda dia akan buat2 lemah kerana dia tau kalau dia buat lemah dgn anda, anda akan terus melayan...dan layan...dan layan lagi.
mungkin dia mahu bermanja dgn anda. sbb kalau dia kata, "aku okay." mungkin anda tak pedulikan dia, tak nangis bersamanya.
maybe it's not about her alone.
maybe it's about u.
waaaaa...
mesti anda ini hensem orgnya kan?''"


jadi...
dengan berbesar hati nya aku terima.
sayalah si gadis yang macho...tambah yang terbaru...
kacak orangya!!

::sekian part 1::

sudah puas anda tersengih??eleh..aku tau korang tengah senyum-senyum kan?
tak kesah pon....weh,
aku ni ayu kot....
opsss.tergedik sudah...

mesti ramai kan yang nak balik kampung.yang dah balik kampung.
habis semua orang tergedik-gedik nak cerita nak balik kampung.
nak jeleskan aku kan?balik lah balik.isk.
aku bukan marah..tak2 aku tak marah korang nak balik kampung..sikit pon tak marah..cuma aku..
aku sebak sikit.sikit je..tak banyak.
aku terbayang pulak kat muka mak abah aku.
muka wan aku.macam mana lah wan aku ek bila die dapat poskad raya dari cucu dia neh.
tangkap leleh la bila mak,abah,wan aku baca nanti.
ayat aku kasi susun cantik punya.bagi sentap sikit.hehe

ape agaknya yang akan buat aku "feel" di pagi raya..

DUIT RAYA??-ni lah sasaran aku masa kecik-kecik dulu.
aku tak fikir lain dah.memang nak duit raya je lah.haha.
harituh sebelum datang sini ada makcik-makcik bagi aku wang saku kat airport.
ada la sikit lagi aku tak tuka ke new zealand dollar.
jadi...

dah macam orang cetek akal pulak.aku pergi print sampul duit raya.
aku buat sampul duit raya beb!!guna kertas A4 pon jadilah.
janji aku happykan diri aku sendiri.terasa cam bodoh pon ada.haha.
lantaklah.dan hasilnya....




ni lah kerja aku disaat-saat akhir "spring break" aku.
punyalah short wayar-wayar kepala aku ni.
isnin aku dah start class dah.tepu lah lagi otak aku ni.
mesti korang pelik kan active je aku blogging sejak dua menjak ni.
sebab aku tengah cuti beb.lusa cuti aku dah habis.korang pulak yang melompat-lompat nak balik kampung kan??
ok fine.pergilah balik kampung..
janji korang berhati-hati dijalan raya,ok???

dah lah..aku nak menyepi pulak.jangan rindu aku pulak.
korang pon dah nak beraya kan?tak ada masa punya nak tengok blog aku ni.
tak apa aku tak kecik hati pon.

ok dah malas nak cakap banyak.
selamat beraya semua.

at least aku dapat seratus duit raya pemberian diri sendiri.korang?ek eleh.
[sedap kan hati je ni]

93 comments:

arboqskii said...

selamat hari raya cik lumut ..iklan petronas x rindu ke nnti..haha

ber_u_wang said...

en lumut...ooop cik lumut..kita serupa ..cik jauh di perantauan raya sama kawan kawan.. saya di tanah air sendiri beraya tak berkawan....

IkanMasin90(IM90) said...

alamak
kawan ak tukar jantina ke..
hahahaha

en lumut..
eh eh
cik lumut lah...
hahaha

100 utk kau je keh??
aku tak de??

.rafiq. said...

aku pun dah salah ingat jejaka sebab cara tulis entri lepas tu.heh heh.
selamat berhari raya si gadis. jangan menangis-nangis dah tau.

ayayoo said...

poyo je..encem la sangt..

