Sunday, October 25, 2009

melucah.confirm naik.

ikut niat kau lah.apa tujuan,misi dan visi kau.ikutlah apa yang kepala hotak dan hati kau nak.tapi kata hati dengan kepala hotak jangan dilayan sangat.sebaliknya,ikutlah akal kau.itu yang sebaiknya.aku pon tak pasti.aku cakap je.sebab aku pon bukan baik.jahat nak mampos.

aku bukan nak jadi redmummy mahupun beautiful nara.berapa kali aku nak cakap.aku tulis untuk diri aku.untuk ajar diri aku.tak payah lah nak perli aku ke ape.aku tahu aku siapa.kan aku dah cakap..aku ni jahat orangnya.tulisan dan kata-kata aku dalam ni memang tak layak jadi bacaan untuk orang yang baik-baik macam kau.

so lepas ni terima lah aku ni jahat.perangai tak senonoh.senang cerita serba serbi aku teruk.tapi kalau kau nak kawan ngan aku..kau bimbing lah aku.bila aku nak berubah...janganlah kau perlekehkan aku.janganlah kau ludah aku berkali-kali..

dah lah.aku saje je nak update blog.sebab sekarang semua orang nak naikkan traffic blog.semua nak jadi macam redmummy dan beautiful nara kan?nak dapat income dari nuffnang dan sebagainya.semua seolah-olah berlumba-lumba.bagus-bagus.kalau nak tingkatkan earning nuffnang,sila lah usha siggplus punya rumah.ntah kenapa aku promote die kat sini aku pon tak tau.

lagi satu,
apa korang ingat dengan "melucah time blogging confirm traffic naik?"

memang tak faham betul,ramai orang suka baca blog lucah.
serious tak faham.gersang agaknya.

53 comments:

siggplus said...

ngahaha ni bukan promote..ni lu kondem blog waa..haha

ntah waa pun tak tau nape..tapi mmg org suka baca macam tu..bukan hardcore lucah..just softcore..heh

waa tulis bukan nak fame saangat pun..waa tulis sesuka hati mak bapak waa..janji puas hati kan..haha

sharamli said...

lucah itu best...
ha3...
xde la...

avid gunner said...

"memang tak faham betul,ramai orang suka baca blog lucah.
serious tak faham.gersang agaknya."

the same reason why people buy playboy mags. mmg gersang pun sebabnya...

oranglidi said...

aihh..

saya; AISA. said...

blog cerita pasal food food and food takde ke?

imHepPie said...

ades mungkin melucah dpt menenangkan jiwa2 mereka haha...

Melz said...

Hehe bagi aku..tuh skills memasing ;) Cara kita nak naikkan Traffic..Aku ada cara aku tersendiri dan aku hanya akan bagi 3 daripada 5 ajer tips..So bagi aku tak kesah bab lucah nak selitkan sebab tuh style memasing
dan

sebab

Tuan Guru juga berkata .. jika aku bagi kau kesemua untuk kau... maka kau akan mengkhianat aku...

Aku berBlog sepenuhnya untuk Diriku dan hanya Separuh untuk Korang ..Sekianz

NIK NORZIEHANA said...

haha..niknorz suka baca penulisan yang lawak & ade pengajaran..lucah sikit2 bole..yg penting lawak..cm blog siggplus.suka bc entri dia, sbb lawak..sama la paraxixth..

tp, lumut memang beshhhh..
rasa cam sejiwa jek..
hehe

ps: xperlu melucah untuk naikkan rating blog..

menulis bukan kerna nama..kn..kn..

jane said...

blog sape melucah tu lumut???

hahhahahhahha...leh aku tau...xoxoxo

Jalak lenteng said...

bg aku link blog lucah tuh..aku nak tonton sket..

ish2..biar lah mut..nafsu dioang..

yang penting kite jaga diri kite sudah..

ewah2..mcm aku tak join plak menda2 nih..hell la aku neh..

sori mut..aku rindu betol kat ngko ha..hahhaa

acap said...

btol.
ak sokong 200 peratus!

