Thursday, January 14, 2010

entry memang untuk komen..

.
assalammualaikum pembuka bicara.
esoksemalam takkan hilang dari hidup saya.ini lah nadi saya untuk terus bangun.untuk terus melangkah dengan apa yang saya masih ada sekarang.terima kasih kepada yang email saya bertanyakan mengapa esoksemalam ditutup..ada juga yang ym saya...maaf saya tidak sempat untuk reply offline message anda..

erk.apesal skema?

akhir kata,orang yang sama..medium yang sama..wajah je tukar sikit.hehe
what say you??
=) senyumlah...

48 comments:

Anonymous said...

i like da new look...

Anonymous said...

anon tu 1st...

Anonymous said...

1st!!

nursarah said...

cantek beb page baru nih!

nursarah said...

dah, tu je aku nak komen, keep blogging!

nursarah said...

lawa header...heeee

notso_violet : seindah bunga seri pagi said...

header blog ko buat kte rindu nak main bola keranjang sambil skodeng abg2 hensem yg tgh main bola keranjang di court sebelah..

Anem arnamee said...

comel page, tapi gelap, adakah jiwamu gelap?;p lumut sekali je penah komen blog anem, smpai bila2 anem ingat.

p/s: bertuahnya ramai sayang lumut;p

black_mel said...

erk...dh xde nama lumut ker?nk pggl aper skrng?

pizza sremban said...

=)

Razman said...

=)

CIK IZ said...

lumut betuah, berjaya bangun balik... tahniah mut.. go on ok...

sharamli said...

ecece..da tukar da bl0g die..hik3

.:puRpLE butTerFLy:. said...

ingt np la esoksemalam x dpt bkk..
hmm.. rupenyer,,
berimej bru.
lawa sgt.. =)

CikJanah said...

best r cik lumut ni....
cntik tau new look ni...

mUTe said...

patut ke org berapi? kenapa x species lumut? muahahaha


AYAT ATAS MEMANG BEST!! ANDA KREATIF.. JOIN SAYA. :-p

mamai said...

pakcik salah rumah ker nie hahahaha

deus X machina said...

Sememangnya entry memang untuk dikomen
sgt bersetuju dgn tajuk entry ni
erk888

erk888.blogspot.com

e. indah said...

muka baru utk tahun baru ker mut?, tapi tetap black in color ... ; p

otak ketat said...

lain ke? nape aku rasa mcm sama je? err. haha.

.rafiq. said...

lama tak dengar cite lumut. mana lumut sekarang?

skema juga.

haha

FarhanaDr said...

Wahhhh!!! Baru.. Ngeeee.. Lumut oh lumut.. ;)

ber_u_wang said...

uncle suka yang ini .. besar, terang dan jelas.. tak yah pakai cwemin mata

alvin takda umah harga 8juta said...

org lidi tu mewakili kau kah??kau sharp shooter ekk...

maiyah said...

langsir baru le

Lizz said...

beb!! nice beb!! cantik layout ni. kau semakin maju.chaiyok2 woo. hehehe.

kawie2020 said...

wahh!!!! layout baru.. cantik tuh..hehehehhehe...

tapi bila view komen, komen yg panjang nampak bertindih2 ler.. atau memang macam tuh? hehehhehehehe

Faarihin said...

apsal masuk blog ni.. tetiba power mata ni cam bertambah2 aje.. hohoho.. terang lagi jelas tu.. huhuhu.. cayalah.. semakin dewasa beb..

blog eden dlm pmbaikan.. tapi.. apsal.. tetiba terajin plak nak klik blog hang.. owh.. mungkinkah ko memanggil2 nama ku.. hahaha.. =P

cayalah mut.. suka tgk pembaharuan ni.. cuma masih lagi dalam kegelapan aje.. bila nak bertukar menjadi terang? hehehe.. (^__^)

hisham said...

salm..bergaye la..cun cam u gak...n manis layout ni...hehe....tk cre

Jard The Great said...

waa.. blog berwajah baru.. ehehe.. lebih korporat style ar

arboqskii said...

nice one......

AH Beng said...

wahhh gler r... wajah baru.. mesti hati lu pun dah baru kan? hahahah...

sowie r lame da gua x dtg jenguk lu.. gua g pluto jap...

seroja jingga said...

this is nice mut..chnge for a better..that bola keanjang is nice

ain said...

catekkk!

Kapten said...

bahagian komen jer problem
cuba ko view

k.A said...

banner cam besar sket tapi cantek kot.

siv said...

style duh!
i loikee~

uLat cOmeL said...

cun!

ain alias said...

aku ingat salah masuk page tadi..
okeh..memang cantik..

shazruls said...

new look(looks good) same person..keep on writin sis..!!

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

suasana baru di sini~
besh2~

sayu=pilu said...

woooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwww
superbbbbbbbbbbbbbbbbb
i like ittttttttttttt
niceeeeeeeeeeeee
hehehehhehehhe

aku tak on9 dah 24jam ++++ weh.... memang tak larat sgt2 nih baru bangun.......

ko jgn tutup esoksemalam yer syang....
rindu ko nak peluk...wakakakaak

Lifesaver said...

cantik!aku suka!

oranglidi said...

owwwwwww yeahh! oranglidi bermain basketball disitu!

aLeen aVriL said...

muttt jgn tutop lagik dahh..aku ingt ko mang dah xmo berblog..
windu seiii kat ko….
Semalam aku bawu tgk balik gmbar gambar genting dr cd yg kosong bg…
Seyes aku ckp aku nanges bile tgk gmbr ko…tibe tibe kesah ko nanges d lcct segera terjah otak aku..


Aku windu ko weeeiii…
Menyesal lak aku, sbb aku xde byk mase tuk rapat gn ko….
Mutt duk saner jg diri bebaik k…
Jgn smpai jtuh saket…
Kami kat sini xmo dengar ko kater ko demam ker,selseme ker…
Mutt….belaja leklok..

baincardin said...

senyum itu pengubat duka :)

Fara said...

Love the new look dear!
senang nak bace!

:)

siggplus said...

aku lagi suka yang dulu

maaflah, aku kan jenis konservatif