Sunday, December 20, 2009

GENTING sejuk.tapi BLOG PANAS kan?haha..GAMBAR KENANGAN.

aku mengaku aku gelak pada tajuk diatas bukan dibuat-buat..hahahaha

"serious aku sakit hati betul dengan semua makhluk bumi yang pergi GENTING tuh.bapak poyo...lempang kang tau lah nasib korang...blah lah siap nak lompat-lompat bagai...saje jelah tuh nak buat ORANG YANG TAK PERGI jeles.."

haha..maaf aku gelak lagi.

erk....

kalau aku tulis banyak pon confirm tak ada yang nak baca.sebab korang TUTUP MATA kan?alololo..comelnye tutup mata...macam penguin.uhh..ape jadah....

lagi 10 hari nak balik AUCKLAND..."gembira" tak terkata nak tinggalkan malaysia.bak kata orang indon.."GAMPANG" saja...fine.sedikit emosi bila masuk bab mengira hari.macam orang dalam pantang pulak dah.

SEMUA BLOGGER yang hadir di GENTING,maaf aku hulurkan..sekiranya kehadiran aku "LUMUT" disana seolah-olah macam tak hadir buat kalian...siapalah aku..hanya melukut di tepi gantang...datang sana berkain pelikat dan bersongkok dan berkaca mata hitam sehingga membuatkan ramai diantara mereka teruja lalu bertanya dengan nada yang agak curiga.. "ni ke LUMUT??"...

dah ah..usha je gambar ek....tapi ade SYARAT..mase tengok gambar muke jangan ketat-ketat..hati mau kasi bersih jangan "taching2"...siapa yang tak pergi...anggap je la GATHERING GENTING ni..cerita rekaan aku semata-mata.hehe....terima kasih buat semua blogger yang memeriahkan dan mencipta kenangan terindah ini..dan maaf jika ada yang terasa hati dengan manusia berkain pelikat berkaca mata hitam ini....LUMUT "BENCI" KORANG....siapa kata aku sayang korang?

blah ah... [sekadar ingin menutup rasa sebak]

 BLOGGER GATHERING 09-GENTING

 PERMULAAN PERJALANAN

MENJEJAKI....

KAMI UKIR KENANGAN ITU...

GAMES DAN PENUKARAN HADIAH

KEPULANGAN...

"JANGAN CEMBURU KERANA
ANDA MAMPU MENGUBAHNYA"
**model dalam gambar seramai 30 0rang**

nota penulis: maafkan penulis jika ada yang terguris hati
dek tingkah laku mahupun kata-kata penulis...
"yang baik itu datangnya dari Allah,
yang buruk itu datangnya dari diri kita sendiri.."

semoga kita ditemukan lagi....

77 comments:

FeeQa said...

seronok ohh, gumbira gila korg kan?

enyheartsdiamond said...

sumpah!saya jeles ;)

'AQILAH said...

siapa yg organised ea? best giler!

YobSumo said...

wiiiihuuuu!

dekat sini lagi byk gamba!

curi2!

btw, best kenal kamu ;)

joegrimjow said...

gambar laki 2 org
pompuan 2 org tu
laki sorang pakai bju ijau
yg pakai baju merah tu sape?

chokio_nia said...

siap ade banner??gempak..

cik CumeY said...

hehehe...

okay..

banyak gambar..

aku pon cam kena upload banyak kot...

bole kah?hahaha

beautiful_rose said...

damn! korang telah membuatkn aku jeles tahap maksimum.waaaaaaaaaa nangesssss sampi hati korg g genting x tuggu aku =p huhuhuh

pape pon met hppening giler kan bestnye korg...x pe lah biarlah aku mengubat kesedeyhan ini dgn bertapa selama 4hari 3malam.... =p

syg kt ko lumut...best tgk ko senyum balik =)

si kosong said...

hohohoho...nampaknya aku juga harus merajinkan diri upload gambar...
.
.
.
.
.
walaupun malas.

Nini teDDylicious said...

tidak2!! adakah benar 30 org adalah jumlah sebenar..??

ade yg dh byr, tp, tak pegi..

contohnye aku..

err..iskk..

seroja jingga said...

kenangan terindah

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

ces kak seroja hentak2 kaki tak dapat ikut taw~tp kat sini cool je dia komen
waakakakakaaa~

bulanhijau said...

waaaaaaaaaa..
sgt best..!!

enuLwanie said...

wah best best!
byk gmbr..
curik sikit ye..

Boneka tak sakit said...

chantek2 betol perempuan dlm gathering tu ecceh! hahaha..

korang best a bagus la! aku jeles sgt2 la!!

tu ahfat ke.... kurus ye

░♥si lampu neon♥░ said...

cam kelakar je korang haahaha

Lifesaver said...

mmg gempak!!!

cik GULA-gULA said...

