Tuesday, December 15, 2009

cik buah kurma,..lumut mohon maaf.


cik cumey dan nursarah 87 dah jelaskan apa yang perlu kita ambil dan fikirkan.


aku tak nak cakap pape.
sebab aku budak hingusan.


ape pon.
maaf.


aku suruh korang baca entry tuh bukan sebab nak kate aku sokong diorang or pape je..tapi ape yang mereka tulis itu boleh diterima otak.bukan ikut emosi.


jangan sampai aku lempang sekor-sekor.


nak maki aku makilah.
tapi janganlah nak kutuk BLOGGER GATHERING arituh!!!!!!!!!
tak pasal-pasal pakcik mamai,pakcik ber_uwang,ah fatt dan sis seroja kene tempias.
sebab diorang tak de masalah nak cerita pasal cik buah kurma lah.
hormat lah sikit.
dah lah.."berita" yang aku terima arituh pon belum selesai dan masih bermain diruang fikiran.sabtu ni turun genting..kami turun genting bukan untuk mengutuk.jangan nak perasan tak sudah-sudah,


matang sikit boleh.


haram jadah betul.

51 comments:

milimilo said...

aku first..
fatul mesti bengang kalo tengok ni nanti..haha..
slmt mnghadapi saat2 genting di genting..kem slm syg kat ah fatt.. =)

Cik Cookie said...

CC plak naik cuak nak komen mana2 blog.takut kn gak.
rilex jelaa.








---->tiba rajin plak singgah.hohohohoho...

abe long said...

This post has been removed by the author
hehehe

chokio_nia said...

eh..ade org tuduh gathering tu port nak ngutok ke??tak matang btol

hisham said...

wei..buah kurma dipadg pasir..ape tu ..yusof taiyubb...hehe..jom kwn2 kite berkawan ..i blnje u all buah kurma yusof taiyub..

notso_violet : seindah bunga seri pagi said...

haha kite pon terase gak sbb join gathering tuh. tp xde plak dgr pasal kutuk2 blogger mane2 ke.

sonok nyer ko g genting huhuh. kan best klu rumah kte kat genting.

enuLwanie said...

xde ms nak ngutuk2 org kt genting nnt.
nnt ai termuntah! uwek uwekssss!!!
ai nk gi enjoy dgn cc, jen and lumut and sumenya yg gi sane.

Kapten said...

sapa mengutuk aku kat genting awas!
aku ada mata2

kan cik cumey :P

abe long said...

ngn i?

Boneka tak sakit said...

syial aku suka tol gaduh! baru aku perasan dgn bergaduh dan letak! komen2 panas meyerbabb kan trafic aku tinggi!!!

ada tak sapa2 nak gaduh dgn aku!!! SERIUS!! beb!!

aku tak ingin lah ko join lumut muka dah lah mcm adik aku! takde nafsu aku!

intanurulfateha said...

.kecik ati x ajak g blogger gathering
.tau lah i x faymess
.waaaaaaa T_____T

Razman said...

aku tak suka kutuk orang..aku nak kutuk ah fatt je..spe nk join kutuk ah fatt kat genting?

ezzati said...

xde belah mn2..
tp bgsla kalo sme dah baik2 je.. :)

mier@merr said...

This post has been removed by the author.

LORD ZARA 札拉 said...

ku dah le sedih tak dapat gathering~

lumut~

sampaikan salam aku kat ah fatt, cakap aku nak no tepon dia~

ngee~

{sengaja abaikan hal entri ni~ lalala}

jen - jen punye cite said...

pukimak anjing betol buah betik tu!

die sedang bace kah?

bace lah komen ku ini.=)

Kapten said...

oi razman! jangan kutuk lelaki berusia mcm aku. tak baekkkkkk

oi boneka. ko memang hampagas. aku dah agak dah. tergelak aku first sekali terbaca komen ko ler

sharamli said...

mcm2 hal...

h0pe semuanya baik blik

sharamli said...

mcm2 hal...

h0pe semuanya baik blik

ween said...

herm.