Lizz said...

kahkahkah. aku dulu pun ade yg ingt aku lelaki. haha. ape die ingt, laki je bley wat ayat sarkastik. kehkehkeh

lumut said...

to EN.ALIEROSTAM,
iklan pe barang pakcik..
tgk online sudeh..hehe

to BER_UWANG,
eh beruang..jangan lah ckp cmtu..sdeh plak lumut dgr..
ade kawan2 kamu tuh...pegi braye taw!jgn sdeh2..isk

to AZZALIENA,
haha..tuh ah.aku dah tuka jantina.dah tanye aku hensem ke tak plak.adeh...
seratus tuk aku ah.duit lemang,ketupat,rendag bagai tuh..haha

to AYAYOO,
aku tau ko jeles kan?haha

to RAFIQ,
hehe..ko pon dah konfius kan..aku gadis lah..isk...maseh rafiq.aku menitik setitis due je.hehe

NuR said...

cik lumut..
hikhik...

walaupun nmpk macho tapi masih terserlah keayuan.. cewah..
ok apepun, nanti jgn lupa singgah blog sy ye..
amik sesuatu..
buat kenangan....

daaa...

Hayatito said...

cik lumut..
selamat hari ry
jgn sedih2 na
maybe apa yg kita terpaksa korbankan skrg, balasan dia kita akn dpt lbh baik nti..

cik lumut hensem?haha
letak r 1 pic ayu kt blog..

mamai said...

en.lumut aku nak gelak tertongeng nie..weh selamat beraya dan belajar la yer..aku nak bercuti seminggu sambil makan kuih raya dan berjalan-jalan

imHepPie said...

ohoh inchek yg kachak...

mau berdating sama saya??ahaks!

lumut said...

to LIZZ,
haha..ko tau xpe..
kalau aku ni lelaki.cair lu beb.haha

to HAYATITO,
trima kasih ats doa itu.haha..ensem ke??haha..dlu da pernah letak.siap buat contest lg.mesti kamu terlepas kan??haha..entry tajuk gadis.gambar da dlete.hehe

to NUR,
macho kot ni..macho ayu2.hahahaha..gedik kot.thanx nur.nur kasih ke neh?haha

to MAMAI,
jahat ah pakcik..saje nak wat org jeles kan.balikla..xheran.berhati hati dijalan raya k.

to IMHEPPIE,
meganjing org bg la kat korang.haha..ko nak dating?cair kang..lalalala..haha

anaklaut said...

salam..

cik lumut..wp busy anaklaut pasti singgah di blog cik lumut

sharamli said...

nak wet raya jgk..

Aku Beskot™ said...

kakaka..
sape la insan tuh ye..
lg terok krisis beliau dlm status jantina ko mut..
taip en.lumut yg x tahan tuh..
siyes kritikal beliau nih..
nk taip pon ssh ni.
asyik gelak je..wakaka

pape pon..,,
ni joke of the year la rsnye..
cm nk bg award je kt dia..
hehe..
sori²..kutok lebey² lak.,,
jgn amek ati ye..

slamat ari raye..
maaf zahir batin.,,
sampai ketemu lg..

Cik Cookie said...

macho pun blh apa?

LUVLYDIYANA said...

selamat raya di rantau

lumut said...

to ANAK LAUT,
wah rajinnye kamu..balik kampung hati2 ye.

to EN.BESKOT,
jahat gile beskot gelak..haha..
lumut pon dah gelak kot td.aiseh.
lawak tol.
macho sgt agaknye..
siap ade awek nak bermanje lagi..
awwww..eeewwww..erk.

to SHARAMLI,
mintak kat ayah eh dik,,haha

to LUVLYDIYANA,
rantau abang keR?=p

to COOKIE,
tu lah..ramai yg terpikat dah ni..ramai gadis nanges tau saye gadis.haha.

yoro okino said...

hahhaha
en lumut sudah..
tu laa ko macho sngat..hihihi

lumut..
aku nak ckp aku sedih sngat xlaa..
tapi lebih kurang laa..huhuh

bUdAk kEnTaNg said...

selamat hari raya cik lumut yg macho dan kacak..hahahaha..
:p

speedrider said...

