Tuesday, December 15, 2009

bumblebee warna kuning.

bumblebee dah musnah kan robot...


hehe...


dah lah..


dekat genting nanti...


aku nak ajak korang main "polar bear"..


mesti gempak..


nak tak?


untuk sesi malam aku cadangkan main polar bear..ewah.


p/s: sape yang nak gi genting tapi tak register dan memang tak boleh da register..korang pegi je la...nanti jumpe je kat sane.bukan aku yang organize...tapi mr.fhad ngan ah ian yang jadi kepala.sile terjah mereka.hehe.jumpe sabtu ni kat kl sentral untuk trip ke genting...

58 comments:

milimilo said...

dear robot, kenapa perkataan yg dipilih tu terlalu kejam. n sedikit keji. sekian.

dear lumut, smoge robot call ko n get over this issue soon..sekian jugak.

Bulan Di Langit Osaka Biru said...

lumut.. kalau robot ni tak kol ko
memang dia tak dek telur if dia lelaki..
kalau dia pompuan memang dia tak dek !@#$%^&*..

aku pantang betul kalau orang nak sound kite tapi penakut macam robot ni...

ko chill je lumut...
justignore that person..

mier@merr said...

oi..agak2 ar smpai pelacur....

jadahnye...

jane said...

wei...sape tuh??
Ya Allah...

mut...sabar k..
abaikan jer org tu

cahayachenta said...

perghh.. gila punya haram la gelaran... dont judge somebody la kalo tak kenal hati budi dia la mr/mrs/miss robot...

>> Lumut, jangan layan beb... aku rs dia ni jenis yg anti2 org fofular mcm ko... pndatang baru mungkin... tak tahu apa2 trus nak terjah...

intanurulfateha said...

.nak kol bole? ;)

.eh apsal la teruk sgt die ckp mcmtu
.agak agak lah! *marah*

Rozita said...

ish..komen jenis apa ni?
jgn mudah nak menilaikan seseorang
cik/encik robot.
kalau kau tahu nilai seorang pelacur, maknanya kau juga sebahagian dr golongan itu.
hentikan lah perkara sebegini

Fhad said...

pundek btol robot tu.. xpe2 nnt aku link kan die.. aku jawab blk tok ko.. celaka..

::[si putihpurple]:: said...

WOW lah ko robot!!!


cit!!

ape ni ckp org pelacur suke hati??huh??ape ni???ape??

haiyaaaa...

kalo si mut ni pelacur..ko plak ape?? pak haji yg baru mendarat kt KLIA tu ke??

adoiii laaaa....

beragak r kalo nk tegur pon brader..berdesing aku bace..

cik CumeY said...

hehehe...

robot...
hebat kau!
tu jerk aku mampu puji..


aku yang rapat pon tak nampak lumut gtu..

tok kau lumut...
percaya diri kau sendiri..okay?

n aku kawan kau..ader kat cnie..

percaya kan kau..

dewajiwa said...

bagus kalau kita tak biarkan annonymous berleluasa.

robot tu tulis pagi tadi (2009-12-16 3:22 AM). kalau ada site meter, mesti boleh trace sapa. pasang je Sitemeter walaupun sekadar logo. cuak sikit orang nak pukul curi.

CIK IZ said...

kpd lumut jgn ambik pusing sgt ngn kata2 dusta begitu..

kpd encik robot, dah lama ke kenal lumut? kaji btul2 ape makna pelacur tu..

xsesuwaii..

Nur -al- Ain said...

pelacur jht mulut ke cik botbot? adus, ko g balik dan crk balik definisi pelacur. sian la org cm ni.

miNt said...

wow!
wahahahaha..;DD

..

firstly,

padan muka kau lumut.
terima kasih robot yang tak berbudi bahasa.

..

secondly,

kepada lumut,
mulut ko memang lebih kurang macam cik epal.
ak tatau la sape robot ni.
ak bukan kata dia ada kn mgena ngn cik epal.
tapi ak kata ko ngn cik epal sama je lumut.
hahahahahah..;DD

ko tegur epal tu ko guna entri sarkastik macam epal tu guna kt org salu.

jadi bg ak korang ni sama.
ak dah sound epal ritu.
jadi ak mlas nk sound ko jugak.
lantak ak tamau amik tau.

tapi ko dah kena skg kan?
padan muka.

