Friday, December 11, 2009

mata aku terkena kulit durian?haha.

rujukan dari entry lepas,alhamdulillah aku telah berjumpa dengan 15 blogger yang sudi bertemu dan perjalanan masih diteruskan sambil menikmati cuti-cuti malaysia..mengisi ruang-ruang cuti sebelum berangkat pulang ke auckland.

sedeh??...ape jadah nak sedih..
bukan boleh dapat cuti lebih dan merubah segalanya..
ini hidup la..realiti!!!bukan mimpi macam kau main kawin-kawin.

sudah jadik meluat ke dengan aku?

bagus.

pasti lepas sini sana banyak entry naik name aku..siap gambar yang ditangkap oleh para blogger yang hadir secara curi-curi disebarkan...aku yakin sudah timbul manusia dan hati yang menyampah kat aku.haha..bagus-bagus..aku tak kesah semua tuh.tak kan kau nak hidup dengan orang suke kau???kau budget kau cun la?muke kau macam artis?macam tuh?padahal jerawat bersepah..hingus meleleh..ek eleh..bile orang tegur,kau nak hipokrit..tergedik...pleasela.meluat gile aku dengan diri aku sendiri...

terasa tak?

dan di entry ini adalah entry paling poyo tahap muntah darah yang pernah aku baca sepanjang minggu neh..haha.

kejap lagi akan gerak ke kuala lumpur untuk hadirkan diri dipasar seni...dalam jam 430pm ade la aku disana bersama kekasih gelap aku cik cumey.minah ni gile weh.baik elakkan diri korang dari jumpe die.bia aku je jumpe die...hahaha..

siapa yang jumpe aku hari ni..suara aku dah macam bapok...sakit tekak...huhu...tapi yakinlah yang aku seorang gadis..dan bukan gay boy seperti yang diceritakan oleh chotz...hampeh mamat ni..nasib baik kau bayar pizza..tak jadik aku nak sumpah kau.hehe..

dahlah...take care,

29 comments:

Aku Beskot™ said...

yg laen x bgn tdo lg ke??

Aku Beskot™ said...

nice gle..
mau wt onar disini!!
agagaga..

Aku Beskot™ said...

wa 1st??

Aku Beskot™ said...

lor..
x normal upenye..
malas da la nk komen..
kekekeh..

mata sape yg kne kulit durian??
mnjd persoalan disitu..

Kapten said...

erk... aku teringin nak jumpa cik cumey plak

Lumut.. nanti ko sila ke tepi yer. biar aku ayat cik cumey secara power!

sayu=pilu said...

hehehhehe tajuk n3 tak kena ngan isipadu n3 hehehehe

apa2 pun aku ingin ketemu ngan kamu lumut..heheheheh tapi lum kesampaian di situ....huhuhuhuh

tc syg

░♥si lampu neon♥░ said...

arini sape lagi dtg, nak jumpe korang semua ;) peace peace. tapi takleh lelama ;(

Faarihin said...

salam lumut..

pergh.. best aje bila aku baca crita2 hang ni.. andailah aku dapat terbang ke sana.. leh aku jumpe ko.. tapi siyes.. aku nak kiwi aje.. hahahaa.. =P

selamat bergembira la ko kat sana yer..(^__^)

weh.. bile last date ko kat mesia ni?

Kapten said...

betul kata sayupilu tu wei
tak lawa ler ko cam ni
cik cumey ok tak? dia x ada problem kan? haha

cik CumeY said...

kenaper aku bukan first ari nie?


cesss..oklah nak berenang dalam mangkuk jamban jap!

cik CumeY said...

hahahha...

tak kan kau nak hidup dengan orang suke kau???kau budget kau cun la?muke kau macam artis?macam tuh?padahal jerawat bersepah..hingus meleleh..ek eleh..bile orang tegur,kau nak hipokrit..tergedik...pleasela.meluat gile aku dengan diri aku sendiri...


hahaha...aku tak terase ayat nie wei...n aku rase ayat nie pon bukan untuk ko...


bley sayer sebut siapa dia?muahahahahahaha


ah fatt :: aku okay lah..aper plak tak okay...jangan ngorat aku..biar kan aku berkasih sayang ngan lumut plak..hahaha


lumut..muah!

mamai said...

jumpa kamu petang ini

Kapten said...

ala cik cumey
apa hebat sangat lumut tu
dia bukan boleh bagi ko beranak
aku boleh

marilah kita kembangkan zuriat En Cumey dan Cik Cumey... :)

mamai said...

jumpa kamu petang ini

cik CumeY said...

ah fatt :: tuh CC risau tuh...hahaha..tiap2 tahun beranak kang..hahaha

[z@ck] said...

ahaha..
da macam artis da ko ni..
org curi2 amik gmbr bagai..
tp ak still x dpt tgok muka ko scara terang2..
sbb gmbr yg dorg amik blur..ke dorg blurkan..

hehehehe..

Nurul Harun said...

ala..rasa mcm nak join je.. :(

cik CumeY said...

nurul :: jom lah join...lepak2 jom!

♠♥♠ayudeadwish♠♥♠ said...

ces~
sikit pon tak ajak aku time tu
ni rasa nak geget kak sedroja n razman je ni
uwaaa~~~~`

nursarah said...

nampaknya esok nantikan saja entry sajak marathon plak..haha

ber_u_wang said...

jeles ni tak dapat joint... .

.rafiq. said...

lumut. jangan pernah selingkuh.haha

misz benida said...

lumut,aku wak gthering kt umh aku..
meh cepattt..hehe

Nurul Harun said...

nak join jugaaaaaaaaa

NuR said...

huhu..
jeles..
tak leh pegi..

huh.
nak main jauh2..

isk..isk..
sob..sob..

piNky LuCiA said...

waa.. makin lama makin rapat ni.. jeles aku.. hahaha

beautiful_rose said...

wahhhhhh aku jeles x dpt join!
holiday aku semlm adalah 1 percutian y membuatkan aku rase nak terjun dr cable car!

Lifesaver said...

ko famous sgt..hehehe

Razman said...

haha..aku bru bce yg ni...isu hipo di merata rata..kopem terjun lombong "artis" tu..