Sharif John said...

Apa yg telah berlaku?

cik CumeY said...

er.... aku tanak komen..sbb aku dah tulis entry :)

lumut..ko berhak cakap...

sebab ko ade hak.. :)

takpe lah mut..kita pon ade salah kan?hehe

Lelaki Ini said...

Chaiyok2 sume!!!!

Aku Beskot™ said...

MALAYSIA msk final bola sepak ntok sukan SEA..
smlm blasah Laos 3-1..

maiyah said...

tak dapek nak nolong.. nengok je lah :D

Razman said...

kalu yang kena tiang tu masok, 4 dah malaysia...jom ramai2 borak dengan beskot...

mamai said...

lumut pakcik harap semuanya dah berakhir,

pakcik lebih suka kalau kita smua tak terikut dengan emosi

lumut dah banyak tekanan jgn tambah lagi dengan masalah yang remeh macam nie

pakcik cuma nak kamu semua happy dan berjaya

ween said...

lumut. frankly speaking, aku kecewa dgn kau. lumut yg aku kenal dulu, lain. aku jumpa blog kau through blog dia. drpd comment yg kau tinggal kan di blog dia satu masa dulu. seriously aku kagum dgn teguran yg kau beri. tajam tp berhemah. n kalau dia baca dr sudut positive, pasti dia dah lama berubah. tp dia masih sama.

n kau, sbg saudara se Islam. kau dah lepaskan tanggungjawab kau utk menegur apa yg kau rasa x betul d mata kau. kau xboleh paksa dia utk jd spt apa yg kau mahu, sbb dia adalah dia. n sbb kau bkn ibu dia. tanggunggjawab kau dah lepas once kau dah beri teguran.

n pd aku. bila xsuka, xperlu pergi dan baca. mudah. dgn cara tu, xakan ada rasa annoying yg akan timbul. biar dia luahkan apa yg dia rasa seorg diri. n kita, dgn cara kita masing2.

aku menulis bkn krn aku berpihak pd dia. jauh sama sekali. tp sbb aku anggap kau sbg sahabat. n sbb tu, aku xsuka melihat semua ni berlaku. aku suka lumut yg focus nya adalah utk berukhuwah.

take care lumut. don't let ur emotion control ur mind. hope everything will be settled soon.

aku sayang kau sbg seorg sahabat.

NuR said...

lumut lalink

things come n go..
take the bright side
this is an experience
for u and for us

gathering tu suci
jgn dicemari..

Kapten said...

"n pd aku. bila xsuka, xperlu pergi dan baca. mudah. dgn cara tu, xakan ada rasa annoying yg akan timbul. biar dia luahkan apa yg dia rasa seorg diri. n kita, dgn cara kita masing2"

ini aku setuju dengan ko ween
tp kita harus sama2 buat mcm tu
di alam nyata pun kena buat
jangan stalk orang di alam maya dan alam nyata dan buat entri menghentam tanpa dia sedari

entri berbentuk general mungkin diterima sebab mungkin itu nasihat sama2 nak dikongsi

tp kalau entri general yg terselindung untuk seseorang kan lain jadinya

aku pun nak mintak maaf kalau ada entri aku buat orang terasa... MAAF

kita sama2 belajar ya. :)

aku budak baik said...

tutup kes please~

cik CumeY said...

ah fatt..nanti saper kutuk kau aku bgtau tau!


muahahahhaha

piNky LuCiA said...

aku dah pening ni.. kenapa semua org tahu ni.. aku je yg ketinggalan.. huhu

J.M.R said...

aiyoo..blm pape dh kutuk2 mgnutuk sesama blogger ni..apa cher nih?..huhuh..buat cik lumut..pedulikan org nk ckp per..be urself:-)

k.A said...

next gathering aku nak join gak kalau boleh.hehe

Koyuki said...

nampaknya yuki jer la yang terkambus bawah tempurung tatau apa2
hehe
apa2 pon,semua sejuk!

