Monday, December 7, 2009

lepas ni try jadi "gedik" pulak?

aku nak bagi tau ni...lupa nak tambah contoh "poyo" dalam diri kat entry lepas...so nak bagitau...

abah aku hulur handphone sony ericsson tadi...
sejak bile abah aku jadik degil aku pon tak tau...

kan dah cakap tak payah belikan phone baru..
tak penting pon la abah....

abah kate amik la..murah je abah beli.
bukan model terbaru pon...

terima kasih abah.

aku rase poyo nak mati bagitau aku dapat phone dekat sini.
damn.

lepas ni nak try entry "gedik" macam haram pulak.

p/s:pegilah bace entry lepas.penat aku jadik poyo.

32 comments:

PurPlez said...

mut, turun penang gtw.
hehe

13247 said...

rasa nak terajang..haha

♥chentatiku♥ said...

gedikcomel

Wanie-san said...

hahaha..la..xde poyo pun..cume gediks jew...hihi=]

oranglidi said...

hahahaha!! memang degil abah lu.

henset wa sony jugak.

anonymous said...

tumuk muka lapanbelas kali baru taw...huh~siotnyaaa

seroja jingga said...

meh akak ajar jadi gedik.mau kah?

.rafiq. said...

tak gedik lah. manje2 gitu.hahaha

[z@ck] said...

ahahaha..
reti ke ko nk tunjuk gedik tu..
hihihi..

hisham said...

Gediqs2 pn dpt hp...sony ericson jenis ape ek??..

i'msosupernotcool said...

ni poyo lagik..
aku tggu gedik nye entry baru komen..

maiyah said...

gedikzz kira oraitttt

siggplus said...

poyo!

Dak Wan® said...

Menghargai pemberian org tua(walaupun murah), tu bukan gedik laaa... Tu anak yg solehah. Bodo kalau org kata kamu gedik, lumut.

FeeQa said...

ok, mmg poyo
haha ;p

siv said...

mintakkan satu phone utk aku boleh?
;p


oit aku tak kompem maa.

beautiful_rose said...

poyo itu perlu kadang2 =p
haahahahah jom bukak club poyo2.

Anonymous said...

haha..memg ko poyo pon.mcm sape-sape je.nak g mane pon gtau.mcam org besar lak.aku suka baca entry kau sebelom2 ni.tapi kali ni sorilah.budget lak aku nampak kau kali ni.

-izzat-

Lifesaver said...

penat aku nak comment secara poyo berjemaah

'AQILAH said...

hahahha...dalam hati ohh bersyukur, abah beli kan hp..:)ngee

notso_violet : seindah bunga seri pagi said...

perempuan poyo + perempuan gedik = perempuan hot hot.

lumut ko hot!hahah tah pape jer formula math nih.

LORD ZARA 札拉 said...

hehehe~

takpe~

hadiah dari abah kan?

err..abah, bila nak bagi along hadiah?

errr~

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

suh la abah ko belikan hanpone baru tuk aku gak
dah nazak sgt hanpone aku tu
wakakakakakaaaa

mamai said...

lumut kat sogo tu dalam kol berapa jumpa kamu di sana jgn poyo kat KL nanti kena jual hahahaha

chotz said...

oh...esok kau jupe kak jingga ye? aku join!!!! kat sogo kan?!

aKuLaLaLa~~ said...

haha..xpe laa..poyo itu indah..huh?btl ke?hikhik...

Koyuki said...

agak2 abah bleh consider beli kapal terbang tak??
lagi senang
hehe

Lelaki Ini said...

hahahaha....

besh lew ayah bg hndset!

nak jgk!!!

told la hejauw said...

ko xmo nset tu jom tukar..nset ak rosak dowh..hahah

ber_u_wang said...

dah ade phone bole call pak cik erk

hisham said...

I selitkan citer komen mengomen kt dlm en3 i ni bkn sbb psl u ckp yg u dh bace kt blog joe,tapi pas i terbace komen2 org kt blog siTedi n kalo x silap kt blog mie@merr dan lagi blog cik Epal,.ade org tegur ckp en3 tu die dh tau dan bace...disebabkan tulah i wat en3 yg ade berkaitan psl komen2 ni,dan bkn disbbkan u. I x kisahlah kalo u komen ".pernah da bace crite neh dekat blog joe..hee.tp mmg suke crite neh,".care u komen pn x skt ati..ni i copy komen u tu, lg skali i nk bgtau u ,i wat en3 ni bkn psl komen u tu x terniat langsung,wallahi,wabillahi,wataalahi...ape2pn ampun n maaf dri i yg daif ni..tk cre

h.a.n said...

i pn dpt phone dr my abah ;)
tak pernah beli sendiri..
tapi kena merengek la baru dapat ;)