Koyuki said...

tatau nak ckp ape bab melucah dlm blog ni..

samada terlebih kreatif atau terlebih hormon..

kadang2 bleh gelak...kadang2 annoying macam tenuk..

mamai said...

entahlah pakcik tulis blog pasal pakcik suka...nakcari income dari sini tak terpikir lagi...

nak naikkan ratting pun pakcik tak terpikir lagi

Syed Salleh said...

Ha3..
dah tak leh nafi bro..
thats life.

Kapten said...

100% men pasti pernah cakap pasal lucah

100% men pasti pernah tgk video lucah

100% men pasti pernah baca cerita lucah

bezanya bila sampai satu tahap mereka dah bosan atau tetap ketagih dengan benda lucah.

**************

errrr... aku pernah singgah blog red mummy tp aku x berapa minat... GAYA MACAM DIVA punya styler

errrr... entah kenapa aku jarang follow blog yg traffic popular dengan banyak follower kecuali memang dah kenal

aku suka blogger biasa2 yang boleh buat kawan bukan blogger DIVA/ARTIS yang kita singgah tp MANA PERNAH DIA NAK LAYAN KITA... siapalah kita ni kan

Hayatito said...

bru2 ni dia melucah.
ak suka?
ha3..

OH sikeciq! said...

......

takut lorh bab ni mut


uhhhhh

arque said...

yeah!melucah kompen naik traffic!so yeah!.sape tak suka lucah?hahahaha. ;P
kiddin onli aaa~jgn sebab komen ni lu dtg sepak terajang gua kat rumah aaa~ ;P

mier@merr said...

haha...siggplus cuba memenuhi kehendak semasa.... :-p

Aku Beskot™ said...

erk.~
take care..

Razman said...

aku taw diri ko penuh kejahatan... (statement menaikkan kemarahan)

paraxixth said...

siggplus...lu perlukan pertolongan?

lizz said...

hahahaha!!! kalau buat blog lucah/ keyword lucah mmg akan naik traffic. itu betul tp kalau aku..takkan tergamak nak wat content lasal lucah2.

rasenyer perlu tahu jugak dari mane sumber kite nk dpt duit nuffnang tu kot. hehehe.

tak perlulah nk berlumbe2, aku pun even mmg trafik naik lately tp itu bukan dan2 dapat. its take time.kene ade usaha.

Fadzli said...

blog melucah... ohhh grosss~ hahaha.. best per lumut.. tp jgn la melampau.. kekeke.. jokin jer.. hehehe..

Ismi F. Chya said...

hoho. aku xsuke betul cmni. erm...


*rendu kamu :)

bibie_suke_sukun said...

benarlah...tp gua x suke bace lucah...tp gua lbh syok bace tazkirah...siyes..ade blog agame yg lu rase besh x?rekemen kat gua..

chokio_nia said...

huuu..ko tulis ntok ko kan ko ckp..tp aku rase termotivated tiap kali bace entri ko..sumpah woo..jadi truskan menulis ntok diri ko sniri okay..

Kojack de Alloohaa said...

heh..ak da lama tau hg tu jahat lumut oi..muahaha..ak lawak ja..

LUCAH..?? hehehehe(gelak jahat)

maiyah said...

masing2 ada hak, jadi kalo tak suka JGN BACA JE LAH :)

@tune® said...

ko rase orang yg pakai nuffnang ikhlas x?

speedrider said...

tengah set kamera di atas tripod. Baju dan seluar kat tepi dah.... tengah pegang gitar jer ni... camwhore....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
wow, traffic site aku mencanak2 naik!!!

+h.a.z.e.r.i.n+ said...

aku baik.





so, lucah2 ni..aku xnk komen.
hahah..
pecaya x?

farah said...

kalau aku melucah dalam blog matilah aku.

dahla abah aku bukak blog aku.

ahhahaha

joegrimjow said...

