Tuesday, January 12, 2010

wa memang tak pakai "seluar dalam".pehal nak usha?

masa wa bukak topic seluar dalam milik wa sendiri sekitar awal november 2009..wa sikit pon tak berhajat untuk memalukan diri wa..sebaliknya wa nak carik kot-kot ada jugak manusia yang ada pengalaman sama berkaitan seluar dalam ni.bukan setakat pakai dan basuh dan pakai balik je.wakakaka..geli la pulak.tapi kecewa.tak ada sapa yang pernah buat macam apa yang wa buat..senang cerita..tak ada siapa yang lagi creative dari wa!!yehhaa~~

bukan tuh je...

masa wa bukak sejarah seluar dalam tuh,wa dah bertekad dah..wa memang takkan tunjukkan muka wa in real..senang cerita..wa memang tak kan pergi mana-mana blogger gathering sebab wa rasa panas je muka ni orang tau betapa "creative" nye wa suatu ketika dulu.haha...

mase jumpe para blogger time cuti kat malaysia arituh..

agak ramai jugak yang bergurau-senda dengan wa pasal seluar dalam ni..siap ade main usha-usha wa pakai seluar dalam ke tak...bukan usha bawah beb..usha atas lah maksud wa..nasib baik tak ada yang main selak-selak..haha..ape lagi,wa serious "blushing" dan rasa malu plak kuarkan entry pasal tuh..haha..tapi dalam masa yang sama..wa berbangga tak ada sapa yang pernah tiru cara wa dulu..[1 dalam 1000 ni beb]haha..bapak creative wa neh..mak abah wa sila lah bangga ngan anakmu ini.haha..

tak faham??nah sila selongkar entry aku yang INI..sorilah wa sekarang memang keje selongkar entry lame..so nak tak nak follow je la mood wa kalau lu orang suke kan.

sekian.lu orang jangan nak usha-usha wa lah!wa memang tak pakai seluar dalam kat situ dah..wa dah letak kat tempat sepatotnya..haha..

entry ni sebagai hiburan untuk sesaper yang sedang berduka sebab entry ni wa dapat buat ramai orang gelak beb..chill.
.

45 comments:

Nini teDDylicious said...

hee..

tp, sbb kau terlalu berdikari kan..??

kire oke ape..?? kann..??

skang da sampai NZ da kau. kami2 yg tak wat camtuh, blaja dalam mesia jek.. hehe..

lumut said...

NINI,
oiiiii..xade kaitan lah ngeekkk..geget pipi comel kau tuh kang...hehe

juanghidup said...

pakai sluar dalam kat atas lg ya mut? cumil! hahaha...

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

lumut~
nini ngah meroyan~
pe kata ko sedekahkan sepender terpakai ko kat dia~
bg dia epy sikit~
wekekekee~

kasi sarung kat kepala

shazruls said...

patut larr time gath turr ari budak2 asyik cakap 'cuba tgk tudung lumut,apsal senget(sambil gelak2)'...skrg baru dpt tgkp..huhuhu

ezzati said...

sib dah pakai tempat spttnye....fuhh

deus X machina said...

lu pakai boxer la senang bro
wakakakak

erk888.blogspot.com
dizisgude.blogspot.com

ween said...

bro?

HAHAHA. take care Lumut :)

ahchOng's said...

selak seluar dia!!selak..haaa haaa~~
tak pakai seluar dalam..patot la bau hanyir..ngahahaha

mamai said...

tidur malam pakai seluar dlam tak best

ber_u_wang said...

nasib kat sogo tu tak de yang baca n3 tu.. kalau tak ramai la yang datang mintak autograf...

Lifesaver said...

aku harap tiada org yg tiru ko beb...

e. indah said...

tempat yg tak sepatutnya kat mane? ... ; p

e. indah said...

tempat yg tak sepatutnya kat mane? ... ; p

sharamli said...

kembung la tudung kal0 cmtu....ke x?

ha3

aNiSa hANg tUaH said...

sedang bergelak
:D

Fara said...

Sebagai budak kecik mase tu,
ko memang sgt kreatif dan inovatif.
memang entri gelak abes la!
Huhu

:)

chotz said...

hahahaha.....

tapi gua boleh ngaku yang gua ni inspirasi entry sua dalam lu kan llumut...betul x? hahaha

told la hejauw said...

hahha..ngek la ko lumut...mmg sgt kreatif...gela ak bace

siv said...

ehh.
bukan ke kat genting tu ko pakai kaler ijau kat atas kepale?
:D

lumut said...

PEJUANG HIDUP,
hahaha..itu je yg leh buat aku comel..haha..

AYU,
pehal ngan die?meroyan jadah ape plak ni..isk isaw aku budak2 neh.hehe..spender aku berdaulat.xleh2

SHAZRULS,
hahhaa..gile diorg bahan aku..nsib baik kamu dah paham.

EZZATI,
haha..syukur2..=p

DEUS,
hahah..boxer?jadah ape..ko bace ke x entry neh men komen je an?klo ko bace xde lah ko panggil aku bro.aku pakai tudung bai.bukan bapok!haha

WEEN,
aku kan bisex...=p.ko pon take care taw.

