Wednesday, October 28, 2009

tak payah baca.dah cakap tak payah,tak payah lah!

sambil makan [jam 3 petang tadi waktu auckland.sekarang jam 8.30pm.] megi kari bertarikh luput 10/09/2009 otak berputar lalu mengeluarkan neuron-neuron agar segala gerak tubuh dapat mengaplikasikan sesuatu bagi mewujudkan anjakan paradigma.perggghhhh...kepala hotak aku.

"alang--kah bagus kalau rasa bersedia dan excited time main bola keranjang dapat diserap masuk ketika mengadap Dia"

"alang--kah bagus kalau kusyuk jumpa Dia dan study seperti kusyuk tengok orang main gitar"

"alang--kah bagus kalau hafal rumus macam hafal lagu"

"alang,angah,achik,along..."

merapu.

lagi nak exam,lagi galak aku update blog.suke hati lah.
ok study balik.baiklah..baiklah..baiklah..

38 comments:

Razman said...

tak baca..komen je..babi..1st sial..

acap said...

dah baca.
tak payah baca buku lumut.
hafal lagu.
lagi bes..
akakaka.

beetleLO ™ said...

haha..sama la..sok ada exam..tapi masih layan blog..

kaxx said...

oh. periksa. nasib kau ingatkan aku. haha

Jalak lenteng said...

study mut..study..jangan mengalah..oang di m'sia akan bg sokongan..aku juga

inDah iNdrIana said...

study wahai cik lumut oi...
jgn mls..
kalau ko mls..
aku pun mls..
same2 mls..
ape mau jadi??

keSENGALan teserlah.. said...

haha..
btol2..
hafal lagu cpt je..
ble hafal formula bagai..
perghh..bertahun..

Luna said...

Haha~
Sama cam aku. Tak terbuat lagi analysis sejak 4 jam yang lepas~

hahaha

Paan said...

Ter...baca.

itafukada said...

ngadap buku stress!
ngadap blog layaaannn..~
hahaha..layannn...~

told la hejauw said...

huh jgn stdy..jwb xam pki ilmu di dada sudey...
hahhaa...bhya2 :)

joegrimjow said...

study lUMUT oohhh!

ikanriang said...

ok, top 20 pon jadilah.

same macam razman, tak bace lagi pun.

tapi aku puas ati beskot kalah.

Beskot
Beskot
Beskot
Beskot
Beskot
Beskot
Beskot
Beskot
Beskot
Beskot
Beskot
Beskot
Beskot
Beskot
Beskot
Beskot
Beskot
Beskot

Kau kalah jugak!

caluk@cencaluk said...

kau jgn mc lak esok makan meggi expired he he

Ries Lee said...

alang2 dah online...
update blog ler...

ikanriang said...

jangan nakal2 cik lumut..

aim for cuti 3 bulan tu.. indah kan?

aku rase letak gamba aku kat depan kau pun dah cukup nak bg ko semangat.

wahahaha

beautiful_rose said...

huhuhuhu tekojot den bce tajuk die.hengat ade pe tadik =p

selamt berexam... =)

Aku Beskot™ said...

wa nk bace..
tp stelah diberi amaran keras oleh pengetua skola..
wa serender..
mau komen saje..

gagaga..awatnye ikanriang??
byk sgt taip name beskot tu..kekekeh

buku nota:
wa da tau waktu,so jg baek la ini blog..
5 bijik jam loceng wa da kunci.hoho..

Aku Beskot™ said...

ak pon dlm top 20 tau..
hikhik..

~ miErA ~ said...

HOI.. STUDY2...

chokio_nia said...

ahaha..release kot tulis merapu2 kat blog..dah2..g stadi..heh

seroja jingga said...

lumut
merapu itu perlu!
jum kita merapu!

Syed Salleh said...

ha3..
dri me final project ade, leh sempat on9 gi :p

oranglidi said...

woi! apahal makin ramai orang memilih untuk ranking komen berbanding komen??? hahaha.

wa xpe lah! cis.

alangkah indahnya alang-alang menyeluk perkasam..

13247 said...

alangkah bagusnya kalau aku dapat tampar kamu^^

avid gunner said...

la...duk nz makan megi...
gua ingat makan kerbau masak lomak macam maori...

rda said...

hah, nanti kan tanya macam mana nak tekan new post dalam exam kau. haha.

Sharif John said...

Salam... hehehe... kamu tga stress ni... kuar makan angin sis... erm... pasal trip tu... bulan 12 sy bnyk trip lain la sis... huhuhu... tp 28Nov tu ingat nk buat lg... ramai suruh repeat

Anonymous said...

megi expired leh bawak mati weh.haha

cahayachenta said...

apasal ko mkn megi tu.. sepatutnya ko buat sebagai tanda mengingati aku sebab tu sama dgn bday aku tu.. haha~~

ala lumut, takyah la bc buku.. berapa rmai sgt yg fail...kalo ko sorg je yg faik sah2 popular ko nnti... yg lulusnya rmai dh... so nnti ko tenggelam...

haha~~

**aku perli ni wehhh***

Bulan Di Langit Osaka Biru said...

hehehehehhehe...
g la study
tapi jgn lupa update blog

e. indah said...

alangkan mudah bila semuanya sempurna ....

eNaSaN said...

dik gud lucK rerajin study..hik3 rerajin baca buku...& rrerajin hapDet blog gak...lallalallaal

lumut said...

to RAZMAN,
haha.cam cilaka ko neh.nak amik babi ngan sial kau balik..

to FARIDLO,
haha..blog mmg addicted!!

to ACAP,
hahaha..kau nak mengapikan org bg la kan.

to JALAK,
thanx..kau lah pembakar smgt.bgus tol ko neh.leh jd guru besar.=p

to KAXX,
haha..buat2 lpe je kau tuh.

to KESENGALAN,
ha..lu tau xpe.

lumut said...

to INDAH,
oi study oi!!
jgn malas!

to LUNA,
ha..sape same ngan sape neh.haha..wat kje

to ITAFUKADA,
ngadap blog bleh ketagih beb.

to PAAN,
xde nye ter..byk la.haha

to TOLD,
haha..ilmu didada bahaya beb.lain kang jdnyer.

to JOE,
oiii..maseh joe jerit kat aku.

to IKANRIANG,
hahahahah....
aku gelak je. desperate tol.

lumut said...

to CALUK,
haha..prot aku dah immune

to RIES,
tau xpe.kahkah

to BEAUTIFUL_ROSE,
haha..tekejut ye kak..sbaa2.

to BESKOT,
hahaha...ikan riang biase ah tuh.xpuas ati ngan lu.lu tetap kalah kan.

to MIERA,
hooii..study oi!

to CHOKIO,
haha..tau xpe.tensen neh.

to SYED,
online mmg best woooo

lumut said...

to ORANGLIDI,
haha..kau lah neh bwak propaganda..

to IEZAT,
haha..aku terajang kau pula lepas tuh.alangkah indahnya.

to AVID,
haha..pale otak mung.

to RDA,
kau bg soklan bocor.haha

to ANONYMOUS,
haha..idop lg neh.

to CAHAYACHENTA,
ntah dah lapa..hehe...byk la ko nye teori x leh pakai.haha

to BULANITUAKU,
nak study le neh.update ikut mood

to E.INDAH,
bila sempurna mmg mudah.

to ENASAN,
hee..maseh sis doakan daku...update ikut mood.kehkehkeh.

pakcik kordi said...

study weh!!!hahahaha!!