Sunday, October 25, 2009

malam lampu


aku jarang letak gambar yang berkaitan dengan tempat aku belajar ni.ada blogger yang hantar email request suruh aku upload gambar-gambar dekat sini.bukan tak nak.cuma aku tak ada camera.handphone pulak dah hilang.dan sekarang agak busy..aku letak kan jela gambar-gambar "night light 2009" yang diadakan dekat auckland hari tuh.

mungkin gambar-gambar ni ada yang dah pernah tengok dekat blog milik member aku.tapi aku letak jugak bagi siapa yang nak tengok.tak nak tengok pejam mata je.gambar-gambar berikut adalah ehsan dari camera member-member aku.tengok je la kay.

maaf kerana jarang bertandang dirumah-rumah kamu.kalau datang pon,aku tak sempat nak lakarkan sesuatu.hanya jadi silent reader je.busy sikit.hari ni pon aku tahan tak bukak laptop neh.ooo yeah~~tapi ok gak kan aku datang.at least naikkan traffic korang.adeh,siggplus kate visitor dari oversea tak dikira dalam traffic nuffnang.ceh~~apesal aku promote siggplus lagi neh.ek eleh.

p/s:wa nak pergi reply komen entry lepas.














62 comments:

sayu=pilu said...

yea

saya lagi

sayu=pilu said...

yea yea

aku 2nd aku 2nd

sayu=pilu said...

yea yea yea

wa 1st...wa 1st....wa 1st

sayu=pilu said...

eh... takder saper yg baca gi erk...

owh aku 1st lah erk...

aku pun lum baca gi..heheh nak buat onar kat sini jap..
ahaha

jgn marah yer lumut..

k k k aku stop

aku baca lu jap gi aku komen gi
hahahaha

sayu=pilu said...

ok

dah baca

cantik aku suka no 3 & 5...hehhe

anaklaut said...

salam...

cik lumut..apa khabr?
cantik gambar2 tu..

e. indah said...

cantek sangat ...~~ warna-warna pada batu konkrit, melembutkan strukturnya ...
: )

siggplus said...

macam rusia!

OH sikeciq! said...

adoi terlewat 4 minit ja.cis cis

hahaha

cantik bangat r
.
.
.
.
.

.p/s tp aku asa malam di paris lg cantik,ko rsa cam na?:)

lumut said...

to SAYUPILU,
pergghh ko..abes 5 ko bolot...haha...ko rindu aku tak?ko jage diri.

to E.INDAH,
warna2 yg cntik..hehehe...=)

to ANAKLAUT,
salam AL..sehat.busy sket nk exam..mmg cntik kan?=)

to EMMA,
hahaha..lewat sikit je beb..ntah..mane2 pon same je..yg penting cmne ko hadirkan diri kau time tuh.

to SIGGPLUS,
yeker?ntah..

sayu=pilu said...

rindu sangat weh.. kalo jumpa ko sure aku peluk ko tak lepas2 dah...
jgn tkut k

aku straight tak bengkang bengkok
wakaakkaak

lumut said...

to SAYU,
hahahahah..bengkang bengkok aku lempang ber das-das je lah jwbnye..hee..xpe next month wa smpai pijak tanah malaysia!!!yuhu

TokDon said...

hujan emas di negeri org ... -->

OH sikeciq! said...

lumut: ko jgn lupa singgah blog aku,aku da buat party kat sana~pembohongan semata2~

hahah

weh dah balik next month, dah habeh study ka hapa.cis!

.
.
.
..
.
aku pun rindu malaysia

even aku kat malaysia.

p/s anggap ja budak2 bercoloteh.ewh..:)

mamai said...

terpesona pakcik melihatnya

Syed Salleh said...

Damn style giler..
nak try gak wat kat rumah kalo boleh :p

Jalak lenteng said...

aku mmg gila tgk gambar light2 nih..kat umah aku pun ade gak..tapi rosak..

ni yang aku rase nak p auckland nih..tapi leh tulun carik tempat aku nak tido amcam?hehe

farah said...

cantik gambar tu.

bilalah aku dpt pegi auckland.

:(

beetleLO ™ said...

wahh..smart2 la gambar ni..macam kek lapis pon ada gak..nampak sedap je

mier@merr said...

wahhhh...cantekknya,....

klu nga dpt tgk secara real msti lg besh...