..

thirdly,

robot, walauapa pun ko tak puas ati, jgn lah guna pelacur.
perkataan tu tak elok.
kau kata lumut mulut jahat.
apa bezanya kau skg.
mulut jahat jugak kan?
ko suka ak panggil ko pelacur?
atau gigolo mungkin.

..

forthly,

kenapa ak marah2 orang tapi tadek pon org maki ak?
adakah ak ni terlampau lovable?
benci lah!
ak ganas lah wey!


ngahahahahahahaha..;DD
renung2kan, selamat beramal.

Faarihin said...

Assalamualaikum..


Hahaha.. robot..robot.. jangan sesedap mengata orang.. kalau kau berani tampilkan diri kau..jangan menyorok bagaikan robot.. bila habis bateri sure gila ko memang tak kuat lagi melemahkan.. bertambah lagi bila ko robot yg dibuat daripada besi, lama2 nant ko dah berkarat.. sangat-sangat layak disimpan bersama-sama besi buruk yang lain.. ternyata dirimu sangat pengecut.. hahaha.. kenapa tetiba aku plak yang emo.. ini blog siapa ni? hahaha..

eh.. aku sedar diri..
ini blog lumutlah..
yang sangat cun melecun itu...

sorry lumut..
aku tetiba ter'emo' bila ada orang yang melabelkan kau begitu..
walaupun aku tak pernah jumpa lumut dan mungkin tak ada bau2 bacang sekalipun ..

tapi aku tetap saudara islam lumut.. dan aku tak suka bila ada saudara2ku dilabelkan sesuka hati..

kepada robot..berikan bukti2 yang kukuh untuk kau mengatakan begitu..
andai kau berada di pihak yang benar.. tampilkan dirimu..

tak usah menjadi pengecut disebalik nama robot ciptaan manusia itu.. hahaha..

p/s: aku memang suka menyibuk dan memang kuat gado.. andai ko robot yang bermulut baik.. buktikan kepada ku yang kau memang bermulut baik.. ada berani.. sila-sila masuk gelanggang.. hahaha....

p/ss : lumut.. aku sentiasa mendoakan kau dari kejauhan.. Allah sentiasa bersama-sama orang yang benar..

mamai said...

hmmm masih ada lagi ker...

mint kau nak kena marah juga ker...rasanya baik tak payah

enuLwanie said...

tohmahan yg maha hebat ni!
sabar la..
sy pun bru ada anonymous dlm blog sy.

cik GULA-gULA said...

LUMUT:)
NASEB KITA SERUPA LA DIK;)
ADE JE YG TAK SENNAG NGAN KITA:)

ITS WOKEY SAYANG..
KAMU TETAP KAMU..
BIARKAN LOBOT DAN LALAT TU NAK CAKAP PAPA PON PASAL KITA..

BLOG BUKAN GELANGGANG:)
cik gula2 sentiasa bersama kamu!
woo..
u go gurl:)

Wanita Mutalib said...

apehal sampai jadi gini ni?

robot...letak link ar kalu berani...

beautiful_rose said...

ERMM X TAU NAK KOMEN APE DA...SENANG CITE,MCM PE Y AKU CKP KT ENTRY KO Y LEPAS TUH...SO,BG AKU X YAH NAK TMBAHKN MIYAK KAT BARA API X DE SAPE Y UNTUNG PON.DIAM X SEMESTINYE MENGALAH...LBH BAIK RENUNGKAN AE Y BETUL DN APE Y SALAH.

miza rahman said...

aku terkesima.
wow, terrer ah ROBOT.
tapi cam pengecut..lempar batu sembunyi tangan.ceh.
summore..akal KOSONG,
Pelacur = jahat mulut.
Mcm tak ngam jek persamaan tuh.huhuhu.
muhasabah diri sendiri la bai..bila ko tuding jari kt org, ko lupa ke yg baki 4 jari ko tuding tu kt diri ko sendiri.

Cik Cookie said...

sabarlaa..
orang macamni xkemana perginya.
igt Yang Satu.

..::..ein..::.. said...

juz ignore je dgn suma 2...kt xkan dpt senang kan/puas kan ati suma org...biar la Allah, fmly n teman2 rapat kamu yg tau kamu bagaimana....sabar la dgn setiap dugaan ini ye...