LUMUT!!
kO mmG bEST!!
hahah:)
SAAT MANIS KITA BERSAMA:)


polar bear!! owh poLAR bERar!!

THANKS seBAB SUME TENTANG KAMU..ADALAH PENGALAMAN UnTUk AKU!!

mUAcHH..
SAYANG deh!

aLeen aVriL said...

lumut..aku sumpah sedih mase ko nanges mlm tuh..onesly aku pon ase cam nk nanges mase tuh..tp aku thn ah....mane bole nanges tgh ade org rmai2..

erm..aku maafkn ko klu ko ade wat salah o tkasar bhasa gn aku..aku ase xde kot..sbb aku da tahu ko mang jnis ckp mcm tuh..hahaa..

aku doakan ko selamat sampai sane...
ape yang d rasai semalam mungkin ko bole jdikkn kenangan utk ari esok..

ingt esok sememangnya xkan sama seperti semalam, semalam pulak mungkin xkan seperti ari ni...
*aper aku merepek nih*..hahaha

cheersss lumut..will miss u larr...sob3...

f.a.r.a.h said...

huish! jeles gile nih! ;p

MIZZNISS said...

hmmm, besntye, ssat korang kat atas nun, aku kat bawh ni terasa2 je... nk ikot gile korang, tapi keadan xngizinkan..

bile g nk ader gath, harap leh join time tu, ni tgah tgu baju smpai je r, huhuhu...

lumut, nape ade adegan nanges2 ni, cam sedih je, adegan comolot xder ke, baru happy sket...hahaha...


lumut, balik auckland, take care n safe journey ya...

Fara said...

Waaa~
Jeles tgk gambr2 ni!!!!
Laenkali aku nak join jugak lah.

speedrider said...

kenapa gaya tulisan LUMUT sekarang, bukan seperti LUMUT yang aku kenal dulu?

Mr.Chenta said...

wah
tak sangka kita kacak =D

rda said...

Sumpah aku jeles tahap gaban. Benci kau orang!!!! Haha

Fhad said...

aku jeles jugak walaupun gambar aku ade kat atas tu.. tapi skit sgt.. hahahhaa.. Lumut thanks join gath aku.. lagi 2 tahun ko blk aku wat gath lagi.. tapi maybe gath tuk aku kawen ke? hahahaha

Fhad said...

aku jeles jugak walaupun gambar aku ade kat atas tu.. tapi skit sgt.. hahahhaa.. Lumut thanks join gath aku.. lagi 2 tahun ko blk aku wat gath lagi.. tapi maybe gath tuk aku kawen ke? hahahaha

hBz said...

sory bebe. aku takpakai jam. aku xde barang berharga. semuanya telah di nodai. lumut. aku tak habis lg kenal sama kamoo..jgn lari lg, ok!

org lidi tanya, aku yg mana. haiss..nak cakap ape ea? seram aku nak memperkenalkan diri kepadanya..

abe long said...

aH...korang memang...saja membuat kan aku lagi berhati panasssss!!!!!!!!

maiyah said...

wah.. gamat tu, rasa sronok tgk ramai blogger

ezzati said...

meriahnyeee..wit wit..siap ada banner..;)

siv said...

last pic smart walopon sikit kabor!
jumpe lagi lumut.
thanx jugak!
;)

pakcik kordi said...

halamaks...best tau!rugi sape yg tk pegi..pakcik kordi pegi.....(sobbing)

Kapten said...

haha
ada pic bagus
blh simpan buat kenangan
lalala

wong ah ian said...

apsal sume enrty aku yg last komen?..untungla korg x keje..cis!!trimass sebab join..kalau buat lg nnt aku roger ko..ko jauh ke dekat ke lantakla haha..

fhad : semalam gua lepak ngn lumut..lu jgn jeles, ptg kang wa citer detail kat lu haha..

mamai said...

kalau pakcik kata pakcik tak cemburu memang pakcik tipu

sufi said...

oh,mmg the best!
rindu sama kamu sume,
mut,
ko buat aku sebak
mlm 2..
serius xkn lupe memories kat sne..
budak2 mmg gempak habis..
miss u..
kau comey luar dlm taw..
n teror men daun terup,ecey2..

shakinah said...

aku tak sempat nak main kad trick jodoh tu weii..

hahaa.
btw, aku blum sempat curik gmbr. jangan delete naa.
:)
sayang kau. sumpah.

et said...

jeles again! huhu..

jen - jen punye cite said...

bile lagi??

bile lagi??

bile lagi??

bilakah ianya akan berulang lagi?