1st time luangkan masa baca komen lebih lama dari baca entry
kekeke


dlu melucah jugak
kisah pak blalang mmg bnyak melucah
tp ada org tego
pastu ubah
trus da jadi kurang org baca

xpe la
yg pntg bahagia

kimisai said...

kalau gua bace blog lu, tapi guatengah bogel,


lucah tak tu??/
hahahaha

ween said...

herm. rasanya dgn melucah mmg boleh increase traffic kut. serious. biasa la manusia2 ni, penyalahgunaan google. heh.

tp certain blogger melucah aku rasa macam lawak plak. depends on how they create the story la. xsemestinya bila melucah je, org yg baca akan jd gersang. HAHA

patungcendana said...

tajuk kau tu...double meaning sangat kan...hehe

Ries Lee said...

mmg x dpt dinafikan ramai org lebih suka bace blog yg ader kelucahan...
dats y blog yg ader kelucahan ni dpt trafik tggi...

even org yg x der niat nak bace blog tp ader niat nak cari 3gp lucah boleh terserempak dgn blog ni dan secxara tak langsung trafik blog tu naik...

pernah terfikir utk melucah kat blog utk naikkan trafik...
tapi itu bukan diri aku yang sebenar...
aku sendiri pun dalam realiti bukan lucah orgnyer...
maki hamun dan keluarkan kata2 kesat pun aku jarang...
jadi, aku tak perlu jd org lain bila berblog...

kesimpulannya, tak perlu jadi org lain dgn meluccah sekadar nak naikkan trafik blog sendiri...
ada byk cara lagi sebenarnyer...

beautiful_rose said...

huhuhuhu manusie kalo dah bertuankan nafsu,lebig kurg sme jerk mcm binatang.nak wAt pe bce blog2 y x berfaedah nmcm tuh? buang mse jerk...

kamu teruskan menulis spt base...bia pon blog kamu x de unsur2 kelucahan mcm tuh,rangking blog kamu tetap bertambah kan =)so,jadilah diri sendiri okay!!!

lumut said...

to SIGGPLUS,
hahaha..ble mase lak wa kondem lu.hehe..mksud aku blog yg hardcore tuh..ala mcm lu x penah bace..penah kan?bek lu ngaku.ha..cuak.

to SHARAMLI,
hahaha..same je ko.layan jo la.

to AVID,
same reason?dunno la avid..
tp mybe btol...ntah.

to AISHAH,
eleh kau..suke makan ye..hehe

to ORANGLIDI,
pesal lu mengeluh?

lumut said...

to IMHEPPIE,
haha..tenang la sgt..main saiko ko neh.

to MELZ,
haha..lu simpan sorang ye beb....xpe2...aku x kesah pon.naik ke turun ke..asal aku suke.nak bace,bace..xnak sudah.bagus prinsip kau blogging..=)

to IXORA,
hehe..lumut pon ske gak.yg lawak..tp yg sedih and sentap jiwa best gak..depends kat mood la...tol2..menulis bukan kerna nama.tp kerna apa?hee..sehat ixora?

to MISS JANE,
haaha..xde sape2..tp ramai...ko nk tlg ape?tlg bace?hahahaha

to JALAK,
haha..ckp x serupa bikin ye..ko rindu aku?aisshh..nak menitik air mata aku neh..hehe

mOhd irWAn said...

lucah itu pemanas badan...

lumut said...

to KOYUKI,
haha..cmne annoying cm tenuk tuh weh?tnjuk sikit..=p

to ACAP,
200?melampau kau neh..lawan tokey.haha

to SYED,
haha..ye BRO?hehe...memang x pyh nafi.itu hidup le.

to MAMAI,
pakcik x pyh pk..wat serabut je nnt..hehe

to FATT,
ooo pompuan minat kot blog die tuh.utk kau mmg lah x kene.pe jadahnye plak ko nak usha beg tgn make up bagai.haha..

to HAYATITO,
siapa dia?hahahhaa...suke ko ye.

