Monday, October 26, 2009

blog diterjah hantu.layan..

ni lah gaya orang yang nak update blog tapi busy dan malas nak menaip.korang layan je gambar-gambar bawah ni.best wooooo....sape sakit jantung dan penakut yang teramat sangat.jangan scroll.segala kematian aku tak tanggung.


credit to :izyan izzaty
tempat kejadian:brisbane bukan auckland.

komen dari pemilik blog:smart,tapi tak payah kot nak buat kat malaysia.haha.jom layan gambar kat bawah.korang suke yang mana?pilih-pilih...big clap for them.gempak ah.

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

62 comments:

sayu=pilu said...

hehehehhe

buat onar sekejap eh lumut jgn marah yer

kuang kuang kuang

sayu=pilu said...

hahahhahahaha

ko lambat beskot weh

hahahahha

sayu=pilu said...

yea yea yea

aku 1st gi

seroja jingga said...

mcm best jek
cuba kay m'sia buat cam nih!
cnfirm akak masuk!
jadi sundal malam!
hahaahahah

sundal ke?

sayu=pilu said...

ala kakjingga dah potong line...
baru nak buat onar kat sini hehhe

lumut naper n3 ko agak menakut kan jer weh.. kecut perut aku doh...

k la aku nak gi tgk hantu jembalang ko bela nih...jgn lepas kat aku dah la weh...hehehe

jap gi aku komen len k

oranglidi said...

ada jugak wa marah kat sayu pilu ni. hahahah.. rilek2.. wa pun eksaited kalu dpt komen first kt blog2 trnama.


apahal mereka2 smua tu? cis.. kang betul2 kena baru tau.. haha.

speedrider said...

sempena halloween festival.

Ada buat tarian Thriller sekali tak?

sayu=pilu said...

hahah orglidi nasib mung la weh...hehehhe

hurm agak menakut kan lah jugak pic 7 n 8...

ko nak lepas kat aku sekor kalu ko bg yg pic 10 eh..aku nak yg tuh hencem giler siot...uwaaaa

Hayatito said...

mengapa sayu pilu asek 1st?
tahukah bahawa aku amat jeles!!
haha

Hayatito said...

gugur jantung tgk..
=p

Jard The Great said...

hepi haloween!!!

lumut said...

to JARD,
yeah jard..kamu nak pakai costume ape plak??try la..=p

lumut said...

to SAYU,
weh ko sehari bape kali usha blog aku weh?musykil lak aku..hahahaha...tahniah utk lu.ko nak yg ensem je kan..ceh.

to SEROJA,
hahaha...layan je la..malaysia kang mesti ade antu pocong..pontianak..nenek kebayan..haha...lain plak jenisnye..=p.

to ORANGLIDI,
sempena halloween tuh..lu x puas ati ngan sayu?aku rase sekali beratus kali die dtg page aku..haha..

to SPEEDRIDER,
em tuh aku x sure...kalau ade ag gempak.

to HAYATITO,
jantung je gugur?yg len ok ha..x gugur ha..=p...ko pon xpuas hati gak?abeslah ko sayu..

mier@merr said...

humangai,...gedebuk...gugur jangtung den....... klu mesia wat camtu... msti byk antu bungkus n langsuir jek...ihik

saya; AISA. said...

haha.
gila zombie.
pergh.
aku nak jadi tuju tuju!
*erk, boleh ke aku? HAHA >__<

sharamli said...

malam ni sah tid0 xlena

lumut said...

to MIER@MERR,
kau nak jadi antu bungkus ka?hehe...

to AISHAH,
tuju ke tujuh beb?adeh..kompius jup aku.

to SHARAMLI,
tidur bukak lampu.penakut gak ko ek.hehe

paraxixth said...

hantu tetek keluar xde ke?

mamai said...

hiss lagi-lagi si sayu pilu tu yang first..jeles nie

rasanya kalau wa kat malaysia cam nie adaorang nak datang ker

najwa hazirah halmi said...

uish lumut...
mmg gempak2 gmbar tuh..
tp wa xtakot sgt..
cumer raser nk keluar isi perot tgk darah...
kantoi suda takot drh..=p

emak said...

mcm2 ada..cun jgk jd hantu nih..

lumut said...

to PARAXIXTH,
haha..antu tetek ade..saje aku xnak letak sini.sbb aku tau ko mesti nak cari yg terkeluar2 kan?haha

to ENCIK AZIZAN,
hehe...klo cmtuh anta sorang kat kamu lah mlm ni.=p

to NAJWA,
gmba neh x tkot sgt..ok lg kot..
hehe..tkut drh ye kak..

to MAMAI,
kalau kat malaysia..perrgghh..macam2 antu dr nenek moyang kluar kang.isk.pakcik pon jeles ye.abes lah sayu.