░♥si lampu neon♥░ said...

menggelabah ar anonemes camtu. pengecut, takde telor.

anonymous said...

mint ko mmg bongok cam cipan...ko ngan cipan tu sama2 bongok...adeyh~sakit perutt aku baca komen ko...hamlau tul...

lumut...kalo aku tepon ko bole?awwww...gedik gedik gedik

robot...awat ko ni?ada mslh mengenal identiti ke?korek usus ko kang...huh~

wong ah ian said...

pergh x habis lg?..datang lagi sorang..bile mau abis da..

tiba2 hangat plak dunia blogging ni..latakla mut, yg penting klw ko trun kL jom g alamnda..aku drive, xde hal..

keSENGALan teserlah.. said...

ehehh..
pelacur tuh cm mane ek?
haha

Wanie-san said...

T'kedu...lumut kuat..sume org tau..

Nurul Harun said...

mmmm. sabar ya lumut. be strong !! harap2 semuanya settle secara baik. amin! :)

Sidratul Muntaha said...

salam dik lumut..
adikkah?
naper ku tergerak nak komen?
gini...
aderkah pelacur mintak dijadikan pelacur?
tentulah tidak?
manakan ade peacur yg sanggup diliwat juburnya?dipakai pantatnya demi sesusap nasi?
ye ker pelacur bermulut jahat?
kelakar dan geli hati aku bila baca si robot yg bongok dan bergerak hanya dengan gear2 dlm bdn dan jugak besi yg bakal berkarat..(sekarat otak dan ilmunya kerana beranggapan sume org mesti berbahasa sopan dan mulia bila bertinta)
dan jugak mint..hmm..ni lagi sorang atau lebih senang kata MINT dan ROBOT aderlah baru setahun jagung jadi manusia..
by the way..ape hak kalian berdua menilai peribadi seseorg..
perlu ker nak menulis blog tuk jaga hati org yg songsang yg seperti kalian?!!
ade aku kesah bhai?!!
pergi mati untuk robot dan mint sebab
1.dahlah tak byo ape2 nak berblogging
2.kecoh2 plak mcm lumut ni tabur pasir kat periuk nasi korang?(eh?korang dah reti cari nafkah ker?!)
3.korang berdua ni jenis satu tu mmg kecut telur or takde telur lansung n yg keduanya pantang ade peluang nak terjah or kritik orng lain mmg mudah sgt amik kesempatan..
last word ler..
bnyk benda dlm idup ni aderlah cari salah orang lain tpi yg paling susah cari salah diri sendiri..
buat lumut:lain kali jgn dilayan sebab:
mereka ini datang tak kau undang and pergi tak kau antar!!
ape yg kau suarakan aderlah jiwamu...
pergi mati ler sama mereka yg pupus ilmu tpi masa yg sama jiwanya pun turut mati!


p/s: aku pun dah kena byk kali..tpi aku steady lagi.nak2 ade yg siap doakan ank aku jdi jahat cam aku?ye ker?ehehhe..wei!!tu sume keje tuhan ler!!
mereka ini kuanggap hanya sekadar ulat gonggok yg merayap2..

Fara said...

dahla korang...
kite blogging nak tambah kawan...
bukan nak tambah lawan...

aku tak nak berpihak pada sesape.
sebab aku pon tak tahu punca sume ni.
cume aku harap korang jgnla gado2 camni lg.
Malu taw kalo bangse laen tgk kite gado mencarut2 camni...
kite kan sesame melayu...
sopan santun budaya kite!

HEMY said...

tak letak link..aku pn leh kutuk sultan ke, PM ke..tp diorg detect IP la..sebenarnya ada cara nk detect IP kat online ni tau cik robot...siap kuar kat google map bumbung umah hang..jaga2..hehe

so far aku baca entri2 lumut..takde la smpi tahap pelacur..ckap la..tak jaga mulut ke..ok lagi..hahaha..sian sian

p is an g said...

kalau tak suka tak payah baca.kan senang.no need nak komen orang melampau bajet tahu lebih.

pahala yang ada pun dah tak cukup bekal nak bawa balik akhirat sana,pandai2 nak buang tuang tumpahkan sini sana merata2.

nak kasi orang lain kutip buat bekal diorang?kau dah cukup bekal dengan tupperware besar nak mati masuk syurga mungkin.

aku malas nak aim siapa2.nak semua berfikir dan try secukup rasa.tak ada yang sempurna.

wallahualam.

tapi serius,gelaran macam tu tak patut diguna.serendah2 tu beb.

cau.

