Sunday, January 17, 2010

drama BARBIE..

apa agaknya reaksi yang perlu kita bagi pada situasi begini.surat layang yang sangatlah tidak dijemput dihantar melayang-layang lalu aku yang terpaksa terima surat layang yang tak ada akal dan jiwa tu.aku copy sebijik-sebijik ni..bacalah.mana tau si penghantar datang baca blog aku.paling tidak pon dia mesti rasa bangga hasil nukilan "sampah" dia tu aku publish dekat sini.
 ::::kesian si penghantar email layang ini.sangat memalukan okei.::::

"babi,ape kejadah lah lu main blog ni.tulis sampah sarap.bukan dapat duit pon.buang mase lu jerk!!!!"

wa dengan senang lenang tak rasa goyah sikit pon jawab:

"kesian kat lu.lain kali cakap guna otak ok?sile berambus."

wa kalau orang kasar dengan wa,hukumnya "harus" bercakap dengan kasar juge.biar ada perbualan 2 hala yang ngam.tu yang susah tu orang-orang macam ni.mungkin dulu dekat sekolah time cikgu dia ajar mengeja tak nak belajar betul-betul.balik-balik habiskan duit mak bapak.

babak mungkin seperti dibawah..

"hari ni cikgu nak ajar kamu mengeja "KEPALA" ye murid-murid.ikut cikgu ye.."K.E" ke.."P.A" pa.."L.A" la..bunyinya kepala..jadi,otak kita letaknya di kepala ye...ha "kamu" sile eja kepala sekarang"

"K.E ke..P.A pa..L.A..kepala...",sambil tunjuk dekat KEPALA LUTUT.

so sekarang nak salahkan siapa?wa jugak ker?

45 comments:

wong ah ian said...

nak kene macam kosong tak?haha

wong ah ian said...

mut!!! gua fes hahaha..

wong ah ian said...

weee

wong ah ian said...

owh aku baru bace..sape emel cmtu?..hebat tul

weh da lupe ape aku pesan td?..bab2 camni biar aku yg setel sbb aku lagi ekstrim dr ko..hahaha..

lumut said...

mslhnye bukan aku yg ckp babi kat die..die yg trus pgil aku babi...

pastuh aku reply just ckp suh berambus je...

huhu

lumut said...

haha....ala..ko fes tak valid!!kan2??haha

Razman said...

aku yg anta ritu..mail baru aku..sje je nak manja2 pgil babi..jgn r tacing..haha

Adeqq said...

rilek sudeyh.
org kurang waras tu.
chill babe!~

lumut said...

ko backup sape plak ni man.....

lumut said...

chill la ni sbb aku tau time sekolah dulu die main2..aku agak je.haha

wong ah ian said...

asal x valid lak?..lantakla janji aku 1st 2nd 3rd 4th and...11th kot..haha

black_mel said...

haha...bagus lumut..

caluk@cencaluk said...

lama x jenguk dah tukar kulit yer he he, kau sihat ke ?

chirol said...

haha..elok le tu, balas je camtu..kasi die bengang balik

seroja jingga said...

laaa asal dia antar email
ade berani kalo..mai msg kat komen lah..

cnfirm tade telo!
oops mencarut suda..

zul efron said...

gua syak die keliru kepala n kelapa..

shakinah said...

dia tak feymes la tu yang jeles

deus X machina said...

gua syak tu kwn2 lu gak kot
dengki tgok blog lu feymes

our stori mori *_* said...

ape name jembalang tu?
kitorang pun penah kene sebijik macam ni
siap main balas2 lg
ahahhahaha
awesome~

Lifesaver said...

aku rasa dia tu dah kurang kepala kot

cik helena said...

publish sume.nak tgk!

mUTe said...

Surat Layang ka Surat CINTA???

Lumut, Hang pilih cepat. Aku nak kasi jugak.! hahaha

oranglidi said...

kalau main duit baru la dapat blog.
xskolah budak tu.


wa pun x skolah

silentshutter said...

ape ade gn KEPALA?haha..

inDah iNdrIana said...

relex..
kamu kn kuat

kambing gurun said...

hahaha..smart la drama lu.jeles la tu weii..

Frodo Baggins said...

>>____<<


nenek kepada ex gf atok angkat jiran seblah rumah no. 5 jalan mati hujung kampon sinaga-naga yg hantar tu!

en_me said...

jeless tewww.. ahaks

maiyah said...

knp la ada yg tak puas hati camtu.. biar camne pun kita menerima kalo x suka jgn baca je kan elok.. hormatlah hak org len

tiniey said...

aku maen2 je lumut..jgn aa marah..sja2 nk mnja2.agagaga

'AQILAH said...

uhuhuh

yusuf mujahidin ™ said...

Aslmualaikum cik lumut..

wah..berwajah br...cantik2..

maaf lama tk jenguk..laptop rosak..kemudhn terhad..

sy da dpt hadiah cik lumut. nice.

thanks.

May Allah bless us

teruskn berjuang sis

asma liyana said...

beliau dirasuk sawan babi gamaknya..
tue emo2.. sembur kat email..
pengecut..
laen kali depan2 r sembur..
hahahaha

siggplus said...

kepala cedek tahu?

sila rujuk dekat orang perak

Jard The Great said...

dpt duit je.. kan? kan?

et said...

abes tu yg die antar emel mcm tu, ape hasil? dpt duit jugak ke? dpt maki adelah. *tibe2 emo*

et said...

pergh..kalu da ayat mcm tu..balas je la balik..

|arieza| said...

mmg org begitu patutnye di panggil sin mim pa ha!

~hAti bErgEL0jaK!~ said...

erm.pedulik ah dengan that person.
xpayah layan die tuh.aku suke jee baca blog ko.berinformasi.hahahah.xdela.best jee ur blog.:)

Anonymous said...

amikkkk kooooo..haha.thumbs up mut!

Solehah said...

wohh..sini pun kene ganggu ka?

Black Hazmi Haikal said...

xpnh pgang ps2?yek2 je

Daffodil D said...

kalau aku, memang fire habis dah. kalau aku babi dia pun babi jugak. senget~

Dak Wan® said...

Antara balasan yang besh, utk kepala lutut tu "Owhhh tak dapat duit tak bleh buat eh? Sembahyang dapat duit kan? Patut ramai yang tak buat.... "

Faarihin said...

dia tak tau ke yang ko dah berjoli sakan dengan duit nuff.. hahaha.. ada juga manusia begitu yer.. siapa suh baca.. ntah ape2 aje.. ko doakan ajelah yang terbaik buat dia mut..