.rafiq. said...

ah malas nk komen. jeles gile.

fitriah said...

wah meriahnye.

Fhad said...

ian lu mmg VAVI datink ngn lumut x ajak wa semalam.. lu mmg biawak sanggup tipu wa.. lu kate nak dtg jumpe wa kat putra.. tapi lu ke kg bharu.. lu kate lu penat.. lu mmg celaka... hahahaha... lumut shayang.. ko tetap dihati aku.. aku skit x jeles ngn ko datink ngn ian semalam.. janji dalam bus aku puas!! hahaha.. ian lu jgn nak gatai2 cite kat wa japg.. mau wa sepak telo lu laju2...

ain said...

ujan tak kat sane?hmm jels!ken aku tunang~haish.tak pat g

CIK IZ said...

gumbiranya kalian..

cik iz tumpang gumbira lerr walaupun dlm hati agak tertekan x dpt join..! hihihi..

kpd lumut, sila buat lagi next year.. :p

Azuan said...

aku kenal ko ngan ah fatt je kot hoho

sharamli said...

0ranglidi pakai kasut baru ke ap?

piNky LuCiA said...

oh.. aku sangat-sangat-sangat JELES ok.. huwaaaaaaaaaaaa... =p

syaf said...

salam wahai cik lumut..best gler kowang pegi...dah ler tingalkan aku sowang2 time tuh...huhuh
ko kenai aku tak?? aku budak kecik yg duk pakai baju kemeje pendek itew...yg berambot botak & duduk menunggu korang blah ke genting....rudi x dapat ikut...kalu aku x de hal time tuh aku dah ikut dah wey,,,,x pew r tengok r t de rezeki..pepehal aku pollow blog ko start from 2day....AKulah uncle syaf

avid gunner said...

dammit...dah la banyak makwe datang...

Mohd Hazri said...

aku pun nak menyibuk jugak komen kat sini. boleh ke? keke. take care n safe journey to auckland

Aku Beskot™ said...

sape yg pegi sape yg x pegi??..

hans said...

best giler korang

Razman said...

haishh..rugi aku tak g..

Mr.Chenta said...

lumut

gambar kamoo menjerit ketakutan naik solero kat blog kita
wakakaka =D

aloy_paradoks said...

wah gempak la korang pegi genting..

akUniA said...

jgn sedih lg k...
rmi bsme kmu..
ambk nfas bru mulai sekrg...
AKU tao ko blh..:)

shazruls said...

games polar bear mmg bes giler wpun pada asalnya aku rasa cm poyo(sebelum setat) ja games ni n sori larr wat hang nangis mlm tur time bg ucapan(ehh aku kah??!!)

intanurulfateha said...

.envy sbb x dpt join! T____T

Khairi said...

best gile korang!

kalu aku tau aku join. dem.

caluk@cencaluk said...

letih malam tadi tunggu blog kau, berukband aku pancit download gambar2 korang

Nurul Harun said...

tak dpt join jugak. jeles**

maira said...

lumut jeritan kau mmg superbb la..

aku xkan lupe kt kapal tu..hehe

lumut said...

AFIQAH,
sgt seronok..best wehhh..=)

ENYHEARTSDIAMOND,
ok.sumpah saye tau kamu jeles.hehe

AQILAH,
fhad ngan ah ian..mereka blogger gile.haha

YOBSUMO,
gmba tuh mmg utk dicuri pak..hehe..kamu pon best.sng dibawa berbicara.best sume!

JOE,
itu rahsia..aku rse ko tau sape.rmai org dah dedahkan identiti mereka.hee

CIKCUMEY,
sile upload syg!!haha

CHOKIO,
yup..mmg gempak...=)

BEAUTIFUL_ROSE,
terharu ko syg akt aku...tp kite xdpt jmpe pon kan..hmm..gath tuh sgt best..nape ko x pg..isk

SI KOSONG,
jgn mals ok!

NINI,
xpe nini..lain kali peluang kamu pule.saye plak xdpt pegi.adeh.

SEROJA,
yg paling indah...=)

lumut said...

AYIDEADWISH,
die saje buat2 cool..lalalala

BULANHIJAU,
serius best taw!hehe

ENULWANIE,
sile curik..sile2..

BONEKA,
ah fatt mmg kurus gile...kami mmg best!!=p

LAMPUNEON,
pesal lak kelaka?adeh

LIFESAVER,
gempak habis weh!

MIEZ HANEM,
sgt manis saat itu kan..kamu best jugakkkkkkkkkkkkkk......rindula

ALEEN,
sori kalau buat ko rse nak nanges gak.tp aku serius sebak weh.hmmmwill miss u too...best kenal ko.