'ENCIK' Lumut, untuk pengetahuan 'ENCIK' Lumut, dah banyak blog yang kebanyakan readersnya hanya:

1. Tengok gambar
2. Sesuka nak komen
3. Sesaja nak follow
4. Tak baca entry habis2

Sekian sahaja untuk pengetahuan 'ENCIK' Lumut. Jadi, jangalah 'ENCIK' Lumut berkecil hati dengan insan-insan macam ni.
OK yerk 'ENCIK' Lumut?

dari 'CIK' Speedos

oranglidi said...

wa pun kacak kadang2.

eh. macho

lumut said...

to YORO,
haha..en.lumut beb..hehe..
em ko nak sedih2 sikit xpe weh.
lumrah.tp jgn layan sgt tau.hu

to HYSMAN,
slamat ari raya HYSMAN yg cun dan ayu..erk.ok2.tak2.isk.tak.

to SPEEDRIDER,
dah ko plah nak jd "CIK" speedos..hehe..aku rse die bacelah entry tuh smp abes.tuh yg seronok igt aku jejaka kacak.haha

to ORANGLIDI,
hoho,nak gak kacak..amik la..hee

beetleLO ™ said...

kacak ??macho?? muahaha..kelakau.
asal org leh terpikir camtu ekk..maybe gaya penulisan ko kot..mm..ada aura tuu..

P/s:aku dah jadi pengikut setia ko la.camne ni ekk..addicted

CinTa Lea IxoRa said...

hehehehe... gelak guling2 bace part kt atas tue... cik lumut memang ensem pon... tahap gadis melayu terakhir gitu...hehe.. sampai ade org ingat jejaka lak tu... haha... gile macho lumut... jgn tuka jantina sudah ;)
p/s:ade gk org yg berjaya wat lumut sengih..huhuhu...

Wanita Mutalib said...

salam cik lumut ~

mcm mano la kawan mu itu tersalah tafsir keayuan kamoo heeeeeeeee...

Hani Kila said...

sekali gadis daaaaa....
hehehehe...
nway,selamat hari raya...
maaf zahir batin..
:)

░♥si lampu neon♥░ said...

ko ni hensem sgtlaaa yang pempuan cair kat ko..yang lelaki tergila2 kat ko..hahahaha


dua2 pon bleh ke?

erk, sape insan tu mesti malu hbs la wehh...hehehe cik lomot ni cantik org nyer jgn taktau =) hehehe *duit raye mane?hulur la sket*

yusuf mujahidin ™ said...

Aslmualaikum cik lumut..

mula2 sy pn ingt lumut (same ke dgn rumpai laut jepun tu?) ni lelaki yg ensem lg kachak..hakhakhak

tp tkpe..agak macho disitu

selamat beraya diperantauan k.
sy blk sehari sblm raya...sob..sob
tu pn blk dr shah alam k kL..hahaha


p.s

senyum sokmo =)

Suffian salim said...

En.Lumut...mcmane nak sembang dgn lebih dkt lagi dgn anda..ehehe keje ke kt Auckland..

caluk@cencaluk said...

lumut yg hensem ha ha, tak leh lah kasi bunga kat kau x macho nanti kih2.

releklah kau ingat semua org balik kg ke, aku tak balik lah (balik town ha ha). raya ke4 aku dah kerja waarrghhhh.

13247 said...

hoi en. lumut yg 'kacak'
hulur2 la sket duit raya kat gua..
gua nk hias umah gua ngan lumut...

farah said...

pertama kali aku singgah di blog ko,
aku pon ingat ko lelaki macho.

ttp, ia adalah sebaliknya.
ko adalah gadis yg macho.

selamat hari raya!


:)

lumut said...

to MR.LO,
ooo gelak ye..hehe.aura ape weh?thanx sudi jd pengikut setia.addicted?hoho..bhaye2..

to CINTA,
oit cinta yg comel!!wat pe nak tuka jantina..isk xnak aku..aku nak jadi ibu utk ank2 aku nnt.bukan ayah.erk.geli nyeewww..
syg kmo!

to WANITA ITU,
salam cik wanita..hehe.die mungkin reader je.and bkn doe sorang je yg tersilap.ramai lg b4 ni.aiseh.

to HANIEY,
haha..gadis wowowowwo...apesal?keciwa?alololo..kuci2.hehe..
salam lebaran haniey.=)

sufi said...

wah,pndai ko sedapkan ati
diri sendiri ngan duit raye 2..
haha..
nnt bl lu da stat bz,
wa rindu kat lu la lumut..
hoho..
kami di m'sia,skunk ni
mmg da stat bz coz bnyk nk
prepare tok hari raye..
lu xnk join ka?haha..

p/s : smlm,shx ade ckp ngan aku,
sal ko nk wat perjumpaan
tok blogger2..

lumut said...

