Friday, December 11, 2009

seterusnya...dan yang ke 15 sudah.

semalam aku pergi jumpe chotz bersama cik cumey dekat pizza hut midvalley....chotz,seorang lelaki yang sempoi..sudi berkongsi cerita sehingga aku membuat reaksi yang diluar jangkaan beserta dialog "ye ke????gile ah...".chotz dipaksa belanaj kami pizza.erk.

terima kasih chotz sebab kau berkongsi cerita...gelak ketawa...dan kenanagan itu.aku doakan kau bahagia dan jangan berada dalam jalan yang bukan kau sendiri duga,kau kuat,kau punya "dia" untuk kau sayangi.thanks again untuk pertemuan semalam.

dan hari ini aku berjumpe "tokdon" juge...tokdon dan rakannya telah menjemput aku dan rakanku di UIA GOMBAk untuk ke cheras indah memandangkan rakan ku punya hal disana...pertemuan singkat itu diiisi dengan perbualan antara kami.thanks tokdon kerana belanja kami......dan hantar kami dengan selamat ke cheras....

dan tokdon adalah blogger yang ke15 aku jumpe...

dan kini aku berada di seremban...dan esok akan berangkat semula ke k.l untuk ke pasar seni men"join"kan diri tengok sajak marathon...ada blogger juge ingin turut serta memeriahkan.marilah...dan esok akan bermalam di kl dirumah cik cumey....erk...kami straight okey.

dan ahad aku akan terus berangkat ke muar mungkin........
bila nak balik kuala pilah??

nak balik auckland lagi 19 hari....gembira tak????

30 comments:

cik CumeY said...

hahaha...1st lagik...muahahha....

okai..nak g bace...hahahhaa

cik CumeY said...

aku?

cik CumeY said...

aku no 3 gak...errr...

aku dah bace...kita straight?


hahaha..kena tido staright ke aper??

aku kompius lah wei...straight tuh camner??


rambut kena iron ke nie??kasi straight???


arghhh...

lumut buat aku tensen..cilakak lumut!


okay lah..tata..kang jadik yang ke-4 lumut jeles plak kang

NuR said...

semoga bertemu lagi di lain masa lumut..
ok..pics sis dah upload dlm fb..
add sis and tgk ok..

seroja jingga said...

cumey!
tamak nampak! sume tmpat nak bolot!
dush! nah ambik

im happy that u are happy..kutiplah segala kenangan yang indah ini..bawak bersama ke auckland..

aku tahu,,kamu tidak mahu menhitung hari yang 19 itu..

seroja jingga said...

cumey!
tamak nampak! sume tmpat nak bolot!
dush! nah ambik

im happy that u are happy..kutiplah segala kenangan yang indah ini..bawak bersama ke auckland..

aku tahu,,kamu tidak mahu menhitung hari yang 19 itu..

AbcdeFtyyhahh; said...

salam syg,

jd ye balek awl?
erm xpe la, tc ye..

x gembira pon balek ke tmpt bljr..
duk misaaa lg besttt!!

miss u!

k.A said...

jgn countdown.nanti hati tak senang. baik jalani je hari2 yg ada.live life to the fullest orang kata.hehe bila masanya dah tiba.nah,aku rasa kau dah sedia masa tu.

FeeQa said...

jom blk ngn aku lah pilah

hisham said...

tup..tup..lagi 19 hari..masa jelez ngn u...tk cre

13247 said...

tak nak jumpe gua?

.rafiq. said...

lambatnya masa. bile nak kmp neh.hehe

maiyah said...

lorr.. muar plak, sapa yg brtuah tu

CinTa Lea IxoRa said...

eh.. asek cik cumey jer... ni yg jeles nih... haha

joegrimjow said...

xpon 1500

joegrimjow said...

ku mungkun jadi org ke 1200 kot jumpe ngn lumut

Kapten said...

uik
cepat masa berlalu kan
ambiklah peluang ni menikmati negara sendiri

hehe

anonymous said...

xpe joe..ko 1500 aku 1501...amacam???

anonymous said...

aduhai...hajat utk menyaksikan sajak maratthon trpksa dibatalkan...keadaan kshtn yg benar2 x mengizinkan aku...batuk ku suda mula betukar ke batuk darah...cessss...len kali guys....huhuhuhu

░♥si lampu neon♥░ said...

tak penat ke weh ;)

ween said...

enjoy urself mut, happy for u :)

ber_u_wang said...

setiap pertemuan itu akan menjadi kenagan terindah bila lumut berada di NZ nanti

i'msosupernotcool said...

tke cre..

sayu=pilu said...

hehehe
aku mugkin yg ke 100 ko jumpa kn syg hehehe

Jard The Great said...

hehehe.. sungguh2 jumpa blogger...

Daun Bidara said...

15 orang? rekod baru tu..

beautiful_rose said...

wahhhhhhhh best2 bile agaknye sku dpt jumpe ko ehh?? huhuh nmpknye x de rezeki la kot........

anonymous said...

jumpa aku je la rose...nak nak nak???

Lifesaver said...

cptnya balik..tak nak jumpa aku?

ahchOng's said...

saya pon mahu juga~!!
(iklan biol-aura)