Thursday, December 17, 2009

pergi genting mesti tunjuk muka gembira ok...

siapa ada muntah badang,bagi gua sikit.

gua nak minum dengan air coca-cola.

boleh?

titik.

senyum ok?


ok gua update ni.
gua senang hati kita dah berdamai.=)

p/s:buat sedara seislam gua,agak-agak kalau gua belanja air kelapa dengan laksa penang,lu orang anggap gua macam malaikat tak???janganlah panggil gua pelacur,gua rasa hina beb..gua tak pernah label lu orang pelacur or gigolo.....lu orang rasa sedih tak mak abah lu orang bile anak kene panggil pelacur...

robot gua maafkan lu,walaupun lu bagi tittle pelacur dekat gua.
si hitam manis,wa tau lu datang dari mane..bukan susah sangat nak trace ip lu and tau sape lu.cume wa tak nak besar2 kan je..kalau lu dah dapat cinta jejaka idaman lu...lu amik dan pergi la.lu tak payah nak kacau dunia wa lagi....


biakan wa sengsorang kat sini.


salam maal hijrah ye semua.jom berhijrah.
lupakan yang lama.mulakan yang baru.
wa ni cakap je pandai kan?lantaklah.

53 comments:

rizputra7 said...

wah pergi genting..best ler...tak ajak pon...

Aku Beskot™ said...

ntok jd kuat..
x perlu jd spt badang..
superman batman otroman or kluang man..
jd dri sendri..
amek ape yg berguna ntok kehidupan akan dtg..
chill mut..
sila senyum smpi ke telinga..

bulanhijau said...

smile babe,
it'll makes the world better
;)

*ak link blog ko. hope ko tak marah*
(http://bulanhijaukott.blogspot.com/)

Jard The Great said...

salam maal hijrah.. ehehe... da damai ek?? sblm neh ku berdiam je..

silence is wisdom =)

NuR said...

kamu kuat..
cuma perlu gali lagi
nanti kamu akan tahu kemampuan diri sendiri

jgn bersedih
mulakan langkah baru
di tahun yg baru

salam maal hijrah lumut
:)

enyheartsdiamond said...

salam maal hijrah!

Koyuki said...

salam awal muharram
chill lumut

take care

keSENGALan teserlah.. said...

heh..my lumut is back..
haha..ko kan kuat lumut..cm badang kan..
tp aku rse,,ko kuat lagikk dari badang..
heeeeeeee...
mari kite berhijrah sama2..
=)

enuLwanie said...

tepuk tepuk semangat utk lumut!

sy bru beli brg utk gi genting nnt.
seronok dpt durian runtuh..

ezzati said...

slamat beronggeng d Genting..:)

beautiful_rose said...

untuk jd kuat ko x perlukn muntah badang.cukplah ko cr kekuatan dr kelemahan ko itu y terbaik!

aku sokong ko selagi ko di pihak y benar..... =)

p/s: ko g genting ehh??? aku nak kirim cable car sebijik buleh? =p

violetless said...

kenapa orang slalu cmni?/kenapa suka cop sesuka ati?? ingt diorang bagus ke??tak paham la kenapa kena hentam orang dalam blog..

seyes tak paham~

Fatul Akrul Ramli said...

ape sebenarnye yg jadi.. aku taktau pun

ezany said...

salam awal muharram.. ape azam baru.. hehe..

jen - jen punye cite said...

uish..np ni lumut weh???

chokio_nia said...

slamat taun baru hijrah..epi2 lah g genting..=)

sharamli said...

badang kuat ke?

nak laksa..nak..nak..ha3..

salam maal hijrah mut..

Fhad said...

muttt ade request ni.. nnt malam ko bace puisi ok.. sape2 nak bace pun boleh.. hahah

told la hejauw said...

mut ko xyah jdi kuat cm..kuat mcm ak pon da ckp..jatoh moto pon steady ag..hahha

p/s:pergh..pgl org pelacur...mmg xhengat la...xbaek wooo..sabar eh mut..

iyllienaz said...

salam maal hijrah..moga pengakhiran yang lama membawa permulaan baru yang baik di tahun baru. :)

ber_u_wang said...

alhamdulliah
salam maal hijrah

Faarihin said...

