Monday, December 7, 2009

23 hari sebelum berangkat pulang ke auckland...

bagi sesiapa yang tanya aku...
ni nak jawab...

hari rabu pagi aku dekat mid valley...saje jalan-jalan cuci mata dan dompet...dan kemudian bergerak ke sogo pada sebelah petanya untuk bertemu sis seroja dan beberapa lagi rakan blogger..jadi aku cuci dompet dan mata pula di sogo area 2-5 petang...dan dalam perjalanan ke sogo..berhenti melawat kl sentral kejap...haha...cam bodoh je bunyi nye.

sajak marathon?yup..jika dipanjangkan umur aku akan berada di sekitar pasar seni jugak nak usha sajak marathon jam 430pm pada sabtu ni...=)

segala perjalanan adalah menggunakan kenderaan awam demi menyahut seruan kerajaan.haha...dan aku bergerak sendirian...oo yeah~

macam lawatan sekolah la pulak....

49 comments:

ber_u_wang said...

esok jumpa di sogo belanja minyak wangi erk

ber_u_wang said...

eh first pulak

ber_u_wang said...

ok kita jumpa di sanaaaaaaaaaaaa

OH sikeciq! said...

arhhhhhhhhhhhh kenapa aku gagal mendapat first.hahaha lumut how are u? cewah~sogo de sale :)

nursarah said...

dukacitanya aku tak dapat jumpa ko di tempat2 tersebut...



sodehhh!

░♥si lampu neon♥░ said...

huhu public transpot banyak membantu dowh.

hisham said...

I selitkan citer komen mengomen kt dlm en3 i ni bkn sbb psl u ckp yg u dh bace kt blog joe,tapi pas i terbace komen2 org kt blog siTedi n kalo x silap kt blog mie@merr dan lagi blog cik Epal,.ade org tegur ckp en3 tu die dh tau dan bace...disebabkan tulah i wat en3 yg ade berkaitan psl komen2 ni,dan bkn disbbkan u. I x kisahlah kalo u komen ".pernah da bace crite neh dekat blog joe..hee.tp mmg suke crite neh,".care u komen pn x skt ati..ni i copy komen u tu, lg skali i nk bgtau u ,i wat en3 ni bkn psl komen u tu x terniat langsung,wallahi,wabillahi,wataalahi...ape2pn ampun n maaf dri i yg daif ni..

LORD ZARA 札拉 said...

huwaa~

nak jumpa~

nak jumpa~~

wong ah ian said...

aku keje kL, duduk pn kL..mai singgah tempat keje aku haha..kalau ko g alamnda, roger aku ngn fhad..nak tunjuk kehebatan kitorg meng-ayam-kan org2 kat sane haha..serius ni, aku bleh dtg putrajaya..klw kL aku malas..

Daffodil D said...

turun la bb,bts,klcc,kl tower,ah sume ah. tapi aku tader la kat sane. heh

Lifesaver said...

ala..nape ko tak singgah putrajaya?

.rafiq. said...

tunngu aku dokek somban yoo.

ezzati said...

hehe...lawatan sekolah..kena g tugu negara, masjid negara dsbg jugak la psni..:p

Fhad said...

weh meh la melawat PUtrajaya.. aku leh bg bju ko sekali.. hahaha.. ko plak pegi puisi tu.. aku x dpat.. huhu

maiyah said...

best bunyinya sajak marathom, mkn marathon takde ke

otak ketat said...

esok aku nak g sogo gak. tp tamo ah
jmpe kau. segan kot. kau femes sgt.
hahaha.

si kosong said...

salam..lumut,apa khabar.?
lama ni x jenguk dan tanya khabar kt sini..bz...dan bt2 bz..

waa..ada di tanah air tercinta ye..
sajak marathon.?hahaha..kalau berkesempatan jmpa kt sana~~

Razman said...

nti aku trun sbtu..tp aku nyamar jd pengemis dstu..jgn lpe beli tisu kat aku...

mamai said...

panjang umur kita ketemu esok

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

heee
nape la ko wat trip time aku bz mizi ni
law tak ley gak aku jumpa ko

Lelaki Ini said...

huhuh..

okey la tue!!

besh lew jln2!

beautiful_rose said...

slamt berjaln2.......bestnye dpt jaln2...huhuhu =p

FeeQa said...

rindu kl!!

caluk@cencaluk said...

noted --> ha ha apsal skema nie

Jard The Great said...

ehehe.. nk jumpa.. tp gue keje la esokk...

siv said...

weh aku join kut esok.
aku gerak dgn mint.

yg sabtu neh, aku roger keh.
;p

ezany said...

sajak marathon.. apakah itu..?

notso_violet : seindah bunga seri pagi said...

sok komfem kot kte pg sogo tp x sure pukul brape. petang lah. pagi tuh nak pg bb dulu. haha nak cuci dompet jugak.*tiru ayat ko*

Tapi cam segan pulak nak jumpa cik lumut yang femes amos huhu.

miNt said...

wey lumut.
bapak belagak ko.
ajak ak melalui anonymous.
bukan nk roger ak terus menerus secara langsung.
poyo lah kau lumut.



hahahaha..;DD
seperti kata siv.
ak bergabung ngn die sok.
;DD

cik CumeY said...

hahaha..mut...sudi date ngan aku?hihi

oranglidi said...

bawak kamera. barulah best.

NuR said...

salam..

lumut.
going to see u tomorrow with the rest kat sogo,insyaAllah...

NuR said...

salam..

lumut.
going to see u tomorrow with the rest kat sogo,insyaAllah...

rda said...

Benci ahhh. Aku ada kelas. Huh.

sufi said...

aah,jumpe disana!(mcm pegi je)
lumut,aku nak beli burung kiwi kat ko weh!
nak letak kat kebun!
jantan n betine..

aloy_paradoks said...

nanti kita jumpa la kat alambama..

anaklaut said...

salam...cik lumut,

pasti best ni..masa untuk jmpa cik lumut cuma 23 hari lagi,

kepada blogger yang ada masa tu, jangan lepaskan peluang ni.

chokio_nia said...

taun depan jumpe jom??haha

Koyuki said...

23 hari
bunyi cam lama
tak dpt juga nak jumpa lumut

Pensel Kontot said...

Mut sowi mut...
bkn xnk jupe ko...aku sgt bz mut..esk nak gerak tinggalkan n9..huhuhu sedey tul...da hmpir 6 taun dok merantau...br nk ase dok negeri sendiri dah kena merantau balik.....

Kapten said...

erk
kerja

i'msosupernotcool said...

see u..

Jalak lenteng said...

owh..agak nye ko leh perasan tak kalu aku ade kat pasar seni sabtu neh?..

Anonymous said...

huhuhu aku tak dpt hadirkan diri sobsobsob....dah tk sempat weh...kena travel lak nanti tak sempat weh

cik GULA-gULA said...

lumut:)

sabtu nie??
jumpe kat sana oke:)

si kosong ade:)


harap dapat jumpe:)

chotz said...

hai cik fika...
heeee

gee carmen said...

jom jumpe i...

YobSumo said...

nnt ketemu kamu di Genting! :)

Fara said...

Alaaa!!!
Bru terbace entri ni!
Semalam sgt bz kat opis.
Tak sempat jenguk blog sgt.
Klo tak mesti dapat jmpe ko kat kl sentral kan!!!!
uwaaaa!!!

T_T