Wednesday, January 6, 2010

dia bukan sape-sape.dia SITI FATIMATUL ZAHRAH

dia bukan sape-sape,
dia bukan orang ternama,
dia juga bukan yang berharta,
dia adalah dia,
yang tiada pada siapa-siapa,
mungkin ada yang berkata dia nampak sama,
namun dia berbeda.

dia bukan sape-sape,
kehadiran dia bukan diminta,
dan kehadiran nya juga tidak ku duga,
namun aku terima dia,
terima dia seperti rasa luar biasa.

mungkin tiada siapa yang rasa apa yang aku rasa,
kerana dia bukan sape-sape,
di setiap mate sudah ku kata dia biasa,
di setiap mata oh,dia mungkin tiada apa,
namun ku tersenyum dek kehadiran dia,
ku jadi bangun dek gengganman nya,
seraya berkata "bangun teruskan apa yang disana".

diukirnya senyuman gelak ketawa,
hebatnya dia bercerita,
sabarnya dia disetiap derita,
senangnya dia berkongsi airmata,
semata-mata bukan untuk apa-apa yang tiada,
namun untuk aku yang mendambakan nya.

di kejauhan ini,
terima kasih sayang aku ucapkan atas kehadiran mu,
di kejauhan ini,
aku mendoakan setiap langkahmu,
di kejauhan ini,
ku panjatkan kesyukuran atas perkenalan engkau dan aku.

selamat hari ulang tahun sayang,
agar segala pengalaman dijadikan jambatan,
jambatan untuk terus merentas lautan,
agar kau tabah,
agar kau sabar,
agar kau jumpa apa itu kebahagiaan.

itu dia.
selamat hari ulangtahun kelahiranmu sayang.

p/s:aku tiada hadiah terhebat buatmu seperti teman-teman mu yang lain,dan aku juga bukan lah yang terbaik buat kamu..namun aku sayang kamu.sampai bila?
aku saja ada jawapannya...

"kuang aja pompuan tu tangkap gamba ngan SITI kesayangan wa."

35 comments:

hBz said...

nak kenal bole?

cik botoX said...

cik cumey kan..=)

ninim said...

em
tak tau nak kata apa

alimbz said...

ala..ke4 la plak..huhu..

alimbz said...

ulang taun pe??

siv said...

ehhh.
hahaaa.
seb baik aku tak letak pic lebih kurang macam neh.
ekekkeee

beautiful_rose said...

aku suke tgk persahabatan korang...
sweet sgt =)

hope psahabatan korang kekal sampai bile2 =)

Anonymous said...

pagi2 bace nukilan lumut..
sweet.

sayu=pilu said...

heheheheh hepy beday cc pokpek......

tc lumut....

sayu=pilu said...

heheheheh hepy beday cc pokpek......

tc lumut....

Jard The Great said...

umur 26 ja.. muda lagi.. ehehe

cik GULA-gULA said...

waa:)
cc dah tak sebaya ai oke:)
she's 26...

cc sayang.
lumut sayang:)
dua2 cik gula2 sayang:)

joegrimjow said...

wawahh
terharu klu si kawan baca

shazruls said...

26 dh patot kawen dh turrr

balqissy said...

happy beday ck siti fatimatul zahrah ;)

sweet =D

Fhad said...

bkn bru 25 ke cc? huhu.. entry utk aku xde ke? hahahha

cik CumeY said...

sayang...

bangun pagi aku bukak laptop...
aku harap kan entry kau...

aku ingat kau nak call pkol 8 pagi...8 malam eh?

kau tau tak aku rindu kau???
aku rindu sangat2 mut....
sangat2...

hari2 aku doakan kau kuat....
sayang...
xder aper yang lebih berharga dari persahabatan kau dengan aku..


kau tahu bukan...
aku masih trauma tok bersahabat baik dengan perempuan dek hambatan kisah duka lalu...


tapi kau sentiasa yakin kan aku...
kau bukan begitu...

kau tahu tak dr semlm aku refresh page kau harap kau wish aku?
sumpah aku tak tipu!gila kot aku...



banyak benda happen kat sini...
banyak betol yang sedih...
aku sampai satu tahap nak kau balik dah....
tapi kau tahu kan sayang?
aku takkan sekali kali susah kan kau...


dan kau kat saner jage diri kau baik2..
ingat janji aku kat kau...

aku akan happy....
dan walaupon macam mane pon jauh nyer kita..
walau macam mane happy pon aku...
walau aku jarang contact..jarang tanyer khabar!

AKU TETAP JANJI TUNGGU KAU BALIK DAN SENTIASA KAT SINI UNTUK KAU..


dan aku kuat kan hati aku untuk tunggu hari itu...

sayang kau...ini bukan dari mulut aku..

tapi dari hati...

terima kasih sayang 4 this entry...


- cik cumey-

** balik ko tetap aku nak hadiah!

jen - jen punye cite said...

hadiah aku paling sweet skali weh..

hadiah nye senang..

"HAI...SELAMAT PAGI...BUAT KALI KEDUA NAK UCAP SELAMAT HARI LAHIR.."

pe yang sweet kat citu??

ucapan selamat pagi.sbb aku xpenah wish die..hahahahahahaha

die kate sweet.aku rilek n steady je.=p

msj3...tetibe senyap..

(aku xde kedit)

cc..semoga bace msj ni...muahaha

Pensel Kontot said...

Mut..sejak lepak blog aku terjupe Cik Cumey...upenye bekas clasmate aku dlu....happy besday kak Yong

i'msosupernotcool said...

clap2...

oranglidi said...

sape tu?

ezzati said...

happy b'day utk cik comey :)

aNiSa hANg tUaH said...

hepi besdey to cik comey

e. indah said...

sweet ...happy bday gak untuk sahabat kamu ne ...~

all da best in life

oranglidi said...

http://sol-jah.blogspot.com/

ni blog yang w anak cerita kat terminal haritu, tapi x sempat crite.

check it out

cik CumeY said...

hahahaha..en jenjinjon..

saye bace okay?????


hahaha...

Lifesaver said...

oh!cik CC..happy birthday.

saypOOL rafhtello said...

CC dambaan wanita..hahaha..happy birthday for her..

Anonymous said...

HEPI BESDAYY CC!!

-SHAX-

Anonymous said...

kau pernah kata ulang tahun xpenting bg kau..
tp tidak kali ini..
lalu aku faham..
ianya tidak penting kepada org yg kau anggap xpenting..

Razman said...

cc cbe wat entri kat komen ni..lalu jen xnak kalah...

lalu anon dengki...

ain said...

cc eh?haha.comel la cc ni weh.apreciate it babe!name die pon sedap lol!

al-lavendari said...

saya pun dah ucapkan selamat menyambut hari ulang tahun kelahiran ke 26 kepada cik cumey di blog dia !

cik CumeY said...

babi ko anon! ko suke wat pompuan kesayangan aku nangis...

aper masalah ko eh eh???

aku marah!

cik CumeY said...

babi ko anon! ko suke wat pompuan kesayangan aku nangis...

aper masalah ko eh eh???

aku marah!