Thursday, October 29, 2009

koleksi lagu kegemaran eton.

oh nama aku lumut.aku pemilik blog ni.beberapa hari lepas,aku terima surat layang dari ucop.nak tahu lebih lanjut tentang ucop.aku dah copy surat layang ucop dan aku letakkan disini.

nama aku ucup.dulu aku ada awek yang aku kenal dalam lebih kurang 2520 hari.aku sayang nak mati dekat eton.tapi kerana nafsu dan godaan,aku kecundang menunaikan janji aku pada eton.bila segalanya terbongkar,eton pergi meninggalkan aku setelah aku hancurkan hati eton,aku pijak-pijak hati dia,aku carik-carik sampai lumat,aku kikis segala kepercayaan eton dekat aku.dulu banyak kali jugak aku kantoi dengan eton,tapi eton tetap maafkan aku sebab dia percaya aku akan berubah.

aku tahu,walaupun eton dah maafkan aku..tapi dia tetap tak dapat lupakan apa yang aku dah buat belakang eton.hari-hari eton menangis tak boleh terima hakikat yang dia diperbodohkan.lalu suatu hari,eton minta putuskan hubungan kami..sampai hati eton tinggalkan aku.sedangkan aku dah janji nak berubah.walaupun aku dah buat eton macam orang bodoh,tapi aku sayang kat eton masa tuh.aku tak ada hala tuju.eton terus pergi menyepi dalam lebih kurang 60 hari.

dalam tempoh 60 hari tu,aku sedih gile.kenapa eton tinggalkan aku.kenapa eton tak nak percaya kat aku lagi.oh ye,lupe pulak..sebab aku a.k.a ucop dah kikis kepercayaan eton dekat aku.60 hari eton pergi menyepi,aku hilang arah...lalu aku bertemu cinta baru.mungkin itu jodoh.dalam masa 60 hari eton menyepi,aku jumpa bedah yang mencuri hati aku.bedah pon baru lepas ditinggalkan kekasih.jadi aku dan bedah berkawan dan menjadi makin rapat.selepas tempoh 60 hari,eton datang balik pada aku.kata eton...

"ucop,eton masih sayangkan ucop.eton tak boleh kehilangan ucop.eton dah maafkan dan lupakan apa yang ucop buat pada eton"

tapi,rayuan eton umpama angin sendawa yang keluar dari mulut.eton merayu,menangis minta dimaafkan walaupun hatinya dulu pernah aku pijak lumat.eton tetap ingin kembali pada aku.katanya ingin buktikan cinta pada aku dan betapa dia sayangkan aku.namun,segalanya sudah terlambat...lafaz yang keluar dari mulut aku a.k.a ucup...

"eton,kau sudah terlambat,aku sudah jumpa pengganti..."

********
koleksi lagu kegemaran eton.
ditujukan buat orang lidi,beskot,jalak,
[aku main letak je name tu,haha]


Permintaan Terakhir Artist: Lela

Mengapakah harus terjadi begini
Inikah balasan setelah kucurahkan

Biar kusimpan kenangan cinta kita
Kan kuabadikan di alam hidupku

Rela kulepaskan demi kebahagianmu
Untukmu biar ku mengalah
Keangkuhan cintamu
Bukanlah khayalan semata

Pemergian dirimu
Bukan kupinta

Permintaanku yang terakhir
Agar kau damai di sisinya
Kuiringi doa restu
Semoga kau bahagia selalu

Permintaanku yang terakhir
Agar kau tidak sepertiku
Walaupun aku masih menyayangi
Kurelakan jua perpisahan ini

29 comments:

ween said...

HAHA. Tiba2 nama aku sesat di situ. MALU IIIII ;p

simpati dgn Eton bila baca cerita tu. Lelaki mmg mudah cari pengganti :(

eNaSaN said...

sadIs ngan liRik ini...





tp tue la kaN nape owg senang nk melUpakan lalalalalala





p/s bagiku senang tuk memafkan tp tuk melupakaN...mmg payH..lallalala {xde kaitan hik3}

Aku Beskot™ said...

ble bc entri ni..
br wa tau sket sbyk psl eton..
walopon kisah ni sgt tragik buat eton..
tp name eton bedah dan ucup sgt² klasik..

eton!!
chill k.menten kn kecoOlan lu..

NuR said...

hoh..
nama wa takde...

tak puas hatiii..
hakhak...

bibie_suke_sukun said...

xper ton...hidop musti diteruskan...mari kito lupe kan jejake2 yg x ikhlas nie...wow..statement akak..mahal...

hidop tanpe lelaki nie..seronok..bebas..nk g jamming sampai kul 2-3 pg pon x de org marah...siyes...

