Monday, December 7, 2009

esok aku bertunang.puas hati?

serious gempak tajuk aku.mesti ramai "gelojoh" gile nak baca entri aku.mesti ramai hit aku,mesti naik traffic.mesti femes aku.mesti ramai yang baca.ramai yang berikan perhatian.


awwwwww...bapak gedik.
nak aku bagi pelempang sedas dua???

tak payah lah nak kejar glamour bagai...bodoh betul.
"gelojoh" nak jadik top.ape jadah??
bukan ade orang nak panggil kau sign kontrak pon.

haha..gelak lagi.

sebenarnya..aku tak tau nak tulis tajuk apa.aku main tulis je.haha...aku tengok sekarang ramai yang dah suke menulis.dan aku nak jadi orang yang baca tulisan kamu-kamu..nak hargai..nak sedut apa kepala hotak korang cuba sampaikan.yang aku boleh guna..aku gunalah...

tapi antara kita-kita tak payah nak "poyo".
tau tak "poyo"??
kalau tak tau.."poyo" tuh macam aku la...
aku "poyo" kan?ha cam tuh la...ewah...

dah lah.

sebenarnye ade mende nak kongsi..tapi rasa lagi best pule pergi baca tulisan orang lain pulak.tak suka syok sendiri dan budget macam bagos.gila batak.ek eleh....

janganlah takut dengan aku.

aku tak makan orang.paling kejam pon aku bagi pelempang je.haha...ok.esok aku akan gerak ke kl...destinasi yang aku bakal singgah...

  • STESEN KTM SERDANG [selasa]
  • UNITEN BANGI [selasa-khamis]
  • ALAMANDA [kalau on call]
  • MINES [selasa]
  • MID VALLEY,KL SENTRAL [rabu kalau on call]
  • SOGO [rabu tengah hari]
  • STESEN PUTRA [khamis petang]
  • UIA GOMBAK [kamis-jumaat]
  • SEREMBAN [jumaat-sabtu]
  • PASAR SENI "SAJAK MARATHON" [sabtu 4.30pm]

ok dah faham maksud "poyo"???

macam kat atas tu la..."poyo macam lumut".siap nak bagitau nak gerak mane.poyo dowh.ok dah.sape nak turun rodger kay...aku no hal.aku cuma nak korang faham ape maksud "poyo" je.haha.

ok tamat dah kelas hari ni,nak pegi baca blog korang.

36 comments:

beautiful_rose said...

ehh adekah aku fst kali ini?
=p ahahahha aku nak poyolah
macam nieh buleh?

beautiful_rose said...

oit lumut!
br nmpk bayang ko hr nieh
mne ko menghilg jarg update skang.adekah ko sedang berhibernasi?
ehh betol ke aku eje nieh? hantam jelahhhhhhhhh =p

dilot said...

poyo banyak maksud weyh..mcm2 ada...

dilot said...

oh aku ke-3...ah kira ke-2 gak

nak poyo gak mcm ko..muahaha...

notso_violet : seindah bunga seri pagi said...

nanti ko wat entri tunang btol2 xde sape nak caye heh.

maiyah said...

akak pun nak jadik poyo gak :D

MuhD NoR AzyM said...

Aku ke-3 ar..
hoho.

Jumaat-sabtu ko kat Seremban ke mut? Bleh ar jumpa sabtu..hehe..masa ko free pukul brape? Ak nak jumpe ko..kita mkn sama2 nak? :p

..::..ein..::.. said...

hahaha...mau singgah di uniten ye..x dpt nak jumpa...hehe..dh say gud bye kat uniten 2...nnt kim slm kat guard uniten, ilmu yg poyo 2 ye...kih3

beautiful_rose said...

hahahha aku nak poyo.....
lalallal tambah komen lagi..lagi...dan lagi...
giler sengal lah =p mental sekejap
akibat pengaruh dari kekurangan tido =p

Fatul Akrul Ramli said...

gedik

tiniey said...

pehh...tajuk gile kentang.haha
lumut nk tunang..kih3
ak nk jmpa lumut gak..
lumut,ak kat kb~poyonyerr :)

alvin takda umah harga 8juta said...

lumut...jgn salah pakai anak tudung tau..

Lelaki Ini said...

ghajin gilew idew jlan2 ek..

kerat kaki kang!!!

poyo???

sejenis kueh yg bersalut coklet!!!

sedap2!!!

LORD ZARA 札拉 said...

hehehe~

best ah dapat jalan~

>___<

anaklaut said...

salam,..

tajuk...kurus semangat.nasib baik tak betul..hehe..

Faarihin said...

Salam..

pergh.. ingatkan hang betul2 nak bertunang.. memang eden gelojoh pun masuk sini.. hahaha.. senget je..

wah.. mut, hang berpesta kat kl eh.. pasti berduyun2 mencari si lumut ni..

mut.. nak kiwi.. nak kiwi.. --> (ku pujuk-pujuk.. ku rayu-rayu si lumut dengan sopan santun lagi lemah-gemalai...)

hahaha.. poyo kah aku?..hahaha.. =P

p/s: selamat menurunkan diri ke kl mut.. (^__^)

Jard The Great said...

cett.. ingatkan bertunang betul2.. hohoho

alimbz said...

poyo tu natang pe..haha..
asal ko xsinggah UM..
leh berenang skali..haha

anonymous said...

poyo x taw...pocong baru 2 3 hari lepas aku jumpa...wawawa...

poyolah lumut...
poyolah korang2 suma...
aku je x poyo...lalala~

CIK IZ said...

cam best je jalan2 mut..
hobi tu.. :p
nway, tetbe btul2 hang kena bertunang sok..haaaaaaaaaa...
hihik..

mier@merr said...

poyo l korang yg pegi jumpe lumut....poyo sebab aku tak dapat pegi..ekeke.... xde destinasi stesen bas alor setar dalam list destinasi tu...? hahaha

shakinah said...

aku nak g plore jugak..

FeeQa said...

byk duit uhh nk ronggeng merata ;p

mukasurat17 said...

aku lah org yg gelojoh tekan tajuk ko. hukhukhuk.. terbatuk lah pulakkk...

Aku Beskot™ said...

adeh..
da nk bertunang lak..
sob sob..
wahh!!rminye..
agagaga..

h.a.n said...

to the P to the O to the Y to the O

POYO

HEMY said...

lumut yg ijau org pijak pn nk poyo..ahahahah

hisham said...

fika,,,byknye tmpt u nk p esk...cam wat lawatan jer...hehe...nk ikut...k la,tk cre

♥chentatiku♥ said...

uia gombak?
moh jumpa!

told la hejauw said...

mak aih da mcm lawatan smbil blaja...ak cba tok hadirkan diri...hahha

i'msosupernotcool said...

bese r..
aku pon poyo..
see u kt sajak marathon..

Dak Wan® said...

Tak macam poyo laaa lumut..... Poyo tu member teman. Dah memang nama dia Poyo. Tapi semenjak balik oberseas nie, namanya dah jadi Jack. Hahaha.

milimilo said...

eh eh nak dtg uia gombak kamis ni,jom detink..hehehe C=

siv said...

selasa kames bangi?
singgah weh!
roger2.

mamai said...

masa pakcik dok kat senawang perkataan POYO nie memang biasa la di gunakan oleh orang nogori...tapi kau memang POYO la lumut siap schedule la macam pak menteri

nursarah said...

bersedih ku disini..(johor)..

bila mau ketemu kamu...owh..ini bukan poyo ini kenyataan..mau ketemu...owh