FARAH,
sile jeles.eh jgn!hee

MIZZNISS,
adegan tuh aku yg timbulkan tnpa sengaja lah syg..aku xnak balik auckland la!!

MS.INDEPENDET,
sile lah join.tp aku xde msti xbest.haha prasan.aku jeles lah pasni aku xdpt join.demm

MR.CHENTA,
tahniah anda kacak
hee

lumut said...

SPEEDRIDER,
sile trgkan maksud anda.ape yg lain??

RDA HOT,
aku dah agak rmai benci kami nnt.kami pasrah.haha..rilek la syg.

FHAD,
ko kawen wajib jmput aku k...aku jeles nnt korg buat gath lagik.benci korg.

HBZ,
kite boleh kenal2 lg kan..thanks aja magic.ko best taw x.sporting.lepak.

ABE LONG,
sudah panas ker?kesian..haha

MAIYAH,
sgt seronok sis..=)

EZZATI,
sgt meriah..banner sisponsor oleh salah seorg blogger..si kosong.

MISS SIV,
mmg smart.jmpe lg.benci ko rmpas cc dr aku.benci!

PAKCIK KORDI,
haha..pakcik pergi ye..=p

to FATT,
sile simpan..=p

lumut said...

MAMAI,
memang pakcik tipu kalau kate x jeles.hee

SUFI,
jgnla sedih .sori aku x sngaje nak tacing2 malam tuh.,aku comel?ko bute neh.hahahahah

SHAKINAH,
kad trik jodoh ko panggil.aku pon syg kau....promise!

ET,
erk..sori again.hehe

to JEN,
nnt...nnt..nnt...ntah bile.tp aku pasti tiada.siot.

RAFIQ,
jgn komen nnt jeles.hee

FITRIAH,
sgt meriah.=)

FHAD,
sabar syg sabar..hahaa...ian mmg weh saje nak tebus dendam atas bas..=p

RAUAIN.
ujan..tp best nak mati.sile jeles.,

CIK IZ,
bkn saye yg organize.tp ah ian ngan fhad le..hee..best taw.

AZUAN,
ko kenal aku?malu nyeeee...=p

SHARAMLI,
mane aku tau la syg.

PINKY,
jgn nanges..jeles tuh aku dah pasti sume org rase.hahahahahah

SYAF,
mmg best..nape kamu x join..isk..best gile taw.hee

AVID,
makwe ngan pakwe balance.

HAZRI,
sile sebok.anda dialu2kan.hee.tahnks beb.

BESKOT,
saye x pegi.

HANS,
kitorg mmg sgt best.hee

lumut said...

RAZMAN,
rugi gak aku x g.haha

MR.CHENTA,
best gile sume gamba kamu.dah amik!

ALOY,
sgt gempak..=)

AKUNIA,
ko tao aku boleh..aku sdg cube lg...kite kene kuat nia..

SHAZRUL,
best kan..ptotnye paling kurg main 3 round.isk..

INTANURULFATEHA,
ala..jgn la cmtuh..nest time k!

KHAIRI.
la..laen kali join je.tao ke x.join je

CALUK,
adeh.sori gamba byk.hee

NURUL HARUN,
sile jeles..erk

MAIRA,
hahaha..kuat ke aku jerit..sume org terdiam..hahahaha

oranglidi said...

70st!

oranglidi said...

wa ingat lu.

Dak Wan® said...

Tahniah kerana berjaya anjurkan gath ni! Best ni dapat kumpul dan kenal ramai-ramai...

lumut said...

ORANGLIDI,
lu igt wa boleh lupe lu?

DAKWAN,
gath ni memang kenangan terindah...best sgt..

piNky LuCiA said...

hahahaha.. uwek.. menci3.. lalalala.. tak pe3.. akan ku balas dendam pada semua yang membuat aku jeles.. hahahaha

CinTa Lea IxoRa said...

jelesnyerrr......

NICK IRFAN said...

kenapa sy xde? oh! lupa x di jemput... ha! bila nk buat lagi gathering blogger ni? klu sy ni ikut jgk bleh? best la tgk2 gmbr2 dlm ni terasa mcm nk pegi jgk la... ni smua blogger ker??? eh! sape penganjur gathering kat genting ni? awk ke LUMUT? wah!!! best giler la..... lain kali klu nk buat lagi inform kat sy.... best giler la!!! teringin nk ikut jgk.....

ninim said...

wah bestnya..tunggu saya cukup umur dulu baru leh join

♥ suterakasih ♥ said...

fulamakkkk syoknyer !!!!!!!!
uwaaaaaaaa rugi xdpt join korg..huhu
dlm ni aku knl fhad jerkk..
hope 1 day korg bt lg ekkk..
nk join gakkkkk huhu