Razman said...

kalau ko jd antu tu, mungkin lebih menakotkan..btol x lumut?

re:aku msih trtnye2 apa akn ko lakukan klu aku x ikot pe pesan ko..haha

ikanriang said...

ape ni!

tak dapat jd first pun =(

walopon aku da follow ='(

sayu=pilu said...

hahhahahhah suma marah aku ehh jeles nagan aku ehh...huhuhu majuk la weh aku nak bawa diri lah...lepas nih kalu ko suma tak nampk kelibata aku tu tanda nya aku merajuk panjg tau...

k la nak chiow lu lah...











heheheh gurau jer weh.... kalu ko nak tau aku dtg blog ko tiap2 hari 2jam sekali kdg2 jd silent reader jer kdg2 komen2 jer kdg2 tgk ko update apa...

aku suka baca komen2 suma orang tak kira blog ko ker blog org lain pun aku terjah..bes dpt reduce stress aku skit wehh
mgu dpn aku kembali...esok aku ada hal smpai ujg mggu.. dat y aku giler2 sikit..kehkehkeh..

k la dah panjg ulasan aku nih kang bertambah2 kejelesan suma silp2 blog aku di bom bom bom lak..

mohon ampun yer suma... :))

kaxx said...

gila respek dengan dia orang. kita punya filem pun tak real macam ini. haha

░♥si lampu neon♥░ said...

menggigil aku nak minum air mineral aku nih.. grrr grrr

lumut said...

to RAZMAN,
aku belai2 ko je..aku selimut kan ko..hampeh itu mau tnye lagi.lempang kang budak neh.

to IKANRIANG,
adeh..ko pon nak jadi 1st gak ke..aku x buat contest pape pon..apesal sume nak jd 1st neh.aiyak.syg..jgn sedeh ek..

to SAYU,
adeh..ko jgn majuk.lempang kang.ko nak g ne weh..huhu..rajin ko ek dtg2 lawat2..bagus2..awet mude tuh.erk.merepek cm cilake kang aku.baik aku stop.

to KAXX,
tu lah..ini x buat filem pon dah gempak.dlm filem lg la..diorg mmg all out ah.best2.

to SILAMPUNEON,
hahaah..menggigil ye kak..mnum air mineral siap..=p

ween said...

apsal hantu no 7 seksi sgt nampak lurah dendam? *damn kenapa aku perasan yg tu je* sah aku lesbian HAHAHA ;p

sayu=pilu said...

aku nak gi service neuron neutron otak aku yg tgh serabut nih weh..hehehhe

pasal gatherg tuh aku tak leh nk bt rr weh..
19-21 aku nk gi oversea.....




kat pangkor jea pun hehehhe
ada party sikit n majlis utk org yg da berumur mcm aku nih...huhuhuhu

kalu aku buat ko kena turun penang arh weh

Wanie-san said...

ske no 11 suke..rase nak gunting je mate 2..=]

faizal said...

agak2..kalo lempang yg no.12 tu...

jaoh mn mata dia boley pegi???





**besT gak kalo dpt pkai cam zombie ni..terase ensem 10x...haha

Aku Beskot™ said...

no 6 ru ngah kunyah ape eh??
cm best je tgk.aha..

stdy leklok..=)

Kapten said...

hantu apa keluar siang? hantu brisbane ler

siggplus said...

hot hot hantu ni..heh

btw gua tak marah lu pun..gua tak pun cakap lu..gua maksudkan orang lain..lu jgn terasaa..dan org yg gua maksudkan tu tak komen pn entri gua yang tu..heh

lu jgn risau..gua tak ada follower tegar pun yg akan attack lu..haha

gua respect lu, dengan cara penulisan lu..mmg buat gua terlopong!

Hajah Nafisah bt. Haji Md. Noor said...

takutnya kalau manusia bertukar menjadi hantu. kalau jalan sorang2, tgk kiri kanan penuh dgn hantu, kita pun blh bertukar jadi hantu jg.

beautiful_rose said...

uii....giler dasat ohh hantu2 tuh.
mmg dasar hantu betol =p
kat malaysia pon x kurang hebat gak hantu2 nye pon...
just x di war2 kan ke seluruh negare jerk...........silap2 lebey dasat kot...hikhikhik =p

Jalak lenteng said...

pergh kalu die datang ikut belakang umah aku mmg aku terus azan ler jawap nye..