Jard The Great said...

wahh.. ku terpegun.. ;p

emak said...

cantik gilos...

jen - jen punye cite said...

peargh....gempak sial~~~~

avid gunner said...

bapak lawa gila...ni flat umah ke?

caluk@cencaluk said...

hhmm ---> takde idea nak comment ha ha

oranglidi said...

macam tikar pun ada.

bilelah nk smpai kat sana skali..

itafukada said...

wahh..syoknyer berada di obersi nun.huhu..

lama ko xdtg umah den.tp xpe.aku phm ko bz.huhu..

lumut said...

to TOKDON,
yup..hujan batu dinegeri sendiri..papepon.malaysia tetap di hati..=)

to EMMA,
party aper?aku dtg xde pape pon..kang aku buat kacau kat blog ko..ko ngamuk..kehkehkeh..=p

to MAMAI,
keindahan ciptaan manusia..apalah sgt pakcik...=)

to JALAK,
umah ko pon ade jalak?gempak gle..hehe...ko nak dtg sini ok je..tmpt tdo no hal..tp ko sediakan duit cukup2 la..sng ko nak jelajah mane2 nnt..ok?

to SYED,
hahaha...pic no 3 bg aku style..ko try ah..x pon ko buat style yg cm umah antu tuh..=p

to FARAH,
cantik2..ala..jgn la buat mke cmtuh..insyaAllah..1 day k..senyum sikit cik adik..

lumut said...

to FARIDLO,
hehe...kek lapis..dah terliur pulak tgk gmba..adeh

to MIERAMERR,
cantik..erm biasa2 je...tp memang cntik..=)

to JARD,
hehe..ku terpegun juge...

to ENCIK AZIZAN,
gilos cantik..haha

to JEN,
gempak tak gempak..tp mmg cun..meh cni dtg cni jen.

to AVID,
bapak ko lawa ke aku?adeh..em bukan..ini cam clock tower la..tp bukan rumh yg pastinye..

to CALUK,
haha..tp still ade usaha nak komen.bgus caluk.

to ORANGLIDI,
tikar lak dah..1 day beb..mesti boleh pnye.time keje ker?hee

to ITAFUKADA,
aku bukan xnk dtg beb..aku mmg nak bace korg nye citer..tp aku kene ngadap buku ngan nota2 neh..aiseh..xpe..ko tggu je sikit hari lagi,,tggu ek.

kawanko said...

cantiknyew!!!!
mut,jeles la ngan ko..bile mau blk doe?

OH sikeciq! said...

hahahhahahahah
.
.
.

.
.
.
.

.
.aku tak le komen

serius aku leh gelak ja.hahah

p/s
welcome home ok:) next month

sayu=pilu said...

hahahaha wakakak

ko kata syg aku tapi ko tak sian aku ker weh nak lempang ber das2...
aduh...bengkak pipi aku..jap aku panggil babe aku dtg pelangkong ko lak...ahaha

balik kang ko buat reunion suma blogger besua muka... eh silap2 follower...hahha

mOhd irWAn said...

style la siot......wa nakpegi2...dia buat tiap2 ari ker???

zul efron said...

cantik...
tiada berlumut...
huhu...

lumut said...

to EMMA,
gelak lah puas2..hahahah..mereng dah ko neh aku rse..

to KAWANKO,
jeles..24 aku balik..pesal?

to SAYU,
ala..ko ah wat gathering...aku dtg tunjuk mke je..hehe..ko wat ek sayu..ak tukang promote.ok?

to MOHD IRWAN,
adeh..xde la hari2..tp ade lah tarikh2 die..hee..meh ah dtg.

to DZUL,
mmg xde lumut pon.kahkahkah..

oranglidi said...

haha. keja kt kmpung je org2 mcm wa ni.

lumut said...

xpayah nak ngade2 org lidi..lempang kang.

sharamli said...

cantik

saya; AISA. said...

woah.
super duper times five coooool!
best gila doe. >__<

CinTa Lea IxoRa said...

wahhhhh... lawanye.. ni tmpt lumut blaja ek?

Nabil Fizri said...

boley bla gak

me3n said...

tak pernah lagik nampak cenggini kat Malaysia hehe.

yusuf mujahidin ™ said...