MAMAI,
erk..ape neh..xpaham malay lah.haha

AHCHONG,
bongok ko neh...terajang kang.geli doh.

lumut said...

SIV,
hahhaa..aku pakai yg kale pelangi lah..yg ijaw tuh cc..die pon nak tiru aku.haha

lumut said...

BERUWANG,
hahhaa..bapak segan mtk autograf sbb sua dalam..

LIFESAVER,
erk...aku pon begitu...

EINDAH,
haha..atas kepala..haa

ANISA,
bagus2..hepi2 ok.

SHARAMLI,
bukan stakat kembung...hahaha

MS.INDEPENDENT,
haha..thanx utk award kreatip tuh..ewah..

CHOTZ,
sebab ape chotz...?aww..malu lah i...hahaha

TOLD,
hahaha..bagus gelak itu pembakar kesedihan.hoho

k.A said...

wakakak.aku baca balik boleh menceriakan aku tatkala tajuk assgnment aku ditolak lagi.kreatif la kau.comel!

syed hafeez said...

lu tak pakai seluar dalam? cool ok
btw asal mana?

violetless said...

hahahahah..lawak2..

naseb baik cik ah fatt tak selak2..dia suka pasal suar dalam ni..adess..

lama tak komen kat sini...tak berani pulak..ni da kembali ok kan?

et said...

tudung tadika kaler gelap ek? kalu la putih, mmg terang benderang nmpk pakai spender tu..haha..

neway, best ah..aku gelak guling2 dr ujung blk ke ujung blk..hahahaaa~

maiyah said...

cam nk gelakkan hati je.. jom gelak sama2

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

wey~ kanda.. dinda nak order dolly @ bear @ bunny yg ala2 goth gitu~ bley tak kande~ wekekeke~ ades menggedik lak dinda ni~

kawie2020 said...

best per x pakai suar dalam.. hehehhehehe

shazalisme said...

x bagi pic camne nk usha lu~

rizputra7 said...

tak usha ker??aku baru jer nak usha ko...hehehe

black_mel said...

haha..citer lawak nie...lolz..bkn ko sorg jer x pkai..laki pun skrng pkai boxer..baru smart..tp citer ni mmg lawak la..haha..

saya; AISA. said...

haha.
memang pun.
lawak and adorable.

;p

cik botoX said...

aku mmng x leh berenti gelak kalo hg bukak topic sluaq dalam..

neway..hg sweet..haha

Faarihin said...

hahaha.. kenangan lumut tu.. (^__^)

Huda Luna said...

abang!

yayang tahu nak kasi abang hadiah ape untuk kenangan kite



hehehe

sumpah ayang tak rasa ade org lain pernah cerita pasal suar dalam dlm blog..

abg mmg sengal la..
hohoho

alvin takda umah harga 8juta said...

cik lumut..aku tak pernah pakai seluar dalam sejak tingkatan 5...sbb aku rasa tak bebas..wakakakkaka...
lumut...kau mmg revolusi seluar dalam..

Mohd Hazri said...

Skang baru aku paham ~

mUTe said...

Wa pakai BOXER. :-p

Nak ngorat boleh? ngeh ngeh.

Anonymous said...

ahahhaha memang citer suar dalam lu buat wa rasa gelak guling2 sayang woi...wakakakkaka

aku pun ada gak kisah suar dalam tapi malu mau citer di sini.... uwaaaaaaa

sayu=pilu

lumut said...

K.A,
ha bagus2.itu yg aku mahukan..erk ape kaitankretip ngan comel.xde2.

SYED,
owh wa pakai bai..lahir melaka,duduk n9.org malaysia.lu?

VIOLETLESS,
ape yg x berani nye syg oi..haha..ah fatt mmg sewel.

ET,
kale ijaw..tadika abim lah beb..hehe..bagus kau gelak.tercapai misi aku.

MAIYAh,
jom gelak..penghibur tatkala duka..hehe..

AYU,
mak ai siap order bagai...kalau order hulur cash nya skali dong..haha

lumut said...

KAWIE,
berangin ker?aku x penah lak try haha

SHAZALISME,
nak pic pulak....

RIZPUTRA,
haha..kau nak usha aku ye,,,isk2..jgn2.

BLACK_MEL,
hahaha..pakai boxer gmba otomen taro lah.

AISHAH,
haha..tang manenye plak yg adorable syg ku?

CIK BOTOX,
hahahaha..ko suk ekan bab2 cmni..sweet?ewah....malu ai.

HUDALUNA,
dinda!behave!!heheabg mmg mcm ni..tuh yg ayg syg kan..awww

FAARIHIN.
kngn aku sorg je tuh taw.=p

ALVIN,
hahaha..pengotor kau..terkepit nnt baru tau!hah

HAZRI,
ha..baru ko pahamkan..tu psl aku bukak blk..=p

MUTE,
erk..boxer polka dot je yg bleh ngurat wa..=p

SAYUPILU,
haha...cter ah beb..leh geng..wakaka

siggplus said...

gua rindu bau seluar dalam lu..hahaha

Kyuubi_85 said...

lumut pkai sluar dalam kat situ lagi tak? hehehe...
entah2 lagi kreatif kan.. :D