Saturday, December 19, 2009

blogger gathering at GENTING in memories...(introduction je).

uhhh..adakah aku yang terawal..dan paling awal..sangat awal mahupun terlalu awal yang sangat awal mengupdate pasal gathering neh?erk....

ye.memang aku poyo.sorry for myself..

malam tu lepas bergembira bermain games seperti "prank" dan game yang telah disebarkan oleh aku iaitu "polar bear",kami semua nampak ceria-ceria belaka.aku???mestilah ceria..ape jadah nye tak ceria.nak lempang?oleh itu aku tersenyum sepanjang masa...menikmati saat yang satu ini.

namun,

seumpama disentak.aku diganggu.damn.aku benci rasa itu.

lepas main games,kami bertukar-tukar hadiah..dan tibalah pada acara penutup.macam biasa setiap seorang akan diberi peluang untuk sampaikan sepatah dua tiga kata tapi jangan berjela-jela...berdiri manusia dengan nama yang dikenali oleh manusia sekeliling nya itu sebagai "lumut".kata lumut...

"terima kasih lumut ucapkan kepada penganjur kita yang sudah bersusah payah menganjurkan gathering ni.dan tahniah buat semua blogger-blogger yang hadir dan berjaya untuk sama-sama mencipta kenangan disini..apa yang paling berharga adalah kenangan yang telah diukir bersama-sama yang tidak mungkin akan diukir dilain masa walaupun tempatnya sama.sesungguhnya kenangan kita pada semalam,hari ini dan esok..tidak akan dapat kita rasa lagi....semoga kita bertemu lagi..."

sebak.suara tersekat-sekat.airmata bergenang....
ditahan.

lalu tumpah juga.damn.lembik.

p/s::sebelum peristiwa dan selebihnya mungkin akan
disambung oleh sahabat blogger yang lain...
***BLOGGER GATHERING GENTING 09 in memories***
11 hari lagi....ok....

36 comments:

jen - jen punye cite said...

aku teringat balik ni pon mcm nak berair mate aku..

sory aku x focus mlm tu..aku seronok begurau ngn org lidi..dengki die makan ayam kfc bnyk!hak3

Huda Luna said...

huhu
laju nye update..
aku x g lg la jeles

abe long said...

aH...sekali lagi aku tak diundang..hahahah

Jard The Great said...

waa.. smpi sebak... mmg makin kuat ukhuwah korang semua ye.. ehehe

Aku Beskot™ said...

laju gle babas updet..
updet ktne nih??
pangai oranglidi mmg x bley blah..
malu² kambeng gurun btol..
3ketol ayam dia sapu..
wow gle.haha..

maiyah said...

wah sronok nyer

YobSumo said...

haha nyata sekali kemesraan orang lidi dengan jen tak dapat dibendung. kalah CC. hahaha.

btw Lumut seronok dapat kenal korang semua. jadi tukang gelak pun takpa. hahaha.


p/s: aku terkejut bila jen tunjuk dkt aku siapa orang lidi sebelum naik bas haritu. hahahaha.

enyheartsdiamond said...

nextime nk join ;)

jen - jen punye cite said...

hahahaha..aku dah kate..org lidi saiko okeh..tp jgn kacau die..aku sayang die..

die cium molot aku smlm..wakakaka

rda said...

Aku sangat jeles tak dapat join this gathering. Tah bila lah dapat jumpa dengan blogger2 tersayang. Hoping that if someday there will be another gathering, please invite me. :)

Sayang kau lumut.

seroja jingga said...

best nye.kamu tak kan lupa cuti kamu kali ni mut! be strong.

sharamli said...

11 hari tu sangat singkat..mesti rasa nak balik kn..kn...

jen - jen punye cite said...

lumut xnak balik..sbb die x nk tglkan jen..kan2??

bgn la tido mu!!ko ingt aku x tau ko ngn cc tido??cehh

Kapten said...

orang lidi lawak okeh!!

Kapten said...

awal ko update
nak buat intro je ker?
cerita seterusnya jangan lupa

cik CumeY said...

hahahaha..buat onar waktu lumut mandi..


hahahaha...

aish..best tido ngan lumut..hahahaha

Mr.Chenta said...

hak hak
lajunya update
tak penat ke =D

hu~~
jumpa lagi semua jum
huhu

avid gunner said...

peh..jeles2 bila x gi ni...hehe...

.rafiq. said...

tak sempat nak pergi. semalam baru sampai umah.huhuk

Fhad said...

PERGHHH giler tamak sayang ku ini.. hahah.. aku bru tdow ni mutt.. ko da updated entry genting da.. x adil sungguh.. nnt aku letak pict ko yg dalam skyway tu ok.. cam model da aku tgk... hahah...

et said...

ouh..jeles! huk3..

told la hejauw said...

ko wat n3 ni ader niat nk kasik ak jls x hahahhahaha..

hBz said...

"kom lai sen si lumut?". jawab jurujual tu, may au. aku buat2 paham. dye tak kenal kot. aku jalan lagi. tanye. "mane lumut?".hah..dpat. diorang cakap, baju pink, specky. aku dengan bangga jalan laju2..sekali dah jumpa..aishh...malooo la pulak...

Schalfyzcha said...

Man ada buat perangan bukan2 tak kat sana?

sila hapdet. ahahaha

triple x malaya said...

gempakz...

Azuan said...

waa..siap nanges lagi..mesti sronok kan huhu

enuLwanie said...

sayang lumut.
seronok sgt kenal lumut.
walaupun tak rapat sangat, tp enjoy sgt2 kt sane.
kalau lumut nangis lagi teruk mlm td,
sy rs sy pun akan nangis sbb ms lumut bg speech, sy pun dh sebak!

shakinah said...

seronok je aku kena kepit kat hulu katil.kongsi haba.
ikotkan ati aku nak tidur gaya kuak lentang tanak bagi kau tido atas katil uh gak.
hahaa

larasephia said...

Oowh,ok
saya ingat kamu brutal

oranglidi said...

dahtu apahal bising pasal wa disini?

ADAKAH WA ORANG ESKIMO YANG DISANGKA POLAR BEAR?

sUara Lumut sedap. cayalah. hehe.

Jen lu jgn memfitnah weh. bakar boxer kang.

sufi said...

sonok!sonok!
miss u lumut..
lumut comey,
hehe

Kapten said...

oh ya lupa
tak kusangka JALAK itu POLAR BEAR yang menikam aku dari belakang

patah hati aku

Dak Wan® said...

Besh, ada kesempatan lenkali ingin nak join. Boleh ke? Hehehe.

Afzainizam said...

Salam Maal Hijrah…. Hijrahkanlah Diri Ini ….
http://www.firestartingautomobil.blogspot.com/

Rimbun dan redup kasihMu
Kau tempat ku berpayung
Di manakah lagi dapat ku rebahkan
Rasa gundah ini

Nun Kau teguh di sana
Pengasih dan penyayang
Pun ku masih terleka
Meneguk ihsanMu
Walau ku sedari

Oh... nyamannya
Bila diperlukan rinduMu
Mengimbaulah sentosa

Bentangkan ku permaidani
Dari baldu berwarna putih
Moga tak ku terasakan
Cubaan yang ku galas ini
Kepada Mu titianku
Hijrahkanlah diri ini

i'msosupernotcool said...

pic xde??

Lifesaver said...

aku pon nak tnya pic