Jom ramai2 muhasabah diri di malam hijrah ini..

err.. lumut.. janganlah makan muntah badang.. itu dogeng semata-mata.. hahaha.. air coke tak bagus ma... minum air masak aje udah..
selawat sebelum minum.. gerenti kuat pastu.. huhuhu.. (^__^)

aku doakn ko sntiasa slamat lumut..

p/s: siang tadi aku tengok cite.. ade watak nama dia ande ande lumut.. terus aku igtkn hang.. moga ko akan bertemu jodoh cam ande ande lumut itu.. huhuhu..

bibie_suke_sukun said...

baru 3 mggu den x do...kau da sodeh2 lam entri2 kau..sory mut....i lebiu!!!

azzaliena suziantie said...

saba k..
cite kt ak nanti tau

haha

nursarah said...

Lumut,

selamat tahun baru hijriah. selamat beronggeng di genting. I nak laksa! air kelapa pun sedap tuh!

CinTa Lea IxoRa said...

yes.. btl... gudbye 2009 yg mmmg menyakitkan

xAmU said...

rilek beb..chil2..hehe..
slmat maal hijrah juga..

Solehah said...

salam maal hijrah..

benda yang camtu pandang sebelah mata saja la..

mier@merr said...

datang kedah...aku belanja laksa n air klapa kt ko...lg best..hehe

Kapten said...

selepas ni kau akan semakin matang lumut...

kalau kau hepi... kawan2 ko kat sini lg suka

ramai yg ambik berat kat ko ni... :)

cik EPAL said...

salam maal hijrah :)

Little_Humaira said...

salam maal hijrah..
semoga tahun baru m'bawa seribu keberkatan buat kita semua..=)

nadirah_nor said...

salam maal hijrah yek mut..

piNky LuCiA said...

salam maal hijrah..

dengan hadir nya tahun baru.. kita mulakanlah hidup baru.. buang yg lama.. =)

jangan laa gaduh wey.. aku sedey.. walaupun aku tak tahu apa kes semua ni.. tapi aku sedey kalau kawan2 aku gaduh.. huhu

laila said...

selamat bergumbira di genting yea!
have fun!

seroja jingga said...

seberat mane yang kita tanggung.hanya kita yang tau
jgn terlalu memikirkan..kamu akan terus terseksa..sesekali lupakan perasaan orang lain..harus fikir hati kita.

kamu kene buat ini.seperti yang akak buat..sesekali kene jadi selfish! untuk ape?? intuk hati kita..penatlah mut asyik pikir hati orang..hati sendiri? sape mau jaga?

dan jngn terus bohong hati mut..fikir2kan lah..

salam maalhijrah

CIK IZ said...

salam ma'al hijrah mut...

smile k, moga tahun ni jauh lebih baik dari tahun lalu..

:)

Jalak lenteng said...

ko tak keseorangan mut..kami ade..

you never walk alone - gary and the pacemaker

oranglidi said...

40st!

oranglidi said...

nak buat macamna, DOA AWAL DAN AKHIR TAHUN TADI WA DOAKAN KECELAKAAN KEPADA SAPE2 PAKAI NAMA ROBOT haritu.

(doa wa jarang makbul)

.rafiq. said...

41st. bru btol lidi. wah dah redy2 ni nk pergi mne.hehe

slmt maal hijrah.

triple x malaya said...

salam maal hijrah...

i'msosupernotcool said...

salam maal hijrah mut..
chill..

kimisai said...