Koyuki said...

nampaknya yuki jer la yang terkambus bawah tempurung tatau apa2
hehe
apa2 pon,semua sejuk!

::[si putihpurple]:: said...

go go power rangerssss!!!!

aku sokong ko la pacik afatt!!
pehal byk giler komen ko afatt??
mcm blog ni kepunyaan ko plak ye..
agagagaga...

dah2..

mase da tamat!! tetttt~!!!!

sila beredar skrg!!

kalo tak, aku spray serbuk lada hitam cicah belacan kt muka korg sume!!

sila jgn degil ye!!

pin pon pin ponnn!!!!







ekekeke ^____~

Kapten said...

aku suka stalk blog si puteh ni
dia kecik2
tak boleh nak lawan2 aku neh
kakaka

maaf bf si puteh
dia ni bukan taste aku

wakakakaka

beautiful_rose said...

ermm mende nieh x setel lg ker???
aku dah bce sume entry2 pasl nieh...aku x nak sokong sape2 x nak salakan sape2 dan x nak hentam sape2.senang cite aku x nak komen pape...

sbb mende nieh bg aku remeh jerk x de pe y perlu di gempar gempurkan.gado sane gado sini maki sane maki sini aku rse bkn cre terbaik tok setel masalh...lg2 mende remeh mcm nieh x perlu nak ambik berat sgt...sbb bg ak gado pasl mende2 remeh mcm nieh just buang mse jerk.

senang cite,gado mende remeh nie adelah kelakuan seperti kebudak budakan.kite sume semakin dewase right,so berfikiran matang.jgn nnt sampi de pembace2 y di luar sana merasekan kite x ubah seperti kanak2 hingusan.

lg pulak gado sesame kaum dn agame.huii malu ohh kaum2 len dok tgk nnt.so,kte sme2 pk lah mne y terbaik...masing2 de pendapt sendiri kn,so pk lah bek2 =)

huhuuh korang2 jgn mara aku lak letak komen byk2 mcm nieh..aku just bg pendapt jerk lah...hikhikhik okay sume sile rse gembire yerk x mo gado2 x mo sedey2nnt cepat tue muke kedut x lawa lah...... =p

HEMY said...

ni apa masalah ni??korang ni kalau aku takde mesti tak keruan.lain kali ajak aku utk stabilkan segala emosi yeee

FarhanaDr said...

Yep yep.. Ku yg mlihat, di sana juge di sini hope everything akan jadi baek juge for u guys. ;)

seroja jingga said...

razman
aku nak join ko kutuk ahfatt!

weh ape ni..la..nak gegaduh!
envy lah pulak..kita ni kan kawan2..matang lah weh..
heran tul akak..kicik punye hal pon dorang nak kasi besar..

adess/...

anaklaut said...

hanya membaca,
tak berani nak komen apa..

:: hayati :: said...

hanya membace gak
xtau ape citer...
tp,

jgn gaduh2 yer...

maafkn kesalahan insan,
begitu ajaran tuhan...(lirik lagu)

sekian...

Lifesaver said...

aku tidak paham...aku memerhati dari jauh...yg buruk kita jauhkan..yg baik..kita eratkan

misz_nierah said...

haih,gi sane gado, gi sini pon gado gak. dah2 laa... nape perlu gado2? jgn terlalu ikot emosi. x best la gado2 ni. lately, sume blogger gado sesame sendirik. ni pon tande nk kiamat gak ke? haih...

Nurul Harun said...

lumut..
nnt g genting naik bus ke transport sendiri?
ahhh!! saya nak pergi gak lumut..nak pergi gakkkkkkk!!!

nadirah_nor said...

sabar ekh..

YobSumo said...

aku suka komen Ween.

sungguh Lumut.

siv said...

aku mcm lambat je..
ape sume neh?
takpe!
aku siasat sendiri!
;p