to ARQUE,
ala ko..tipu kiddin.aku tau ko layan gak.haha..wa x men ah terajang2 neh..wa lempang je..sopan sikit kan.

to MIER,
hahah..kehedak semasa dan batin.kahkah

lumut said...

to MOHD IRWAN,
pemanas badan dan juga penyihat badan kan?pndai ko ye..hehe

to BESKOT,
erk..u too~~komen xde kaitan.haha

to RAZMAN,
hahahah..ko dah tau?hampeh lu.

to PARAXIXTH,
alah lu..nak back up konon..lek ah beb.=p

to LIZZ,
owh bijak si lizz neh.bagus..hehe..syg ko lebeh.

to FADZLI,
memang best.ko suke kan?haha

to FTYYHAHH,
jgn suke.hehe..rindu kamu juge..tc taw.

to CHOKIO,
rajin ko bace aku merapu ek..hehe..ko amik yg leh pakai je.yg x leh pakai ko buang k..

lumut said...

to BIBIE,
hahahah..cm sampah komen lu neh..lu nak blog tazkirah?kereta mayat ok kot utk lu.blog lu layan gak ape.

to KOJACK,
bgus dah lame tau..gelak jahat cmner tuh?haha

to MAIYAH,
betul..kalau suke bacelah~~
tepuk dada tanya selera..hehe

to @TUNE,
aku x sure lah.ade org main letak je.xde la berlumba ke ape...tp aku jmpe gak blog yg cm x ikhlas bile nak duit..tp klo pasal gosip artis...kompem mencanak traffic naik..

to SPEEDRIDER,
hahahahaha...
cam cilaka.

to HAZERIN,
siot lu.itu lu melucah sorang pe dehal.adeh korang neh..pening kau bace komen2.haha

to WEEEN,
lucah lawak best lah.lucah yg..arh pk sndri.sape nak bace..bace.xnak xpyh.

lumut said...

to PATUNGCENDANA,
hahaha...tajuk tuh..no komen.sikit je mendouble.keskeskes.

to RIES,
betull..nk blogging ikut la ape yg ko rasse...ape yg ko nak...niat yg penting sng cter lah.

to BEAUTIFUL,
wah mrh neh cik adik manis..hehe...adeh..blog aku neh biase2 je..xde ape pon.thanx sudi dtg..hehe

mOhd irWAn said...

memang panas,,,jadi sesuai untuk ko yg tengah kesejukan

zul efron said...

ok gak nih...
gua pon nk tukar tema blog gua la...

lumut said...

to MOHD IRWAN,
haha..kalau cm tuh x laku lah heater kat sini.and jimat letrik ye x.
isk...ape da

to DZUL,
ha sile tukar.

seroja jingga said...

pergh!
dua tiga hari ni
seksa akak nak terjah blog kamu ni..
ingat kamu dah blok akak ke..kan..
berpuluh kali try nak masuk sini..tak dapek2 (ha kan dah kuar bahasa ibunda)..sekso gilo mut..blogspot buat hal lak

terasa kamu sudah bangkit and ade ganas sket..caya lah mut...best best!..this is wat i wanna see..

kita kene ganas sket mut..lantaklah kan..blog kita..kita punye sukalah!..
ok mut..akak tak suhat da...sore hilang...

kalo ade anynmous yang terhegeh2 komen cam haram..mari kita serang ramai2...

psst..rindu abg besi! (mesti dia perasan!)

lumut said...

sis...
hmmm..nak tak nak kene bangun sis..sumenye terletak pada diri kite..bkn org lain...

anonymous?haha..biakan lah sis..mulut org..jgn diambil kesah sgt.kalau nak tgur gune cara betul la..baru org respect..x gitu.=)

dah rindu abg besi pulak..hahahahah...ade je abg besi tuh..no hal lah.

take care sis.

green said...

tu laa..
blog ni satu je..
suka baca, tak suka tak yah baca..

jadi, sape la kita nak tegur2 kan..

lumut said...

green,
btol tuh.xnak bace jgn bukak langsung.hehe