Azuan said...

yg keluar bijik mata tue macam hantu betul je..huhu

Fadzli said...

waaaaaaa no 10 ngn 12 looks soooo real laaa.. aiyoo.. hehehe

.rafiq. said...

hantu yg sexi.hahaha

anaklaut said...

salam....cik lumut,

wah best nengok gambar2 tu..

jumpa malam2 kt tepi highway..tak cukup tanah nak lari ni..:))

chokio_nia said...

aku ske tgk gamba yg de baby tu..comei ah...

btw dorg tak rase tak lalu ke nak mkn pastu???aku yg tgk gamba pon mual da ne..

siv said...

weh!
da la aku tgk malam..
huu!
kejam ah lu..
wa tidor sorg tau malam nih..
=(

keSENGALan teserlah.. said...

hahaa..
ape function dorang wat cmnieh ek??
nk taw gakk..

told la hejauw said...

erk pic yg ke 6 tu leh wat ak ilg slera mkn ak selama sejam..ngehngehngeh..

Ismi F. Chya said...

ni bukan hantu, ni manusia berdarah. erkkkk. geli2.

Mrs Camillo said...

oke, aku dah takley tido malam tgk ni semua

farah said...

aku pilih no 5.
lelaki tu nampak hot je.

erk, apakah?

nsib baik kita tak sambut halloween.
kalo tidak aku nak gayakan diri aku bagaimana ye?

ekkekeke.

Syed Salleh said...

Giler ah gaye..
mcm zoombie costume party jewk :p

joegrimjow said...

haha
hallowen ke?

joegrimjow said...

haha
hallowen ke?

lumut said...

to WEEN,
ha x de kerje laen la tu kau ni..hahahaha...byk ko les.balak ko nk cmpak maner?

to SAYU,
pergh g pangkor..hampeh x ajak aku..xpe sayu xpe..hehe...have fun k.

to WANIE-SAN,
hahaha..nak gunting plak dah.geli kot.

to BESKOT,
ntah...kunyah isi perut kot..haha..ok2..tq.

to PEJA,
hahaha...nak lempang org konon die neh.pakai cmni lg ensem ker?kahkah

to FATT,
cehhh...teka teki x laku neh.

lumut said...

to SIGGPLUS,
hehe...wa cuak beb.lu dah ah femes.kang dtg zombi2 peliharaan lu attack wa..mati wa.=p.zombi2 lu mesti lg hot kan..kehkehkeh...

to HAJAH NAFISAH,
hehehe...hantu mcm2 jenis hantu.xsemstinye muke buruk tuh hantu.kadang yg cun2 hensem2 pon ade antu gak.erk.

to BEAUTIFUL_ROSE,
ko try ah wat kat mesia.haha..hantu mesia lg seram kot...=p

to MANUSIA,
a'ah yg tuh gempak.penat kot nak make up.

to JALAK,
hahahaha...tol gak tuh..tp aku takot azan kotuh tah kua ke x sbb kecut pny pasal.

lumut said...

to FADZLI,
hehe.nth bape jam la tuh diorg make up ek.

to RAFIQ,
ko yg sexi je ko suke kan.haha

to ANAKLAUT,
salam AL,kah2..bkn x cukup tanah je..kaki sume x cukup...jgn sebut anak laut..hehe

to CHOKIO,
hehe..ala..diorg neh mmg all out.kalau buat pape komitmen mmg gempak.ala..make up je tuh.gune cat.hehe..happy halloween beb!

to MISS SIV,
adeh..kan wa dah sound awal2..sory la beb..for fun je neh..=p.lu jgn ah majok ngan wa..hehe

to KESENGALAN,
oooo ni sempena happy halloween la syg.

lumut said...

to TOLD LA HEJAUW,
hahaha..stakat sejam..x seksa mane pon prot ko..hehe..

to FTYYHAHH,
haha...manusia berdarah sume org pompuan lah.berdarah tiap2 bulan.=p

to MRS CAMILLO,
adeh.aku x paksa tgk.aku dah sound awal2 kan..sory syg.aku tau ko tkot drh.hehe

to FARAH,
ah kau..yg hot yg ko suke kan..kahkahkah...ko gayakan antu pocong je...sng...bungkus je..haha

to SYED,
a'ah..ni sempena happy halloween.=)

to JOE,
yup...hehe..

Koyuki said...

hoho..

cool

yg no 7 tu..mcm bdk lelaki mkn burger 3 biji yg terlebih ketchup..haha

pompuan no 10~Menakutkan..

n a t h said...

pergh, mate tercabut. real ouh. huhu.

lumut said...

to KOYUKI,
lalu plak ko tgk ek..hehe

to NATH,
hehe..gempak tuh.

dude said...

vote for no. 11

pakcik kordi said...

woi!tkt ah pic ni!ni yg gegel nih!

Izyan Izzaty said...

hahahaha!!! baru perasan blogpost nih! tu pun sebab keluar my name. =) osem ah! thanks sebab credit.
;)