Aslmualaikum

cntiknya....tmpt org
hehe...

lumut said...

to SHARAMLI,
mmg cntik.=)

to CINTA,
hehe..ini kat aucklang city..bgunan itu bukan uni saye ye..hee

to AISHAH,
super duper triper..ah pape je la..hee.cool!meh ah cni.

to NABIL,
ok aku blah.

to AD3Ck,
ala..mesia pasti leh wat gak..hehe

to YUSUF,
w'salam...masing2 ade kelebihan masing2..malaysia ade wayang kulit.=p

beautiful_rose said...

wahhhhhh suda ramai giler org komen.
mcm base sy tetap org y terlambat =p hiks!

huhuhuuh sgt kagum ohh tgk bangunan tuh dgn lampu2 mcm tuh.cantik sangat....suke2 =)

gud luck 4 exam ye cik lumut...

ikanriang said...

lumut..
ade orang komen camni kat blog aku..


aku pun nak komen..tgk2 ade lumut..ak chow uh..
(sje cr gado dgn lumut, sila repot kat beliau)


ko la yg stat bende ni.
padan muke, org da wat kat ko.
die nak cari gado pulak tu.
aku tanak tolong.
:p

Mr. Cuz said...

cantik tempatko blaja ni..kt mne ek??hehe

oranglidi said...

cis.. mmg niat wa keja kt kmpung pn. tanam2 sayur.. tanam2 stoberi.. bersawah.. hiris pokok getah..

balik rumah, makan nasik lauk ikan singgang bersama tempuyak, budu dn sedikit blacan.. ha. barulah org lidi.

lumut said...

to BEAUTIFUL_ROSE,
adeh..no hal la cik adik.lmbat ke cpt..hehe...thanx doakan daku.

to IKANRIANG,
haha..x heran pon..=p.

to MR.CUZ,
function neh buat kat city die.aku blaja kat auckland,nz,cntik tp mesia lg best.tp lain tmpt lain lah kelebihannye..sini lebihnye cntik je la..hehe

to ORANGLIDI,
lepas tuh bersandar tepi dinding pakai kain pelikat..borak2 ngan bini.ohh so sweet...

Razman said...

virus org lidi merebak kat cni...sume org nak jd 1st.. orglidi adlh sjnis virus..
(dh cr gado ngan ko dlu..skrg nk cr gado ngan orglidi lak..sila btaw beliau)

lumut said...

razman,
lu nak gertak org main pas2..
pe kes..blah lah.
cuak tak ngan aku?haha

Koyuki said...

pic no 11 tu serammmmmmm nye..

nk2 dekat Halloween ni..

haha..

tp nice!!!

=D

Aku Beskot™ said...

wa last!!
(stakat ni la)//
dorg pki laser ke??
sgt unik..
wa mau no 3 bley??hehe..


-29- =p

Ries Lee said...

bestnyer kalo aku kat sana...
beriban2 gambo aku snap...

Kapten said...

aku mesti yg bawah2 jer kalau komen
kuciwa

nombor tiga kesukaan pun beskot nak ambik... kuciwa

aku dgr nak exam... bila nak study ni??? kekekeke marah ni marah

chokio_nia said...

apsal lawa gle weh??aku nak kumpul duit nak g tempat ko ah..ko sapot tmpt tdo bole??ahaks~

lumut said...

to KOYUKI,
kau salah komen entry ke neh?hehe..

to BESKOT,
yup..gune laser neh...hehe..cntik no 3 tuh..

ape maksud lu 29???x paham.

to RIES,
hehe..aku ni xde camera..gambar sume ehsan org jer.

to FATT,
adeh jgn la majok.ramai aweks kat blog ko tuh kang carik ko kalau ko majok..susah lak kang..kehkeh..sbb xde mase la aku upload pic je.hee

to CHOKIO,
jgn tnye aku nape lawa.adeh..hehe...ko nak dtg sini leh je..ko payung aku sikit ok da.haha

oranglidi said...

haih, xde sweet nye. nk mmbujang je. he he..

lumut said...

oranglidi,
xpe..take ur time..masa akan sembuhkan keadaan.doa byk2 beb.aku x dpt tlg.mereka pon x dpt tlg.tp Dia akan tlg ko.

acap said...

cantik nih.
menarik.
credit to photographer. ;)

oranglidi said...

doakan

pakcik kordi said...

ele..cntik lg bgunan pas temerloh ni...(dengki)