to SILAMPU NEON,
oit!!merepek...xde 1 pon betul..wowowo..puji2 mau duit raye upenye..ceyt.makan lemang baik2.buluh tu buang.haha

to YUSUF,
w'salam yusuf.wakakakak...rumpai jepun ke lautan pasifik ke..mane2 pon buleh en.yusuf.hehe.balik nnt drive baik2 ye yusuf..berhati2.salam lebaran.=)

to SUFFIAN,
ye puan suffian..hehe...em boleh anta email ye dialamat yg terdpt diprofileku.lumut masih menuntut.wah!

to CALUK,
oi bunga boleh la!lambang gadis.ceh.balik town ke..kampung ke.lantak lah.janji ko bakar lemang kan??itu sudah ckup buat adikmu ini jeles.ceyt.

to IEZAT,
haha.kot iyepon rindu aku nanti.xpayah la nak hias umah ngan lumut bagai.hehe.saye kacak!

to FARAH,
hehe..sebbaik bukan kau orgnye yg anta komen itu.hehe..
slamat aru raye farah!

to SUFI,
tuh la namenye idup.hepikan diri sndri beb.haha.aku mmg busy pasni.mlas nak update kot.tgk lah.ko jgn rindu2.dah xpayah nak crite prepare bagai.aku bakar baju raye ko nnt.hahahahaha.jht nye aku.

pasal perjumpaan blogger tuh.mmg aku nak wat.mari lah join nnt.area bulan 12 rasenye.wah!

cik GULA-gULA said...

hhah:) lumut!!! miez baca en3 ni pun sakit perot tau..tergelak beshar..apatah lagi kamu:) awwawwa skang ni dah dinobatkan sebagai hensem lak? hahah..naik satu stage! dari macho ke hensem..:) wawawwa:)

cik GULA-gULA said...

hhah:) lumut!!! miez baca en3 ni pun sakit perot tau..tergelak beshar..apatah lagi kamu:) awwawwa skang ni dah dinobatkan sebagai hensem lak? hahah..naik satu stage! dari macho ke hensem..:) wawawwa:)

nazri.sensei said...

damdamdum..bunyi mercun..hee..
slamat ari raya lumut..
5 hari lagi pose weh..

oranglidi said...

ahahaha.. time kasih2..

weh, wa dah pikir masak2.. lu jangan terkejut plak.


hm. camano ye... hmm ..


adeh..


segan lak nak kabo.



wa antor kad raya kat diri sendiri. xpe ke?

lumut said...

to MIEZ,
hahaha..sile la gelak.saye dah puas dah pesta gelak smalam.bukan ku pinta lahir ke dunia.bukan ku duga..hensem sebegini..wakakakak..
bertenang miez.

to NAZRI,
isk.da besar pon main mercun.hehe

to ORANGLIDI,
haha.aku pon segan gak nak bace pengakuan ko tuh.tulus betul.tp xpe beb..kalo bukan lu yg epi kan dri lu..sape lg kan???
hehe

arryani said...

Aku pun teringin nk bg diri sndiri duit raya...

oranglidi said...

weh lumut satu lagi.


tadi wa dah abes bace smua entri lu dari awal2 lu menubuhkan blog ni.

lu try lah check2, wa de komen2.

tapi.. hm..




wa memang nak bunuh laki2 tu,

rizputra7 said...

selamat hari raya cik lumut....apa kata..cik lumut duit raya tue kat saya...baru ler meriah tahun nie saya beraya hehehe

lumut said...

to ARRYANI,
hehe..tgk ade gak org nak ikut.jom2.xrugi pon.haha

to ORANGLIDI,
hmmm..rajinnye ko selongkar weh..biarlah dia.aku doakan dia bahagia.kami ditkdirkan utk tdk bersama..aku pasrah.redha..huhu

kalau ko nak tau.ini blog baru aku.dulu aku ade blog lain.lagi parah luka di blog itu.aisshh..lupakan sajalah.

to RIZPUTRA7,
slamat ari raya putra..eyp!!kammu dah ade lemang..xckup meriah ke tu!!!!ni nak ngamok neh.hehe

udang galah said...

hensemnye ko.hakhakhak.
tp ko mmg ade aura ko sndri pon.

