Tuesday, December 15, 2009

kakak adik mintak maaf...

buat kakak pipi love2..

adik nak mintak maaf..

mengapakah kakak delete entry tersebut.
adik tak sempatlah nak bace.
mase adik dapat message dari "para blogger" adik sedang berada di saloon dan spa untuk berdandan tadi.manalah tau adik boleh cantik macam akak.boleh keluar pipi love2 pula lepas ni...balik dari berdandan..tengok entry akak dah hilang.macma biskut ye....

kak,
dah lah saya malas nak cakap banyak dengan akak.cuma..nak pesan sikit je..sikit je kak tak banyak...erm,malas lah saya nak cakap kat sini.

sebab....

saya ni belajar tak tinggi..
muka tak cun,tak putih macam akak,
saya tak de peminat.
bdan tak seksi.
kulit tak gebu.
follower tak beribu.

dah lah kak.
ape yang akak taip tuh.
betul-betul belaka.

cikgu saya pesan...
"ambil apa yang ditegur,bukan SIAPA yang menegur"".

jadi saya ambil ape yang akak tegur..bukan SIAPA yang menegur.
dah lah kak...

jumpe saya di midvalley jumaat ni agar kita dpaat berborak bertepuk tampar secara matang dan tak nak memalukan orang disini..nak saya bawak jejaka akak ker?nak saya bawakkan orang-orang yang pernah dapat "entry special" dari akak ker??

tapi kak..

saya datang nanti,
badan saya berbau..mulut saya macam longkang..
baju pulak koyak-koyak...
saya berkaki ayam...
harap sangat kita dapat ketemu...

sudi kah???

45 comments:

OH sikeciq! said...

scnd!

OH sikeciq! said...

first!

rizputra7 said...

lawa kakak ko cik mut...kirim salam hehehehe

Jard The Great said...

hehehe... aku tak dpt nk jumpa ko..

keSENGALan teserlah.. said...

fifth..
haha..

ber_u_wang said...

bole jadi bini den tak mut?

beautiful_rose said...

haaaiiyoo......ape kes nieh?

iyllienaz said...

haha..nant ari jumaat aku jmpe ko ek lumut..

notso_violet : seindah bunga seri pagi said...

tak sangka lumut layan spa haha

azzaliena suziantie said...

lumut gi dandan..
belanje...haha

nursarah said...

aku pun gtak sempat baca entry berkenaan, dapat baca komen2 saja..hahah

Fatul Akrul Ramli said...

KENAPA ORANG YG KOMEN FIRST NGAN SECOND KENA BAGITAHU DIA KOMEN FIRST NGAN SECOND

CinTa Lea IxoRa said...

hm.... sape akak n sape adik...?
comel je dua2 watak tu ;)

Cik Cookie said...

nak tumpang g spa gak laa

milimilo said...

kenapa blogger2 yg wat gathering ni xde sorg pn ajak aku..sedih.. T__T

ween said...

herm.

k.A said...

huhu
udah2 le tu korang,marilah kita saling bermaafan yek.
weh,letak la gmbr2 gathering korang lagik.nak tengok. :)

cik CumeY said...

hak hak..

akak ko eh mut?

ohh..dah pandai g spaaaa!!!!

mEiZ SHA said...

y is dat everybody seems to face a same prob in blogging world ni ya...

phd..dengki orang follow blog yg sama baca blog dia..masalah negara laa mereka nie..:)

kalau tamau org bc n komen jgn laa wat entry yg sakitkan hati org kan lumut?

Fhad said...

wahahaha... cam ku kenal sape kakak lumut tu.. selalu de love2 kat pipi.. yg kiut miut tu kan? mutt jgn dow jumpe.. die buah2an obersea.. ko buah2an tempatan je.. rilek2 sudah.. xmo bermasam muke n berperang dalam blog.. die hal die ko wat hal ko.. kang ko g jumpe nnt jadi lain lak.. sabor je.. aku sempat bace entry tapi x sempat bace komen? hahaha...

mier@merr said...

erk..aku bru tinggal kejap jek da huru hara alam maya nih...ekeke...

izzahfarhana said...

eh jumaat ni kt mid ke?kat mne?

Kapten said...

next entry please
haha

wong ah ian said...

aku tumpang gelak jela..haha

mut ko turun kL g ke jumaat ni?..aku cuti weh..jom karok alamnda lak..ajak CC skali..fhad payung lagik!! hahaha

abe long said...

hahaha...
ape kes lak ni...
sana sini huru hara...
aku tgk je...
xde campur2...
tolak ade kot gamak nye..
hehehe

enuLwanie said...

xpe lumut.
selama ni pun mulut dia memang mcm longkang.
tulis kt blog mcm sume perfect!
hey, pleaseeeee!

::[si putihpurple]:: said...

akak ko dlete ke??
agagaga...
nice giler maen dlete2..
ckp macho kak oii!!!
nk jd adek gak bleh??
bleh laaa...
plizzz....
nak gak pipi ade love2 gitu..
deal ek??

ahaks~

adeh..jht plak rase..kekeke~

Cik Cookie said...

wehhh...CC bukan peminat sape2.follow je mana blog.baca pun ikut mood.waaaaaa....jgn slh faham.sian laa CC.

fitriah said...

haha kelaka entry ni. ;p

Razman said...

spe kutuk akak pp luv2 lg pasni mmg aku tampar...



bukan tampar org yg kutuk, tampar akak pipi luv2..tlg tamparkan bg pihak yg saket mata tgk pp luv2..haha..gle setan aku..

otak ketat said...

HAHAHAH. gila tak boleh bla. lebih lebih ag part 'pas saloon bley kuar pipi luv2'. wakakaka. oh btw, aku sempat bce entry tu. aku beruntung kot. hahaha.

intanurulfateha said...

.klu jumpe akak, kem salam ehh
.pp luv2 x bole blah~~

LORD ZARA 札拉 said...

err...
sayang~
sedih~

=[

jen - jen punye cite said...

hahaha..macam babi

jane said...

apakah ini??ku tak paham..
jap nak bc yg baru

sharamli said...

hah?
pp luv2..

mcm tau..tp xtau tp mcm tau

Lelaki Ini said...

gado lagieyh kew???

berbaek baek lah!

laila said...

aku ketinggalan nampaknya
haha

piNky LuCiA said...

adehlaa.. selalu orang bergaduh, aku sll lambat faham.. jangan laa gaduh2 wey.. aku takut laa gini.. huhu

zety said...

teringin sgt nk jumpe lumut ni...sudikah?

seroja jingga said...

tak paham akak mut

i'msosupernotcool said...

aku abg yg ade pp luv..
sape nk??
haha..

Lifesaver said...

ini kali kedua aku terdgr ttg peperangan blogger...

Nurul Harun said...

aduh. kenapa la I mesti kerja waktu orang bercuti!
warghhh!!!

ain said...

aku br perasan yg ini.aku melik~