~LP Lum~ said...

kpd lumut : byk2kn sbr.. memang terlampau sungguh..

kpd robot : mulut ko mmg terlampau "baik"nya..
atau ko nak cri publisiti murahan?? :))
apa pun ko patut g sekolah n try belajar mcm mna nak hormat org len..

nadirah_nor said...

sabar ekh
biase arr tuh manusia
tau tgk orng je
diri sndiri x mo tgk..
chill..o___O

aLeen aVriL said...

eh3...nape die ckp ko cm tuh lumut...?

dah xpyh layan sgt lumut...die gilew agaknye..

ezzati said...

la..ada musuh bru lak dah..sabo je la..

Hidemichi said...

aku tak pernah la pulak tgk mulut si lumut ni...hehehe.

Paan said...

Aku bajet dia seorang perempuan.

azzaliena suziantie said...

babe saba.
ko uat bodoh jeh
macam anak ***** jeh doe..
suke suki maki orang

ikanriang said...

haigo.
ya aku rasa dia perempuan.
eh kalau robot betina lah.
macam aku, ikan betina

miNt said...

kepada Sidratul Muntaha,

wow wee~
junior juice.

berdegup kencang jantungku membaca komenmu..ahhh..ahhh..
hahahahahaha..;DD

alah..
lilek ah kakak.
apa mau marah2.
tak comel maaa~
muahahahahah..;DD

lumut kenal ak.
ak kenal lumut.
kitorg dah jumpa kt sogo ritu.
kau pahal?
ade masalah ngn ak.
janganlah..janganlaahh marah ai kakak..ai leviu kakak..jgn marah2 eh..ai kenyit mata kt yu..awwwww..

hahaha..;DD
cam gampang.

jangan kate gitu kakak.
yu pon cam tadek ilmu nanti.
sabar..
sabar tu buahnya manisss...
;-*

oh,ya.
dan apa kata ko usha blog ak.
menarik tau blog ak.

wahahahahahahahah..;DD

..

dan kepada lumut lagi sekali,

ak lupa nk bgtau,

ak komen ni kat blog cik yg delete komen ko bersama2 entrynya skali tu, berbunyi lebih kurang begini.

"networking and reallife aren't any different.
u hurt people,people will hurt u back.
its like what yu give u get back.
we all believe in karma."

maksudnya,
dia buat kat orang.
skg dia kena balik.
kau buat kt orang.
skg kau kena balik.
ak buat orang.
aku akan kena balik.

..

ko tolong ak nasihat sket sidratul muntaha tu.
ak tak suka gaduh ngn orang yg marah2.
api+api=neraka.
so ak jadi air.
api+air=air panas boleh bancuh milo.


ngahahahahahaha..;DD

maiyah said...

fuhh.. gnting lah plak :D

Lifesaver said...

aku gi ipoh hujung mggu ni

k.A said...

rilek lumut.jangan layan org mcm tu.kang kita lak jd sama taraf mcm dia.biar dia bsing sorg2.lama2 snyap la tuh.berdoa byk2 kat Allah semoga kita semua sentiasa dilindungi dari fitnah~

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

apekah?

wey bgtau kat bebudak ni nti sory la aku tak dapat join gentine~
duet aku pon ngah 'genting'
wakakakaaa~

ko dulikkan je ape mint kata~
beliau kedengki~
wakakakaaa~

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

hebat sgt ke ROBOT tu?
ces2~
tak kemana~

Faarihin said...

lumut.. selamat menghappykan diri di genting.. memang eden jeles..
tapi ape boleh buat.. fulus nggak ada buk.. smoga slamat saje kamu semua di sana.. (^__^)

p/s: aku tak mau nyebuk2 dah.. mau duduk diam saja.. hehehe..

Mcdingles said...

kirim salam kat lumut..hari tu x sempat nak jumpa... :)

sharamli said...

xsempat nak bc..
da lain da entry ni

intanurulfateha said...

.nk ikut
.tp x leh sbb kene paksa ikut fmly
.tsk! T____T

.nxyear buat lg plsss
.klu i, i nanges!

ezany said...

jangan lupa main corksrew roller coaster.. hehe..

.rafiq. said...

cis aku tak paham. ape robot ni cakap. tak sempat aku nak baca.

chokio_nia said...

bumble bee??hurmm..

piNky LuCiA said...

aku nak turun..tapi.. banyak keje laa.. huhu

:: hayati :: said...

amenda ni xphm??
xpe la wt2 phm jer ler...

Anonymous said...

mane si robotnye.. aku tgk die shout kt shoutbox je... bwat bodoh je la.. jdik isu beso sgt la jdnye pulak

YobSumo said...

camne camne?