Bash Shay said...

cik lumut mmg sgt 'ensem'..
tehehehe

IkanMasin90(IM90) said...

weh lumut nanti ak dapat makan rendang...hahaha
jgn jeles doe..

** SiZuKa ChAn ** said...

best jugek ek,
ks duet raya kat diri sndri..
hihi...

waa....
mesti lumut ssgt sedey xdpt blek raya..
sizuka ni pon,raya ke 3,da nk kne blek..
uwaaa..
de mid term exam..
:(

lumut said...

to UDANG GALAH,
ape aura nye tuh??haha

to BASH,
haha..yeke cik lumut ensem??
adeh korang ni...dah sesat ni.kang ade yg igt lumut ni jejaka plak.haha
slamat menyambut kemenangan ramadhan bash..=)

to AZZALIENA,
gurau kasar tuh beb.hehe

to SIZUKA,
ntahlah sizuka..sedih mmg sedih..to utk menangis itu tdk sama sekali..dah letih kot menangis..sebak je la rse dlm hati ni.papepon sumenye still in control.hehe.
kamu jgn nakal2 raye ni k.

abang besi said...

hahahhaa....mut2...sape la org itu kte mut seorg lelaki yg macho..hensem...hahahah...sekali gadis melayu yg menawan daa!!!hehehe...

hoh..pehal plk ngn smpul anpow tu?tkde keje la tuh..heh...

^ C.e.n.g.k.i.h ^ said...

Aduyai!! penat la hai aku nk bce komen2 kt atas nie..
penat nk gelak..
mmg klaka..memula aku pun trkena..
kau nie mmg penuh ngan ke'macho'an ar..mane nyer org xingt kau ialah seorg lelaki..
tp skrg aku dh nmpk keayuan kau tue..
bagus2!! haha

selamat hari raya~

Lang Legar said...

haha ikutkan dulu awal2 aku pun ingat ko laki gak..

a said...

adoi. nasib baik aku tahu ko puan. kalau tak aku mesti fikir macam budak tu gak. hahaha. selamat beraya di rantauan sis. nak aku lawat?

Att Ashburn said...

last lagi..uih tension la ni..
tapi yelah selamat beraya..
benci bile internet de prob..
wat assignment pun ssh..
padahal blogging je byk..hehe

lumut said...

to ABANGBESI,
haha..adela..pnegkomen la..hee
mmg xde kje pon..dah mereng sket kpale neh.

to CENGKIH,
aku penuh kemachoan?haha..
mane ade..biase je la..
aku gadis ni...
jumpe kang cair lak.hehe

slamat ari raye jugak..
dah benti gelak lom tuh??hehe

to LANG LEGAR,
hee..mmg ramai mcm tuh.sebbek aku dah letak gmba aku wat pengakuan dlu aku gadis.so kurangla sikit org pk aku laki.haha..
xkesa pon.aku je tau aku sape.aish.aku ayu kot.lalaal

to AKU,
eleh..mesti dlu ko pon igt aku laki kan.hehe..ko nak lawat?mai ah..ckp jek tuh,isk.

to ATT,
alasan tenet wat asimen..pooraahh..hehe
jgn sedih.ko xlast pon.aku still reply ni kan.hee

CinTa Lea IxoRa said...

hehe... ni kena tuka header nmpknye... kena wat header 'AKU GADIS ENSEM' lak..hehe..
lebiu

afiqah khalidar said...

weyh,,
aku pon x blk gak nih,.
bak sket haa duet rye tuh..

ikanriang said...

i need u to read sth in ur yahoo mail :'(

ikanriang said...

nak ckp depan2 :'(
nape ko jauh sgt :'(

Naz said...

hahahaha... klako la entry ni. mula2 pokcik pun ingat mcm tu. anda seorang yg hensem lagi macho. last2 baru dpt tau blog ni kepunyaan seorang awek. ala, yg n3 pasal teka saper lumut, yg ada gombo bnyk2 tu... hehehehe...

wuih... ada ker org kasi duit rayer kat diri sendiri?? satu rats tuh.. hehehehe... nnti balik Malaysia buleh blanjer pokcik :p

LORD ZARA 札拉 said...

encik lumut katanya?