Anonymous said...

yey...dpt gk jd top 5...hahaha

yusuf

Lifesaver said...

sian eton....aku sgt simpati...

mamai said...

ala ingat lagu rock tadi...kasi la lagu rock satu baru best layan

Razman said...

tadi aku google..nak cr spe sebenarnye eton..dan ni yg aku jpe:

Eton Corporation
Eton Corporation specializes in AM/FM Shortwave, Emergency Hand-Crank and Satellite radios under the Eton, Grundig, Porsche Design and American Red Cross names.

hebat gak eton ni..aku nak jd pengganti..

Ries Lee said...

bagus eton tu...
sabar jer selama ni...

cik purple said...

kalo aku jd eton...aku tak balek kat laki tuh.tak suke laki yg curang..huh.tak de maaf bgmu la..heee

avid gunner said...

eton dapat balak/awek baru dah x? gua nak ngorat ni...

mier@merr said...

carik je yg baru eton....

ucup da de bedah....

xpon kite msuk team single jek..
eh..aku single ke?? haha

Jalak lenteng said...

lirik jer?lagu nye mane?..

Ultraman Taro said...

kasihan taro lihat eton. sudah dipijak-pijak bak pinang dibelah dua, dicarik-carik pula bagai sirih pulang ke gagang. usop...usop...ape nak jadi kau ni usop. jangan kate kau ni usop sontorian yang comel itu. oh tidak. usop sontorian sudah kawen dengan tipah anak man laksa hujung kampung. beliau sudah dilantik menjadi bendahari surau sebelah kedai kopi itu.takkanlah usop yang ini.

eton, usah dikenang lagi usop dan bedah. lebih bagus kenangkan orang tua di kampung. taro nak tanye sesuatu ni. mahukah eton join venture dengan taro melawan raksase? taro tak mampu melawan seorang diri, almaklum diri dah tua. semalam sakit dipijak raksase. sesak nafas mahu tidur pun agak susah. mahukah eton tinggalkan usop dan bedah jauh-jauh? kite pergi planet nameck. eh bukan. planet...ades lupe pule...

dan dengan ini, para bloggers sekalian menjadi saksi, taro mahu melamar eton menjadi sidekick rasmi taro untuk menegakkan benang yang basah. eh menegakkan keadilan.
ayuh eton! ('o')//

k.A said...

kesian kat eton..
takde jodoh la tu..
mungkin jodoh eton dgn ismail ke

lizz said...

jejake xikhlas ni, patut dibunuh kalau bunuh tu diharuskan. muahaha

oranglidi said...

trimas..

CinTa Lea IxoRa said...

entry ni wat aku nngs....
aku th sape eton..
pnh jugak jd kt aku macam tu...
huwaaa... sedey kan...

ezany said...

kesian eton.. semoga dpt pengganti yg lebih baik dr ucop..

Anonymous said...

eton takde salah pape ke?
semua buruk pasal ucop je.cuba fikir baik-baik.eton takkan lah sangat perfect.aku tak kesian sape-sape.dah sampai di situ aje.nak buat guane.tak ada jodoh.setiap orang dijadikan berpasang-pasang.mungkin ucop memang bukan untuk eton.redha lah.kejadian tu jadi salah satu petunjuk untuk eton dan ucop sedar mungkin bukan jodoh mereka untuk bersama.dan juga mungkin bedah.jadi bersabar lah.setiap kejadian ada hikmahnya.

si gadis montel..

acap said...

sabar lumut..
eh eton.
arrr

si kosong said...

kesian eton..

chokio_nia said...

pergh..mle2 aku nak nagis sebab name aku ade..even ko men letak je kan..

bace lirik lagu tu, mang bertakung dah air mate ne..seb bek kat lab..tahan2..tsk3

Kapten said...

bila hati terasa kosong
cepat kita jumpa pengganti
tapi
selalunya ia pengganti sementara
sebab kita hanya mahu dia isi kekosongan

eloklah pulih dulu... baru cr pengganti

Syed Salleh said...

move on jewk bro..

tukanama said...

what??!!!! ya Alllah ucup~bawa menguncup..eh mengucap.

Eton igt hidup kita bukan tuk dunia, ye.

OH sikeciq! said...

ooooh baru nak touching nama aku ada

tp bedebah bonar..

last sekali tules mainletak ja.cis


ko eton eh:)*lama tak jengah,dah mental akak aku ni*:)

♥ αmynαbillα ♥ said...

SADIS UTK ETON.
WAA.