Lumut yang tabag, setabah hadiah yg lu bagi kat gua...hahaha
thanks...

bukan Tabah TV1 tu..

lumut said...

to RIZPUTRA7,
erk,,arituh dah iklankan pasal ni..fhad ngan ah ian yg prganize.hehe

to AKU BESKOT,
chill juge ye beskot..badang tuh mcm maskot je la pakcik.haha

to BULANHIJAU,
eh apo pulak nak mrh2 plak..blogging is universal la..hee..senyum kembali.=)

to JARD,
kami gurau2 je..=p..bagus2...lame kau diam.hee

to NUR,
mari mulakan langkah baru smbil pimpin tgn..ewah.

to ENYHEARTDIAMOND,
jom berhijrah!hehe

to KOYUKI,
mari chill..hehe...ko pon take care.

to KESENGALAN TERSERLAH,
your lumut?hehe..segan i taw..awwww..badang tuh abg angkat aku.

to ENULWANIE,
ko beli ape utk ke genting?smgt dowh..hee

to EZZATI,
haha..bukan berongggeng la..berkenalan.=p

to BEAUTIFUL_ROSE,
haha..nnti aku oanggil badang angkat kan cabel car utk ko ye..=)

to VIOLETLESS,
aku pon tak paham....jom pikir same2...hee

to FATUL,
bagus kalau kau tak tau.sbb tak dpt duit pon.hee

lumut said...

to JEN,
kenape??dun wori ah beb..hee

to EZANY,
azam baru teruskan azam yg x tercapai..lupekan kenangan lame.ewah.

to CHOKIO_NIA,
salam juge.aku rindu ko.haha..terharu?lame x nampak ko...

to SHARAMLI,
jom weh makan laksa same2..salam maal hijrah.ape azam ko?

to FHAD,
gile ko??puisi?aku demam.haha

to TOLD LE HEJAUW,
sabar itu penyelamat.eh ye ke?adeh

to IYLLIENAZ,
thanx babe...=)

to BERUWANG,
alhamdulillah..=)

to FARIHIN,
marilah bermuhasabah!hee..thanx beb doakan aku..ande ande lumut?/erk....

to BIBIE,
ko lamo na ilang beb...den windu.erk.

to AZZALIENA,
ko pergi ek?hehe...close story ma..

lumut said...

to NURSATAH87,
kami berkenalan je kat genting..x berronggeng pon.lalalala...

to CINTA.
mmg sakit 2009 syg!

to XAMU,
rilek2..hehe..

to SOLEHAH,
kalau tak nak pandang lg bagus kan?bile nak kawen?

to MIER@MERR.
jauh nye kedah.cuti da tggl sket la..adeh

to FATT,
ko pon matang kadiharapkan.?hehe

to CIK EPAL,
jom berhijrah cik epal.hehe=)

to LITTLE,
insyaAllah..memang itu yg diharapkan.hee

to NADIRAH.
salam maal hijrah babe.=)

to PINKY.
jgn la sdeh syg....rilek k..hee

to NOORLAILA,
thanx babe!!!ko pon epi2 k.hee

lumut said...

to SEROJA,
akak mmg kuat...jadik selfish mmg perlu kadang2...senyum kak.kamu suwit.sori pasal gamba genting tuh k.=)

to CIK IZ,
betul tuh..jom same2 berubah..sikit2.

to JALAK.
kalian ade?thanks..terharu..

to ORANGLIDI,
hahaha..hebat doa lu beb.jmpe nnt.hee

to RAFIQ,
lu dah redi ke?jom

to TRIPLE X MALAYA,
salam kembali..

to IMSOSUPERNOTCOOL,
ok aku chill..hehe

to KIMISAI,
tabah TV1 tu aper?erk..hee

piNky LuCiA said...

hehehe.. aku tak sedey dah.. sebab lumut panggil aku syg.. wakakaka..

lumut said...

pinky..
dah pandai kau menggedikz skang ek..haha...

adiah aku x post lagi..tp aku akan post bfore bali..tgu2..hehe

piNky LuCiA said...

aku belajar dari ko laa mengedikz gini,.. hahaha..

aku tak kesah laa kalu lambat pun pos.. hehehe.. jgn lupa masukkan gambar ko jugak.. wat penangan rindu.. haha

:: hayati :: said...

da berdamai yer...alhamdulillah...
cmtu ler lumut buah hatiku...hehe

YobSumo said...

baru perasan entri ni.

siallah sesiapa yang memanggil kamu pelacur itu. haish.