aduyai~

kamu kacak sayang~ aku mengurat sikit boleh? hahahaha~ ok, sila pang aku laju2~ hahaha~

takpe2, kamu start belajar balik, ku plak dah menganggur nih~

lumut said...

to CINTA,
haha...kang nampak sgt plak riak..wowowo..padahal indah kabar dari rupe je.haha.leb u 2!

to AFIQAH,
nak duit raye???hehe..sesama perantau xleh bermusuhan...ape kate kite berganding bahu mintak org mesia duit raye..haha

tp IKAN RIANG,
syg..i've read ur email.
aku dah cube sdaye upaye utk reply yg terbaik...aku syg kau..
napelah kita jauh..ko tggu aku balik ye syg...akan ku peluk kau erat2.time tu nak nangis semahunya pon xpe..aju akan kesatkan tangisan itu..romantik x?hee

to NAZ,
haha..mmg lawak pon pokcik..sakit prot gelak.sebaik arituh saye dah buat pengakuan.kurangla sikit yg igt saye jejaka ensem.kalau x..ramai pulak hati gadis yg kecewa.hahahaha

to ZARA,
ko nak mengurat?ada berani ka?haha..
saye gadislah zara.macho je.hee
saye masih belajar.slamat raye sume.

Naz said...

tapi ramai jejaka2 yg menaruh harapan.. chewah... ;)

anaklaut said...

salam...cik lumut,

terima kasih..singgah anaklaut...

memberikan anaklaut senyuman yg manis..

moga allah memberi rahmat pada cik lumut..:))

lumut said...

to NAZ,
wah!siapakah jejaka itu...
harap fikir 23 kali sebelum mengusha lumut..hehe..daku tiada apa yg istimewa..terlalu kerdil utk disayangi.hoho.ape ayat merepek ni.sori ye pokcik.hiburkan hati sndri je neh.hee..

to ANAKLAUT,
lumut sentiasa siggah..bace2 sikit..hee

Naz said...

fuhh ayat power tu... boleh wat lirik ni... jng marah, gurau2 di tngh mlm bulan poser ni... ;)

seroja jingga said...

en lumut..eh tak tak...eh konpius ni
jap jap..watever lah..kak tau
lumut ni ensem orangnye..hehe
jgn sesedih k..akak tetap ingat
kat lumut..happy2kan diri..

entry ni (part 1)..buat akak
senyum cam kambeng

raya nanti kalo free..akak on9..boleh kita berblogging k..

take care tau!

aShaBuLz said...

haha...nak tergelak baca intro entry kamu. memang A la. haha...bagus la tu...bukan senang kena puji macho memandangkan hang adalah perempuan. heh.

apapun selamat hari raya. jangan lupa yang kurang bernasib baik. haha..

arque said...

hahaha.
aku pun tergelak kot bace komen tu.
die macam dah confident gile kau pompuan.
neway,selamat hari raya.
*lagu dendang perantau bermain di playlist* haha.

lumut said...

to NAZ,
elelelle pokcik...
pandai da die nak bergurau skrg neh.hehe..ayat kene gempak.baru ensem.erk.

to SEROJA,
haha..xleh tahan en.lumut tu.
senyum cam kambing cam x comel je..bek senyum cam penguin ke..haha.penguin senyum ke?hee
saye online je.cume busy la kset kot da stat class..

to ASHABULZ,
hehe..bagus kau tergelak.tanda kau ade perasaan.haha..slaam lebaran bro.

to ARQUE,
die bukan confident aku pompuan.die confident aku laki la.ko silap taip tuh.hehe.
sdeh ah dgr lagu raye.isk.

Naz said...

ni nak kena belajar dng kamu ni... boleh ker?

nazri.sensei said...

maen mercun sudeh..
kang aku maen meriam kang...
ko gak y x dpt tidoo..haha..

AbcdeFtyyhahh; said...

KAKAK lumut, ok la tu 2 dalam satu hehe, samat ari raye kak/abg :P

:)

HEMY said...

hahaha..hensem ye..meh try tgok cair tak jumpa aku..awahahahaha

apsala lak tak cuti lagi??tggu jumaat ah?cm aku la tu

Rozita said...

encik lumut kena tukar kpd Cik Lumut yang ayu jelita..bukan macho ensem ek...hahahha

avid gunner said...

peh...nasib baik wa teka lu awek....keh keh...awek rock....

zhen said...

ding!!!!
skang ak pon konpius ko nih llk ker pompuan~~~
ahahaha
paperpon, either ways, slamat hari rayer kepade anda~~`
maap zahir and batin!!!
duet rayer?
gi cr sendrik~~~

Daffodil D said...

hahaha. aku pon ingt kau laki gak mule2. haish.

ps;asal ramai nau org komen kat blog kau?sedekah la sekor dua. ;p

lumut said...

to NAZ,
haha..ngade2 ye..nak belajar memasak buleh la naz..haha

to NAZRI,
aku baling boom je nanti kat ko..ha cuak2..

to TYHAHH,
hoho..bhaye beb men due dalam 1 hal2 cmni...kang konpius bakal jejaka hatiku kang.isk.weh aku gadis...kang xdelak org nak ngurat aku.wakakaaka....

to HEMY,
eleh...ckp xnak kalah..hehe...tgk kang sape cair sape..hoohoho

to ROZITA,
eh xpayah tuka2.saye mmg dah ayu dah.i mean saye gadis,jgn slh anggap..lumut bukan penkid.oh tiddak!!!!!

to MUZAM,
hehe...tahniah anda tepat.hehe...aku macho je..mane ade rock..penuh sifat keibuan ni..hee

to ZHEN,
adeh..nape ko nak kompius nie..tidak cukupkah pengakuan ku itu...????hehe..weh..aku gadis la..saye gadis ni..salam lebaran zhen.

to DAFFODIL,
kecewa tak lepas tau aku pompuan??haha..ntah.aku pon tatau...kalau ramai hulur duit raye.sodap gak.=p

EN.ROBOT said...

salam tuah rumah,.,..,
dtg nk beraya nih,.,.~
ade duet raye x..?

a said...

tu la pasal. lol. tunggu la aku dah setel phD aku. barulah glamour lawat ko kat sana. (masa tu konpim ko tergilakan aku. hahaha.)

J.M.R said...

alamak..en lumut ker>..hehehe..ke dh tumbuh misai nih..takpe2..janji encik lumut yg cantik..bley gitu??

oranglidi said...

apdet apdet! haha

@tune® said...

encik macho la...
hensem la...
taf la...
sweet la...

bluekkkkkkkk
hahhahhaha

sian kau

SwEetForEst said...

hehehe..sweet pon ingat en lumut nieyh laki..eh eh..cik lumut..maap2.. ^__^

selamat ari raye.. jauh dirantauan yer..jgn sedeyh2 keyh..

lumut said...

to EN.ROBOT,
uish ko dtg raye umah org..bhaye btol...tanpa segan silu straight je tnye.haha

to MULUTBISU,
erk..aku tergilakan ko ek??jgn ko gilakan ak suda.lalalala.

to JMR,
haha..tuh ah.ade ke en lumut.igt aku ni berjanggut ape.haha

to ORANGLIDI,
ko tnggu aku update ke weh?
sabar2..pergi beraya dlu.hehe

to SWEET,
adeh sweet..xckup ke pengakuan berani mati aku hari tuh.hehe..
sebbek aku x ngurat ko.isk.haha

to @TUNE,
owh trima kkasih ats pujian tuh even kau mcm terpaksa..haha..jeles la tuh.lalalalala..

Jalak lenteng said...

ermm..kalu lumut laki mungkin ensem kot..tapi aku ensem lagi..hik hik..

weh..aku dah bli butang baju raye..

ko nak aku kirim ape?kuih almond london? tempeyek? tempoyak? LOMANG?

a said...

tapi kalau sama-sama gilakan satu sama lain best gak kan. hehehe.

lumut said...

to JALAK,
hoho..xnak kalah kau ni..nak ensem jugak..ha amik la labu..hehe.
bagi aku lemang weh..isk.saje je kan.

to MULUTBISU,
agak mendalam maksudnye tuh..hehe

sensei said...

hai cik lumut..cmna nak anta kerepek tu??kalau nak boleh je anta..

a said...

ayat kena power. baru makan dalam. hehehe.

lumut said...

to SENSEI,
hoho..jauhnye kerepek nak anta..best2..=)

to MULUTBISU,
ayat power era...hehe...makan dlm bhaye beb.